18 Aralık 2012 Salı

Styleboom'la Batik Triko Etkinliği-2. Yazı

Bir önceki yazımda bahsettiğim Styleboom ile Batik etkinliğinden yeni fotoğraflar bulduğum
ve de bugün hediye çekimle alışverişimi yaptığım için yeni bir yazı daha yazmaya karar verdim :)

Seçtiğim düğmeleri dikmek için, yan masanın dikiş iğnelerinden birini çalarken objektiflere yakalanmıştım :)

Bu arada etkinlik hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz; Batik Blog'u ziyaret edebilirsiniz:


Burada da beni bacak-şov yaparken görebilirsiniz :))
Büyük ihtimalle siyah iplik peşinde olduğum bir an. :)


Etkinlik, saat:14:00'da başlıyor olmasına ve ben evden, etkinlik saatinden 1,5 saat önce çıkmış olmama rağmen; trafik yüzünden vapuru kaçırıp sonra da Nişantaşı dolmuşunu beklerken zaman kaybedip
bir de Nişantaşı trafiğine takılınca, 15:10 gibi varmıştık City's Nişantaşı mağazasına sanırım,
arkadaşım Cansu'yla. :)

Haliyle, oturacak yer kalmadığından ben tabureye oturmak durumunda kaldım, 
fotoğrafta gördüğünüz üzere. :)


Bu da benim süslemiş olduğum trikonun detayı.


Tasarımımla, ikinci seçilmiştim; Styleboom'dan hediye çekimi alırken. :)


Tasarımıyla birinci seçilen Öznur Demirhan ise, yukarıda.


Bu da üçüncü seçilen tasarım.

Ben de bugün çekimi harcamak için yine City's Nişantaşı yollarını tuttum :)
Batik mağazasını tavaf ettim resmen; çok seçici ve detaycı bir insanımdır;
 bütün ürünleri tek tek incelemeden, asla ne alacağıma karar vermem. :)


En sonunda, aşağıda göreceğiniz iki ürünü seçtim :)


Bu trikoyu, Batik mag'de, modelin üzerinde görüp beğenmiştim zaten. :)


Diğer beğendiğim ürünlerde beden kalmadığından,
"Bir kadının asla çok fazla çantası olamaz." deyişinden yola çıkarak bu taba renkli çantayı aldım :)

Aslında bir de omuzları dore troklu deri ceket beğendim ama onu şimdilik almadım,
belki daha sonra alırım :)

Bu ürünlere karar vermeden önce, o kadar çok seçeneği inceledim ki anlatamam size, sayın seyirciler.. :)
Bu arada "City's"deki Batik çalışanları gerçekten çok güleryüzlü, sabırlı ve yardımsever,
bunu da söylemeden geçemeyeceğim. :)

Bu güzel etkinlik için Batik'e, Styleboom'a, Nişantaşı-Batik çalışanlarına tekrar teşekkürler! :)

Yorumlarınızı bekliyorum; blogumu gizlice okuyup sessiz kalanlardan özellikle! :)

Sevgiler,

Beril Öke Gülen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)