23 Ağustos 2018 Perşembe

Kinder Joy ile Bayram


Fikri Mühim'den beklediğim, "Kinder Joy ile Bayram" paketim geldi! :)


Özel kutusu içerisinde, kız ve erkek çocuklar için toplam 12 adet Kinder Joy yumurtası vardı.


Dayanamayıp, bir tanesini, içimdeki çocuğa erken bayram hediyesi yaptım. :))

Kinder yumurtalarını, çocukluğumdan beri hep çok sevmişimdir.
Kesinlikle, çocukların yaratıcılığını tetiklediğini düşünüyorum.

Rengine dikkat etmeden, elime ilk gelen yumurtayı açtım, kız çocuk için olan yumurta imiş.
Tepesi pembe renkli olan yumurtalar, kız çocuk için,
tepesi mavi renkli olanlar ise erkek çocuk için tasarlanmış, belki biliyorsunuzdur, zaten.

Bana bir adet yeşil yüzük ve pembe kalp çantası çıktı.
Gerçekten çok eğlenceli. :)
Gerçek hayatta bana gelmeyen, tek taş, Kinder Joy yumurtasından çıktı.
Yoksa, bu bir işaret miydi? Yakında evlenecek miydim? :))


Ben erkek çocuk için olan oyuncakları daha çok beğeniyorum, genelde
ama Kinder Joy reklamlarındaki, sevimli yeşil unicorn çıksaydı da çok sevinirdim, açıkçası.
Yine de erkek çocuk için olduğunu tahmin ettiğim ejderha da çok hoş görünüyor.

"Angry Birds" de erkek çocukların tekelinde değil, tabii ki ben de seviyorum, şahsen
ama "Barbie", kız çocuklarının tekelinde diyebilirim, hiç çekinmeden.

Kinder'i cinsiyetçi bir yaklaşıma sahip olduğunu söyleyerek eleştirenlere katılmıyorum, şahsen.
Bence, isteyen kız çocuğuna mavi renkli yumurta alır veya erkek çocuğuna pembe yumurta.
Cinsiyetçi olan Kinder değil; toplumun ta kendisi, bence.
Siz hiiç... erkek çocuğuna Barbie bebek alan bir baba gördünüz mü, mesela?
Ben görmedim de.
Yani; konu kapanmıştır. :)


Kinder, çocuklar için bayram ikramı kavramını, yeniden tanımlıyor, bence.
Bu yenilikçi bakış açısını sevdim.

Kapınıza bayram kutlamasına gelen, sevimli veletlere çikolata, şeker gibi alışılmış, klasik şeyler sunmak yerine;
merakla ve heyecanla açıp, içinden çıkan oyuncakla oynayarak yaratıcılıklarını geliştirebilecekleri, sonra da...
yumurtanın diğer yarısındaki tatlıyı yiyebilecekleri Kinder Joy yumurtaları vermek daha güzel olmaz mı?

Kinder Joy ile ilgili yorumlarınızı,
Twitter'da, #KinderJoyileBayram hashtag'iyle @FIKRIMUHIM 'i etiketleyerek yapabilirsiniz.

Herkese iyi bayramlar :)

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)