30 Ağustos 2016 Salı

Sakarya'dan Binnur Hanım İçin Tasarladığım Mavi Fiyonklu, Beyaz Gelin Eldiveni

Sakarya'dan sevgili "paper faces" müşterim; Binnur Hanım,
bana Instagram'da bulunan "paperfacesbutik" hesabımdan mesaj göndererek;
nikah töreninde giyeceği pastel mavi elbisesine uygun bir gelin eldiveni sipariş etmişti.

paper faces Beyaz Tül - Dantel Eldiven, Kristal Taşlı Taç Aksesuar

paper faces Beyaz Tül - Dantel Eldiven, Kristal Taşlı Taç Aksesuar

Satın almak için:


Elbisesinin fotoğraflarını da bana mesaj olarak gönderdiği için
 aynı mavi tonunda, kurdele bulmak oldukça kolay oldu.

Mevcut olan bu beyaz eldiven modelinin fiyonk bölümünde;
elbisesinin tonunda, pastel mavi saten kurdele kullanarak; kendisine yeni bir eldiven hazırladım.

paper faces Beyaz Tül - Dantel Eldiven, Kristal Taşlı Taç Aksesuar

Binnur Hanım, eldivenini çok beğendiğini ve kombinasyon yaptığı zaman, 
fotoğraflarını benimle paylaşacağını söyledi. Heyecanla bekliyorum.. :)

Eldivenin beyaz versiyonu da aşağıda yer alıyor:

paper faces Beyaz Tül - Dantel Eldiven, Kristal Taşlı Taç Aksesuar


 kristal taş taç eldiven puantiyeli tül gelin nikah düğün


 paper faces butik beril öke gülen online mağaza satış

"Zebramo" sitesinde bulunan, "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


 paper faces butik Instagram instagram official hesabı

Instagram'da takip etmek isterseniz:


Tüm gelin adaylarını beklerim.

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)