GÜNDEMDE NE VAR?

30 Ocak 2013 Çarşamba

Çatlaklara Çözüm Arayanlar!

Bana göre; kadınlar da erkekler de her zaman bakımlı olmalı.
Özellikle, evlendikten sonra, kendilerini "bırakan" kişilere çok kızıyorum.. :)

Evlenene kadar, olabilecekleri en güzel şekilde partnerlerini etkilemeye çalışanlar (her türlü bakım kremini kullanıp, bir randevu için bir şişe parfüm bitirenler, kuaförden / berberden çıkamayanlar) 
nedense evlendikten sonra hep bahanelerin arkasına sığınıp kendilerine bakmaktan vazgeçerler.

Bu bahaneler nelerdir?

"Ben iki çocuk doğurmuş kadınım."
"Ben manken miyim, sürekli bakımlı olayım?"
"Hem çalış hem kendine bak, kolay mı?"
"Ne yapayım iş hayatım çok stresli şu anda."
"Hem evi temizle hem yemek yap hem çocuklara bak, kolay mı?" şeklinde :))
Bahaneleri bir yana bırakın ve kendinize "iyi bakın"
çünkü her şeyin başı sağlık ve bakımlı olduğunuz zaman, 
kendinizi daha iyi / güzel hissedersiniz ve daha enerjik olursunuz.

Neyse gelelim konumuza;

geçenlerde, http://www.kamelya.com dan dermokozmetik ürünleri sipariş etmiştim.
Vücutta oluşan çatlakları gidermeye yarayan birçok ürün aldım ve sizlerle paylaşmak istedim.
Ne demişler; "Bilgi, paylaşıldıkça değerlenir."


Şimdi çok ilginizi çekeceğini düşündüğüm bu ürünleri, size tek tek tanıtayım:

1- Babe %10 Urea Food Repairing Cream 

(Üreli Ayak Onarıcı Krem): 
-100 ml -

http://www.kamelya.com/?urun-5776-Babe--10-Urea-Food-Repairing-Cream-100-ml-Ureli-Ayak-Onarici-Krem.html 

Bütün gün, vücudumuzun tüm ağırlığını taşıyan ayaklarımıza özen göstermeliyiz.

Özellikleri:

% 10 üre içerği, çok kuru ve çatlamış ayaklara yoğun nem sağlıyor. 
Aktif bileşenlerinin yüksek konsantrasyonu, cildi hızla nemlendirip yumuşatıyor .
Cildi kuruluktan, topukları ise çatlamaktan ve nasırlaşmaktan koruyor.


Çok kuru ve çatlamış ayaklar için öneriliyor.
 Ayaklarınızın altına bu kremle yapacağınız masaj, sizi o kadar rahatlatacak ki..


Kullanımı:
Tam olarak emiline kadar, topuklara ve ayak tabanlarına hafif masaj ile uyguluyorsunuz.
(Açık veya kanayan yaraya uygulamamaya özen göstererek.)

2- Mustela Post Partum Body Restructuring Gel 

 (Vücut Sıkılaştırıcı İnceltici Jel):

-200 ml-

http://www.kamelya.com/?urun-6329-Mustela-Post-Partum-Body-Restructuring-Gel-200-ml-Vucut-Sikilastirici-inceltici-Jel.html

Bu ürünü ve ayak kremini, elime ulaşır ulaşmaz, hemen kullandım, ilk izlenimim gayet olumlu. :)

Özellikleri: 

Doğum sonrası vücudun uğrayacağı deformasyon üzerinde kontrol sahibi olmak için tasarlanmış bir bakım ürünü.
Amacı; yağ dokularının oluşumunu sınırlayarak cildin sıkılığını artırmak ve vücudun eski görünümüne hızlı ve en önemlisi de sağlıklı bir şekilde dönmesini sağlamak.
Cilde kalitesini geri kazandırıp, cilt üzerinde ferahlık ve canlılık hissi yaratıyor..
Hafif ve yağsız olan jel cilt tarafından kolayca emiliyor, arkasında yağlı bir etki de bırakmıyor.
Alkolsüz ve hipo-alerjenik.

