12 Ocak 2019 Cumartesi

Facebook'un Sevimli Emoji'si; Pusheen!

Facebook'un sevimli kedi emoji!si; Pusheen'i sevmeyen var mı?
Ben kendisine bayılıyorum, şahsen. :)

 Pusheen kedi emoji oyuncak satın al el yapımı

Bu yüzden, onunla ilgili bir şeyler üretmek istedim 
ve aşağıdaki "Pusheen" oyuncaklarını hazırladım.

Umarım, beğenirsiniz. :)

 Pusheen Facebook emoji oyuncak satın al


 Pusheen Facebook emoji oyuncak satın al

 Pusheen kedi Facebook emoji oyuncak satın al

Tamamen kendim yaptım; yani el emeği, göz nuru Pusheen. :))

Pul-payet süslemeli, ışıl ışıl aplikesi ile ışıl ışıl..

 Pusheen kedi emoji oyuncak el yapımı

Masanızın üzerini süslemek için dekoratif olarak da kullanabilirsiniz.

Kedi seven bir tanıdığınıza hediye de edebilirsiniz. :)

 Pusheen kedi emoji muz aplike oyuncak satın al

Pusheen, Kedi Oyuncak, Muz Aplikeli (El Yapmı)


Muz sevenleri görelim? :)

 Pusheen kedi emoji muz aplike oyuncak satın al

Satın almak için:

https://zebramo.com/products/pusheen-kedi-oyuncak-muz-aplikeli-el-yapimi-325645170

 Pusheen muz aplike oyuncak kedi satın al

Yine, Zebramo'daki sayfamdan satın alabilirsiniz.

 Pusheen Facebook kedi oyuncak satın al

Pusheen Kedi Oyuncak (El Yapımı)


 Pusheen kedi Facebook emoji oyuncak satın al

Satın almak için:

https://zebramo.com/products/pusheen-kedi-oyuncak-el-yapimi-304777962

 Pusheen kedi emoji Facebook oyuncak satın al

El yapımı Pusheen oyuncaklarımı,
Zebramo'da yer alan "paper faces" sayfamdan da satın alabilirsiniz:

https://zebramo.com/users/3048962

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)