23 Haziran 2010 Çarşamba

Sıradışı Masaya Kushino Tasarımları !

 

Bu birbirinden ilginç tasarımların sahibi; Masaya Kushino..

 

Fotograf çekimlerini de çok başarılı buldum, paylaşmak istedim..


 

Podyum için çok başarılı..


  

Dantel desenli çoraplarla kombinlenmesini sevdim..

 




 

Biraz Rus, biraz kraliyet havası var sanki..


 



 

Bu çanta benim olmalı..


 

Siyah olanı biraz ürkütücü, ne dersiniz?


 




 


Renkli çiçekli versiyonunu o kadar beğenmedim..

  

Bazıları tüyler ürpertici.. ama amaç o değil mi zaten? :)

 

Topuk detayı çok başarılı..

 

Hareketli fotograf çekimleri, bu modellere çok uygun olmuş..

  

Durağanken ise; bir at kuyruğu asaleti var..


En az bu tasarımları beğendim, en sona attım o yüzden :)
Beğenenleri olacaktır elbette ki..

5 yorum:

  1. bayıldım tek kelimeyle ifade etmem gerekirse!:)

    http://cmosundnyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok iddialı ve radikal tasarımlar bunlar. Belki de bir ilk olduğu için olabilir. Hoş noktalar yakalanmış gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. -ben de bayıldım CMOS :)

    -evet kesinlikle "iddia" doğru kelime.. Pelin P:A:

    -evet kıskanılmayacak gibi değil Rana'cığım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)