Ben henüz doğum yapmadım ama bu ürünü sadece anneler, kullanmak zorunda değil tabii ki.

Vücudunda sık kilo alıp vermekten çatlaklar oluşan herkes kullanabilir, bence. 

Kullanım Şekli:
  En az bir ay süreyle sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa, 
karın, kalça, baldırlar, göğüsler üzerine masaj yaparak uyguluyorsunuz.
(Sezaryen yaranız varsa oraya sürmemeye özen gösterin.)
Hijyen koşullarına bağlı kalarak, emzirme dönemi içerisinde de kullanılmanızda sakınca yok.
  4 hafta içerisinde, "gözle görülür sonuçlar" almaya başlayabiliyormuşsunuz.

3-Lierac Phytolastil Jel 

(Çatlak Önleyici Jel):

-100 ml- 

 http://www.kamelya.com/?urun-6083-Lierac-Phytolastil-Jel-100-ml-2-Adet-Catlak-Onleyici-Jel.html

  Özellikleri:

  • Cildinizin esnek ve zarif yapısına kavuşmasına yardımcı olur.
  • Cildinizdeki çatlaklarda etkili olarak, cildinizin pürüzleşerek güzellik kazanmasına,
  • Bu ürün bebeklerin sağlığı için güvenli bir üründür.
  • Sıkı cilt yüzeyinin korunmasına etkilidir.


Kullanım Şekli:

Günde yalnız 1 kere kullanılması gereken bu ürün çatlakların en çok görüldüğü 
bacak, göğüs ve karın bölgesine uygulanmalıdır. 
Hamilelik çatlaklarının oluşmaya başladığı 3. ay itibariyle kullanılması gerekmektedir. 
3. ayında kullanılmaya başlayan lierac phytolastil jel hamileliğin bitmesine 1 ay kalaya kadar kullanılmalıdır.

Yine bu ürünü de sadece doğum sonrasında vücudunda çatlaklar oluşanlar değil,
kilo alıp verme sonucu, ihtiyaç hissedenler de kullanabilir, bana kalırsa.

  Başka hangi ürünleri öneriyorum?


 Yukarıdaki ürün:

Mustela - Meme Ucu Çatlak Kremi (30 ml)

http://www.kamelya.com/?urun-6343-Mustela-Meme-Ucu-Catlak-Kremi-30-ml.html

Emzirme merhemi; yatıştırıp besliyor, yeniden yapılandırıyor.

 Dermotolojik olarak test edilmiş.

  İçerisinde yer alan karite yağı (shea yağı), gliserin, deniz suyu tuzunun,

 oligoelementlerle bir araya gelmesi; 

duyarlı meme uçlarının rahatsız olmasını engelleyerek, cildin dirençli ve esnek olmasını sağlıyormuş.

Yukarıdaki ürün:




Özellikleri:

E vitamini sayesinde; elleri, çevresel etkilere karşı koruyor.

Karita yağı, cildi yoğun besleyip nemlendiriyor, onarıp sakinleştiriyor.

Allotoin, cildi çevresel faktörlere karşı koruyor.

Paraben içermiyor.

Kullanımı :
Çok kuru eller için uygun.
Hafif masaj ile ellere uygulanıyor.
Benim gibi, sürekli ellerini yıkayan ve ellerin üzerindeki deriyi kurutanlar için ideal bir ürün. :)
 

 Diğer ürünleri de siz keşfetmek isterseniz;
www.kamelya.com 'un sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Telefonla da sipariş verebiliyorsunuz:

Bir de Facebook sayfası bulunuyor: 

Benden bu kadar, gerisi size kalmış :)

Her zaman bakımlı olmak, sizin elinizde! 

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

2 yorum:

  1. Beril hayırdır hamile misin neyi kaçırdım ben çatlak falan :)

    YanıtlaSil
  2. :) Hayır, değilim, tabii ki :) ama yazımda da belirttiğim gibi, sadece hamilelerin kullanması şart değil :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...