3 Eylül 2014 Çarşamba

Angelina Jolie - Brad Pitt (Brangelina) Düğünü / Wedding

Brad Pitt ve Angelina Jolie çifti:
yabancı basının yakıştırdığı kısaltma adlarıyla; "Brangelina",

"Onlar zaten evli değil miydi, ya?", "38 tane çocukları yok mu, onların?" nidaları eşliğinde, 
Güney Fransa'nın Corrense kasabasındaki Miraval Şatosu'nda
23 Ağustos 2014'te evlenmişler. :) 

Fotoğrafları ise; yaklaşık 1 hafta sonra, basında dolaşmaya başladı.


Angelina Jolie'nin gelinliği "Atelier Versace" imzalıymış.

Brad Pitt ise; kendi gardırobundan seçtiği bir takımı giymiş; 
hatta kravatını unuttuğu için oğullarından birinin kravatını ödünç almış, söylenenlere göre. :)
Zaten, o ne giyse; yakışır, öyle bir şey. :)


Çiftin; bir kısmı öz, bir kısmı evlatlık olmak üzere; toplam 6 çocukları 
(Maddox, Pax, Zahara, Vivienne, Shiloh ve Knox) var.

Çocuklarının çizdikleri resimler, 
hem duvağının uç kısımlarında hem de gelinliğinin arka bölümünde, desen olarak kullanılmış.


Çizimlerinde, çok daha hoş görünen gelinlik, birçok kişi gibi beni de hayal kırıklığına uğrattı, açıkçası.

Gelinliğin ön bölümünü, hiç beğenmedim. 
Arkasında ve duvağında böyle renkli çizimler olduğu için, gelinlik sade tutulmalıydı, evet ama o ince askılar ve büzgü gibi duran, ince pli detaylar ve parlak dokulu kumaş, gözüme çok basit göründü, maalesef. 

Sosyal medyada,  Angelina Jolie''nin gelinliğini, saten geceliğe benzetenler, haksız değil, yani.. 

Çok daha zarif ve özel bir seçim beklerdim, Angelina Jolie'den.


Gelinliğin ve duvağın üzerinde, 
kendi çocuklarının yaptıkları çizimleri kullanmaları gerçekten hoş bir fikir ama hakkını yememek lazım. 

Hem çocuklarını onurlandırmışlar hem de bu özel günlerine, onları da en güzel şekilde dahil etmişler.

Gelinliğin manevi değeri, şüphesiz ki çok yüksek. 


Ablam ve ben küçükken, annem de bizim çizimlerimizi, bluzlarımızın üzerine transfer etmişti,
Angelina Jolie'nin gelinliği de bana onları hatırlattı, o yüzden tanıdık ve sempatik geldi.

Zaten, sadece 20 civarında kişinin katıldığı, bu özel düğünde de çocuklarına, mihraba eşlik etme, 
yüzük korumalığı,.. gibi birçok sorumluluk da vererek nikah seremonisine katılmaları da sağlanmış. 

Güzel planlanmış bir düğün töreni olduğu, çok açık.


Brad Pitt ve Angelina Jolie çiftinin, bu düğün fotoğraflarını, "People" ve "HELLO!" dergilerine, çok büyük bir rakama sattıkları konuşuluyor ve yardım kurumlarına bağışlama ihtimallerinden bahsediliyor.

Zaten Angelina Jolie de Brad Pitt de dünyanın birçok farklı yerindeki yardım kampanyalarına katılıp, hatta bu kampanyaları kendileri başlatıp, gelirlerinin çok büyük bölümünü bu tip kurumlara bağışlayan insanlar. 

Bunları nereden mi biliyorum? 
Yaptıkları yardımlar ile ilgili uzun bir program izlemiştim.


Güzel kalpli, güzel görünüşlü, yıllardır birlikte olan bu dünyaca ünlü iki oyuncu,
(şimdilik) altı çocuklarıyla birlikte, bir arada bir ömür boyu mutlu olurlar, umarım.. :)

Beril Öke Gülen


Kaynaklar:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)