5 Şubat 2019 Salı

Kurabiye Canavarlı Tasarımlar!

1980'li 1990'lı yıllarda çocuk olanlar için
"Cookie Monster" yani; "Kurabiye Canavarı",  unutulmaz bir karakterdir.

Kurabiyeye olan zaafı, kurabiye yerken ağzından fışkıran kurabiye parçaları ile pek sevilirdi.. :)
Pörtlek, şaşı gözleri ve mavi tüylü kürkü ile de çok sempatikti.


Ben de bu şahsı, en az benim kadar sevenler için
üzerinde görsellerinin bulunduğu bazı tasarımlar hazırladım.

kurabiye canavarı buzdolabı magnet mıknatısı satın al

Kurabiye Canavarı, Keçe Yaka İğnesi / Broş


Satın almak için:


kurabiye canavarı buzdolabı magnet satın al

Kurabiye Canavarı, Keçe Magnet (Buzdolabı İçin)


Satın almak için:


kurabiye canavarı buzdolabı magnet satın al


Satın almak için:


kurabiye canavarı bebek saç bandı bandana satın al


Satın almak için:

kurabiye canavarı saç bandı kız çocuk saç aksesuar satın al


Satın almak için:


kurabiye canavarı anahtarlık satın al


Satın almak için:


kurabiye canavarı anahtarlık satın al gözleri oynayan


Satın almak için:


kurabiye canavarı tül tütü çelenk satın al babyshower


Satın almak için:


kurabiye canavarı

Bu yukarıdaki de yurt dışından bir görsel. Pinterest'ten buldum. :)
Kurabiye Canavarı kostümlü, bir sokak müzisyeni.. Çok sevimli! :)

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan diğer ürünleri satın almak için:


Kimler, Kurabiye Canavarı'nı çok severdi? :)

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)