27 Temmuz 2018 Cuma

Turuncu - Kahverengi Köpek Kapı Stoperi / Dog Door Draft Stopper

 köpek kapı stoperi

Evet, bir diğer kapı stoperi ürünümle karşınızdayım.
Yine, sevgili Pinterest'te bulduğum bir modeli, kendi stilimde yeniden yorumlayarak;
yukarıda görmüş olduğunuz, sevimli ve şık kapı stoperini hazırladım.

 köpek kapı stoper


Bu kapı stoperi modelini,
 "long vehicle" olarak anılan, kısa bacaklı, uzun gövdeli "dachshund" köpeklerden
 yola çıkarak hazırlamışlar.

 köpek kapı stoper

Kendilerini, ben de çok severim. :)

 köpek kapı stoperi

Benim sevgili köpek kapı stoperim de
 turuncu kalın saten kurdeleden fiyonk yaptığım tasması ile de göz okşuyor. :)

 köpek kapı stoperi

Polar, kanvas, poplin gibi birçok farklı kumaşı,
bir arada kullanıldığım için dikimi, saatler sürüyor.

 köpek kapı stoperi

İçerisinde de elyaf dolgulu, bir iç yastığı var.
Bu yastığı, kılıfın içine yerleştirmenin ne kadar zor olduğunu, ne siz sorun ne ben söyleyeyim. :)

 köpek kapı stoperi

Kapı stoperi olmak için üretilmiş olsa da
"Ben kıyamam bu güzelliği, yere koymaya" derseniz; 
kanepe veya yatak süs yastığı / kırlenti olarak kullanmayı tercih edebilirsiniz.

 köpek kapı stoperi

Bu ürün, SATILDI.

İlginize çok teşekkürler..

 köpek kapı stoperi

Benzeri ürünlerden tasarladığım zaman,
"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazama ekliyor olacağım:


Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)