16 Ağustos 2018 Perşembe

Kedili, Geri Dönüştürülmüş, Cam Kavanozlar


kedi cam kavanoz gold altın rengi dekopasaj dekoratif obje

Yine, neyi geri dönüştürdüm, acaba? :)
Uzun süredir biriktirdiğim, cam kavanozlarımı.

Etiketlerini özenle söküp, yıkayıp, temizleyip, mutfak dolabının içerisinde istiflemiştim.
Ne yalan söyleyeyim; boyamaya çok üşeniyordum. :)

Bu boyaların kapatıcı olabilmesi için gereken; 
bir kat boyamak, kurumasını beklemek,
sonra tekrar boyamak, tekrar kurumasını beklemek,
sonra tekrar..:)

En son olarak da boyanın kalıcı olması için üzerine; vernik uygulama aşaması var, tabii ki.

kedili cam kavanoz satın al ev dekorasyon

Bana bu aralar, bir deli enerjisi geldi. :)
Şu kavanozlara bir el atayım dedim 
ve tam 10 adet kavanozu kapağını boyadım, üzerine vernik uyguladım.
Kedi figürlerini boyadım, yapıştırdım 
ve son dokunuş olarak da özenle topladığım kozalaklar ile süsledim.

kedi cam kavanoz satın al dekoraitf obje dekopasaj

"Zebramo" sitesinde hemen satışa koydum.

Kedi-sever, yeni sahibini buldu, bile. :)

kedi cam kavanoz geri dönüşüm altın gold boya

Bu ürün, SATILDI.

İlginize teşekkürler.


Benzeri bir ürünü,
"Zebramo" sitesinde yer alan, "Beril Öke Gülen" sayfamdan, 
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


sevgili Pinterest'ten bulmuştum; söylemeden geçmeyeyim. :)

Bu dekoratif cam kavanozları, beğendiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)