GÜNDEMDE NE VAR?

10 Eylül 2010 Cuma

ŞEKER GİBİ BAYRAMLAR :)



Herkese mutlu bayramlar diliyoruum ! :)



Gecikmiş bir bayram tebriği benimki, günlerdir internete giremiyordum; bugün başka bir evden, başka bir bilgisayardan girebiliyorum en sonunda :)



Oysa ki; birçok şeker ve çikolata görseli kaydetmiştim ve onları yayınlamak için bayramın yaklaşmasını bekliyordum.. :S


Tek boynuzlu at ve  gökkuşağı :)

Bir kısmını "google" dan tekrar bulabildim neyse ki :)


Birbirinden lezzetli kekler, börekler yersiniz umarım ve hiç kilo almazsınız, nasıl olacaksa :)


Klasik kare ve ya dikdörtgen çikolatalar yerine, değişik şekilli olanları deneyip hayatınızı renklendirebilirsiniz :)


O kadar güzel kalıplar var ki Eminönü - Tahtakale ve benzeri yerlerde, onlardan edinip eşinizle, sevgilinizle, arkadaşlarınızla ya da çocuklarınızla çikolatalar, kurabiyeler hazırlayarak keyifli saatler geçirebilirsiniz..


Sizi bilmem ama benim çok yapasım geliyor böyle hayvan şekilli çikolatalardan :))



Çikolatalardan dünyalar yaratmak..


Keyboard şeklindeki çikolatalardan, görmüşsünüzdür büyük ihtimalle daha önce  :)


Üstteki ve alttaki görseller de; Floransa'daki çikolata fuarından :)



Biraz korkutucular bence ama eminim çok lezzetlidirler :)



Sanırım çoğumuz, kalp şeklinde olanları tercih ederiz :)


Gökten şeker ve çikolata yağsa bir de, ne güzel olurdu :)



Herkes tatlı şeyler yesin, mutlu olsun, mutluluğunu ve sevgisini paylaşsın :)
Bayramın da amacı mutlu olmak ve paylaşmak değil mi zaten? :)

Herkese sevgiler :)


4 yorum:

  1. hazır bikaç kilo vermişken yeniden almamak için bayıldığım halde çikolata ve şeker yiyemiyorum
    sana da iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  2. i love all of these and the bright colours...love it. Thank you for following my blog I have added photos from the Perth Fashion Festival - Men's Range.

    YanıtlaSil
  3. fassion passion,ben de ne güzel kilo vermiştim, baklavaydı börekti derken tekrar aldım galiba :)

    flourishing networks, thank you for following my blog :)

    Stil direktörü,çok güzel geçti bu sene bayram; bir gün Şile'de, bir gün Tuzla'da ailemle keyifli yemekler yedim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...