16 Kasım 2017 Perşembe

Kaktüs Dövmeler!

Dövme mi yaptırmak istiyorsunuz?
Şöyle farklı bir şeyler mi arıyorsunuz?
Kaktüslere bayılıyor musunuz?
O zaman, doğru yerdesiniz! :)

Sevgili Pinterest'te rast geldiğim kaktüs dövmeleri, bu yazıda sizler için bir araya getirdim. :)

kaktüs dövme

Efendim, böyle pek tontiş, kalın kontürlü, kaktüs dövmeler, pek revaçtaymış. :)

kaktüs

Aynı dövme sanatçısının elinden çıkmışa benzeyen, bu çiçekli kaktüs dövme de çok şirin. :)

kaktüs

Daha gerçekçi, çiçekli ve saksılı bir kaktüs dövme istiyorsanız ise;
yukarıdaki örnek, tam size göre.

kaktüs

Vücuduna, bütün çocuklarının resmini dövme yaptıran anneler gibi;
siz de kolunuza; evinizdeki bütün minik kaktüslerinizi yaptırabilirsiniz. :)

kaktüs

Çizgisel de pek hoş durmuş.

kaktüs

Erkekler için güzel bir kaktüs dövme de yukarıda yer alıyor.

kaktüs

Kol veya bacak için uygun olabilecek, desenli saksıya sahip, kırmızı çiçekli, renkli kaktüs dövme.

kaktüs

Çizgisel mi yoksa; renkli bir kaktüs dövme mi yaptıracağınıza karar veremediyseniz;
bu görselden yararlanarak; kıyas yapabilirsiniz, belki.

kaktüs

Ben renkli kaktüs dövmeleri daha çok beğendim, sanırım.

kaktüs

Çöl teması, gün batımı ve hayvan kafatasları ile ilginç bir hava kazanmış, kaktüs dövmeler.
Yine, erkeklerin daha çok beğeneceğini düşündüğüm, modeller, bunlar.

kaktüs

Omuz için uygun, az renklendirilmiş, kaktüs dövme örneği.

kaktüs

Çiçekli kaktüsler, oldukça güzel görünüyor.

kaktüs

Çöl kaktüsleri, romantik dantel dokular ile bir arada, göz okşuyor, gerçekten.

kaktüs

Etnik desenli kaktüsler içinde yer alan, çiçekli ve renkli kaktüs dövmeler de
bacak veya kol arkası için uygun görünüyor.

kaktüs

Çatlamış toprak saksıda yer alan kaktüs dövme, oldukça doğal bir havada.

kaktüs

Kendi kaktüs dövmenizi, kendiniz de çizebilirsiniz.
Kendin çiz-kendin yap :)

kaktüs

Minicik saksılı, kaktüs dövme ile de denim bir mini şortla veya kısa kollu gömlekle,
çok stil sahibi bir görüntü çizebilirsiniz.

kaktüs

"DON'T TOUCH ME" yani; "BANA DOKUNMA" yazılı, bu yeşil kaktüs dövme de
sevimli olduğu kadar tehditkar da. :)

kaktüs

Kaktüs dövme yaptıracaksanız eğer, dışarıya nasıl bir mesaj verdiğinizi de düşünmeniz gerekir, bence. Dışarıdan bakınca, dikenlerim vardır ama onları aşmayı başarırsan; yumuşak kalbimi görebilirsin mi demek istiyorsunuz yoksa; yaklaşma, tehlikeliyim, canını acıtırım mı, yoksa; sadece kaktüsleri severim vs. mi? :)

kaktüs

Kuru kafa ve kaktüs dövme, hmmm.. Cool.

kaktüs

Bu çizgisel ve transparan görünümlü kaktüs dövmeyi de çok stil sahibi buldum.

kaktüs

Bu yukarıdaki kaktüs dövme ise; 3 boyutlu imiş, efendim.
"Kafam mı güzel, çift görüyorum? Ehe ehe.." diye kötü esprilere maruz kalabilirsiniz, eğer böyle bir 3 boyutlu dövme yaptırma düşüncesindeyseniz. :) Yine de, yeni ve farklı olduğu gerçeğini kabul etmek lazım. Gözünüzü kısarak bakın. ;)

kaktüs

Kol arkasına yapılan dövmeleri, pek seviyorum.
Kendim de dövme yaptıracak olsaydım; kolumun arkasına yaptırırdım. Neden diyecek olursanız; kol önündeki ve yanındaki dövmeler, her dakika göz önünde oluyor ve bu yüzden etkisini kaybediyor, bence. Kol arkasındaki dövmeler ise daha az göze çarptığı için gizemli bir hava veriyor, yani; sürprizli! :)

kaktüs

Yalnız, kaktüs dövme yaptırırsanız; bir de çizgili tişört satın almanız şart

kaktüs

çünkü kaktüslü dövmesi olup, çizgili tişört giymeyeni; ıslak kaktüsle dövüyorlarmış. :))

kaktüs

Çizgili tişörtlü bir kaktüs dövme örneği daha. :)
Bu sefer, kalp ve balon ile birlikte.
Pek sevgi kelebeği.. :)

kaktüs

Balonu, kaktüsün eline tutuşturulmuş, pek minnoş bir dövme örneği, hem de bir erkeğin kolunda. :)

kaktüs

Böyle çizgileri, gözün tamamladığı bir kaktüs illüstrasyonu da dövme yaptırmak için fikir verebilir.

kaktüs

Benzer bir çizgisel kaktüs dövme örneği.

kaktüs

"FREE HUGS" yani; "SARILMAK BEDAVA" yazılı, bu yeşil kaktüs de dövme olarak uygulanabilir. Pek de esprili olur. :)

kaktüs

Kalın kontürlü, dairesel formdaki bu kaktüs illüstrasyonu da dövme yaptırmak için uygun olacaktır.
Güzel!

kaktüs

Yine, çizgisel bir örnek ve çöl temalı bir kaktüs dövmesi, bu sefer ayak bileğine uygulanmış.

kaktüs

Bu da hem çizgisel hem çöl temalı, dairesel bir kaktüs dövme örneği.
Yapıldığı yer açısından çok seksi durmuş. ;)

kaktüs

Teraryum içerisinden çıkmış gibi duran bu kaktüs dövme de değişik bir model.

kaktüs

İç içe geçmiş üçgenler, çemberler de bu kaktüs dövmeye,
farklı bir hava verse de ben biraz göz yorucu buldum, kendisini.

kaktüs

Kendi kaktüs-saksı kombinasyonumu, ben yapayım derseniz;
yukarıdaki illüstrasyonlardan yararlanabilirsiniz. :)

kaktüs


Burada, hazır yapılmışı da var. :)

kaktüs

Renkli mi olsun mu dediniz? Renkli kaktüs dövme için çizimler de burada. :)

kaktüs

"Aloe vera" havasındaki bu kaktüs dövme de pek hoştu. 
Dayanamadım; onu da paylaşmak istedim, sizlerle. :)

Eveet, benden bu kadar. :)
Gerisini; sizin yaratıcılığınıza ve zevkinize bırakıyorum.

Favori kaktüs dövmeniz, hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)