24 Kasım 2013 Pazar

Yılbaşı Manikürü!

 yılbaşı yeni yıl new year

Yılbaşı manikürü deyince; hemen akla gelen renkler; kırmızı-yeşil-altın rengi (dore) tabii ki.

 yılbaşı yeni yıl new year

Simli oje sevmeyen bir sürü kız / kadın ("bayan" değil, dikkatinizi çekerim),
olduğunu biliyorum ama bu simli, "glitter" ojeler,
yılbaşı ruhuna çok yakışıyor bence.

 yılbaşı yeni yıl new year

Birkaç günlüğüne de olsa; simli oje sürmeme prensibinizden vazgeçersiniz belki, kim bilir.. :)
"Kim biliiir, kim biliiir, kim biilir?" diye şarkı bile söyleyebilirsiniz, dilerseniz. :p

 yılbaşı yeni yıl new year

Yapıştırma tırnak süsleri de tırnaklarınızın yüzeyini, üçüncü boyuta taşıyabilir.
Yukarıdaki örnek oldukça sevimli. :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Tırnak uçlarında biraz yeşil.. kırmızı puanlar ve biraz da sim..
Oldu mu size, yılbaşı manikürü? :)

 yılbaşı yeni yıl new year

"Karlaar düşeer, düşer düşeer.." diyenlerdenseniz;

 yılbaşı yeni yıl new year

lacivert gölgeli mavi ojeli tırnaklarınızın üzerine Tipp-Ex'ten hallice beyaz ojeniz ile
kar yağdırabilirsiniz. :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Klasik manikürlerden hoşlanıyorsanız; yukarıdaki gibi
uzaktan sadece beyaz oje gibi duran ama yakından bakınca;
belli belirsiz altın rengi kar kristalleri ile süslenmiş bir yılbaşı manikürü tercih edebilirsiniz.

 yılbaşı yeni yıl new year

Her tırnağımda ayrı hikaye dönsün, derseniz ise;

 yılbaşı yeni yıl new year

hediye paketi, geyik, mistletoe, penguen, yılbaşı cupcake'i gibi desenler yapabilirsiniz.

"Mistletoe" da ne ola ki? diyenler, aşağıdaki eski yazımı okuyabilirler:

 yılbaşı yeni yıl new year

Bir kadın ve erkek, mistletoe'nun altında karşılaşırsa; adet olarak öpüşürler. :)

Siz de tırnağınızın altında karşılaşırsanız; "gelini öpebilirsiniz".
Yok, nikah töreninde söyleniyordu galiba.. :p :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Çocuksu tırnaklar istemem, ben ağır bir kadınım derseniz;
siyah üzerine, altın renginin ışıltısını katabilirsiniz.
Zigzag çizgiler, tırnaklarınıza hareket katacaktır.

 yılbaşı yeni yıl new year

İnce işçilikte iyi olanlar için, kırmızılı- yeşilli ekose deseni de
az görülmüş bir alternatif olacaktır.
Emeğinize sağlık, şimdiden. :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Her tırnağı farklı renge boyamak ve ya renk blokları oluşturmak da eğlenceli bir fikir.
Geyik başı desenleri, her yerde karşımıza çıkıyor.

 yılbaşı yeni yıl new year

Ben klasik bir kadınım, o desenler beni bozar, derseniz;
incecik gold kontürler ve birazcık da sim işinizi görecektir.

 yılbaşı yeni yıl new year

"Tipp-Ex forever" diyenler için, kırmızı üzerine beyaz kar kristali desenleri,
güzel bir fikir gibi görünüyor.. :)

Böylece o meşhur "geyikli tayt" havasını da yakalamış olursunuz.. :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Yılbaşı denince, akla ilk gelen renklerden olan "kırmızı"yı beyaz ile birlikte kullanabilir,
üç boyut etkisi kazandırmak için desenler çizebilir veya minik taşlar yapıştırabilirsiniz.

 yılbaşı yeni yıl new year

Bordo glitter oje işimi görür diyip kolaya kaçmak isteyen tembelleri de unutmadım. :)
Garantili şıklık için de ideal.

Kimse ojelerinizin üzerindeki yamuk yumuk desenlere bakıp,
yılbaşı gecesi boyunca sizinle dalga geçmez böylece. :))

 yılbaşı yeni yıl new year

Küçük sevimli melek motifi de bordo ojelerinizin üzerine gelip konabilir, pek tabii. :)

 yılbaşı yeni yıl new year

Nasıl yapılır bilmiyorum ama bu siyah mat oje üzerindeki kadeh detayı da çok şık duruyor.

 yılbaşı yeni yıl new year

Benim gibi siyah ojeden vazgeçemeyenler ise;
yılbaşı gecesine özel, tırnaklarını altın rengi (gold) simli oje ile mutlu yılbaşı ağaçları ile süsleyebilir.

En çok hangi yılbaşı manikürünü beğendiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum! :)

Beril Öke Gülen

7 yorum:

  1. Harikalar benim gibi nailart hastası biri icin yeni fikirler oldu tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, ne demek, fikir verebildiysem ne mutlu bana! :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunların hiç birini yapamam :S
    En beğendiklerim: Mavi üstüne beyaz olan, simle ince çizgi çekilmiş olan, geyikli tayt modeli, bir de her tırnağı farklı renge boyamak. Bak onu yapabilirim. Hı hı... Güzel fikir. ben onu yapçam. Yeşil kazağımla kırmızı eteğimi giyerim. Hahaha!!! Valla süper oldu. İyi ki okumuşum seni!

    YanıtlaSil
  4. Süper görünüyor. Çok nadir oje kullanmama rağmen ben de yaptırmak istiyorum! Kendim yapamayacağım kesin:(

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim. Hepsi birbirinden güzel. Çok nadir oje kullanan biri olarak, ben bile yaptırmak istiyorum:) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ZeyneP, süpersin; kendi kendine çözümlemene bayıldım.. :)

    YanıtlaSil
  7. Ayşegül, yılbaşı için tırnaklarınızı süsleterek kendinizi şımartın, mutlaka.. :) Beğendiğinize çok sevindim. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)