20 Temmuz 2013 Cumartesi

Gelin-Damat Köpekler!

Yine çok eğlenceli bir düğün yazısı ile karşınızdayım!

Hep insan gelin-damatlardan bahsettim bugüne kadar, şimdi sıra köpek olanlarında! :)


Yukarıdaki tatlışlar, birbirlerine çok yakışmış, söylemeden edemeyeceğim. :)
Özellikle, damadın kulaklarını çok sevdim! :)


Gelinimiz siyahi, damadımız da alabildiğine sarışın.. :)


Zıt kutuplar birbirini çeker, dercesine; köpek çiftlerimiz! :)
Bu damatlık favorim. :)


Kont ile kontes olmalı bu köpek çiftimiz de! :)
Gelinin eldivenleri bile var, düşünün artık..
Şıklıkta son nokta..


Yukarıdaki köpek çiftimiz de bana, 


Oscar ödül törenindeki Tim Burton ve Helena Bonham Carter ikilisini anımsattı. :)


Bu çiftimiz de çok heyecanlı gibi; diller dışarıda! :)
Yoksa hava mı sıcaktı acaba? :)


Mmh, burada da asil gelin-damadımız, uslu uslu oturuyor. :)


Bu da sanki eski albümlerden, nostaljik bir düğün fotoğrafı..
Gözleri ne kadar da anlamlı, duygusal..


Bu da 70'lerden kalma bir köpek düğünü fotoğrafı sanki!
Çok hoş bir çift, yine. :)
Gelinin inci kolyesine dikkatinizi çekerim.


Bu tontiş gelin-damat köpek ise; kuaförden saçlarını kabartıp çıkmış gibi! :)
Sanki, köpek kuaförüne, "Şöyle havalı bir şey olsun, bugün düğünümüz var." demişler. :))
Gelinin dekoltesi ve inci kolyesi yakıyor. :)


Bu güzeller ise; Godfather filminde evlense; sırıtmazmış; 
o havada bir smokin giymiş damat, gelin de bir o kadar nostaljik. :)


"You may lick the bride." yani; "gelini yalayabilirsiniz".
"Gelini öpebilirsiniz"in köpek versiyonu. :))


Kucaktan inmeyen tatlılar için de minicik gelinlik-damatlıklar üretmeyi unutmamış tasarımcılar! :)


Köpeğiniz varsa; düğünüzde size de bu köpek düğün kostümlerinden
internetten satın alıp, bu eğlenceli fotoğrafların benzerlerine sahip olabilirsiniz. :)

Görselleri, Pinterest'ten buldum, bu arada.

Beni, Pinterest'te takip etmek isterseniz; adresim:


Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)