10 Şubat 2023 Cuma

Pinterest Parmak Dövmeleri

 

Pinterest'ten sizler için parmak dövmelerini araştırdım.

Kadınlar ve erkekler için birbirinden ilginç ve farklı örnekler buldum.

Erkekler için yukarıdaki örneği, oldukça beğendim.

Açılışı, bu parmak dövmeleri ile yapmak istedim.

Şimşek, kuru kafa ve ananas desenleri, çok iyi duruyor.

Çiçekten emin olamadım, belki çiçek yerine farklı bir dövme düşünülebilir.

Denizci olanlar veya hep denize merakı olanlar için 

dümen şeklindeki parmak dövmesi, güzel bir seçenek olabilir.

Kral / kraliçe tacı, kendini kral / kraliçe gibi gören birçok erkek / kadın için uygun, bence.

Yasaklı maddenin yaprağını, ben olsam yaptırmazdım. Yani, Hollanda'da yaşamıyorsam, tabii ki.

Türkiye'de, böyle bir dövme yaptırmak, sizi potansiyel bir kullanıcı gibi gösterir, bence.

İlk sivil polis çevirmesinde, üstünüzü ararlar, benden söylemesi.

Kocaman bir pırlanta dövmesi, çok estetik görünüyor ama kadınlar için daha uygun, bence.


Erkeklere, çok yakışan dövme çeşitlerinden biri de ok dövmesi, bence.
Parmak için dövme arayan erkekler, bu yukarıdaki alternatifleri değerlendirebilir, bence.
Palmiye ağacı parmak dövmesi de farklı duruyor.


Yine, erkekler için parmak dövmesi örneklerinden gidecek olursak..
Bu dolu ve boş karoların anlamı nedir bilemiyorum ama hiç fena görünmüyorlar..
Orta parmağın üzerindeki pusulaya benziyor.
İşaret parmağının üzerindeki parmak dövmesi, bir yüzük havasında.


Kılıç, yılan, kuru kafa, jaguar olduğunu tahmin ettiğim bir büyük kedi.
Kadınlar için bir parmak dövmesi örneği olsun.
Daha çok erkeksi duruyor, aslında.
Erkekler de bu yukarıdaki örnekten, ilham alabilir, bence.


Her türlü büyük ve küçük kedi cinsini, çok seven biri olarak,
bu kaplan parmak dövmesine bayıldım..
Hem kadınlar hem de erkekler için uygun diye düşünüyorum.


Kurtları sevenler için böyle bir parmak dövmesi örneğim de var.


Sevgili veya eş olarak, parmak dövmesi yaptırmak isteyenler için
böyle dişi ve erkek aslandan oluşan bir örnek buldum.
Yelesi olan, erkek aslan bildiğiniz gibi. Dişi aslanlarda, yele olmaz.


Yine eş olarak dövme yaptırmak isteyenlere,
kral ve kraliçe kuru kafa dövmesi örneklerim var.

Kuru kafa, ölümü çağrıştırsa da ben seviyorum.
Neden diye soracak olursanız; hepimizin ölümlü birer canlı olduğunu, hayatı daha iyi, güzel yaşamamız gerektiğini hatırlatıyor, bana. 

Shakespeare'in Hamlet oyununu, "Olmak ya da olmamak, işte bütün mesele bu" sözünü de hatırlatıyor. Bir edebi tarafı da var, yani.

Ölümden korkmuyorum demek gibi de. Ölümü, ti'ye almak gibi.

Bir açıdan da her insanın aslında, kuru bir kafadan ibaret olduğunu anlatıyor, bence.
Birbirimizden üstün bir tarafımız yok, hepimizin günün birinde dönüşeceği şey, bu kuru kafa, işte.


Bu kadar edebiyat parçaladıktan sonra, eş dövmelerinden, kaldığımız yerden devam edelim..


Erkek için kral tacı şeklinde parmak dövmesi..
Kadın için kraliçe tacı şeklinde parmak dövmesi..


Kral ve kraliçe taçları, en popüler parmak dövmesi örnekleri arasında, anlayacağınız üzere.
Burada dikkat etmeniz gereken; estetik görünen bir taç seçmek.


Süslü püslü, benim gibi her parmağına, ayrı yüzük takan kadınlar için böyle bir parmak dövmesi görseli buldum. Orta parmak üzerinde yer alan, göz şeklinde olan, favorim, tabii ki.
Hilal dövmelerini de seviyorum, minik noktalar da hoş.
Biraz Hint tarzını hatırlatıyor.
Ok işaretleri, üçgen gibi geometrik şekiller de parmak için uygun olan dövme modellerinden.


Bu yukarıdaki örneği, beğendiğim için değil de çok ilginç bulduğum için paylaşıyorum.
Aslında, alev gibi olan dövme, hoş ama kalp organı şeklinde olan, biraz ürkütücü görünüyor.
Bilemedim.. Belki, başka bir yerde, daha iyi durabilirdi.
İkisinin de aynı parmakta yer almasını, hiç doğru bulmadım, açıkçası.


Erkekler için böyle bir baş parmak dövmesi buldum.
Bence, oldukça havalı görünüyor.
Daha önce de belirttiğim gibi böyle üçgen ve ok işareti gibi olan geometrik şekiller,
parmak dövmesi için gayet uygun.


Erkekler için tribal parmak dövmesi modelleri..
Biraz Kızılderili havası var, mistik görünüyor.
Kendine baktırır..


Tam bir "strange boy" dövmesi, gerçekten.
Dikenli teller, alevler, göz, kalp, "love" yazısı, ne ararsanız var..
Marjinal takılanlar, rock ve metal müzik dinleyenler için ilginç bir örnek.


    Erkekler için hoş bir parmak dövmesi, göz ve kaş olan, bence.
Orta parmaktaki dövmeyi sevmedim, içimi ürpertti, biraz. Onun hakkında yazmak istemiyorum.
Kılıçlar ve rakamlar, dikkat çekici görünüyor.


"What's mine is yours" yani "Benim olan her şey, senindir" yazısı, yatay olarak yer alıyor.
"I will love you forever my.." yani "Seni sonsuza kadar seveceğim, benim.." dikey olarak yer alıyor.

Bu parmak dövmelerini, fikir olarak beğendim.
Yani yatay ve dikey olarak birbirini kesen, ortak bir harf kullanan cümlelerden oluşmasını sevdim.
Siz de bu dövmeden esinlenerek, kendi cümlelerinizi yazdırabilirsiniz.

Uzak etkisinin, haç şeklinde olacağını unutmayın, tabii ki.


Yine, düz çizgi şeklinde, orta parmak için bir parmak dövmesi örneği.
Diğer parmaklardaki yatay çizgiler, iyi görünüyor, bence.


Kadınlar için etnik stilde, böyle zarif bir parmak dövmesi görseli de buldum.
Hemen her kadının tercih edebileceği bir stil.


Güneş, ay gibi motifleri sevenler için bu yukarıdaki parmak dövmesi örneği, hoş bir alternatif.


Parmağa dolanan yaprak dövmesi de güzel görünüyor.
Daha iyi çizilebilirdi, yine de.
Orta parmaktaki çiçek motifi de tatlı.


Bu ince uzun yapraklar da parmak için harika görünüyor.

Minimal parmak dövmesi arayanlar için noktalar ve çizgilerden oluşan,

kolayca uygulanabilecek bir örnek.


Yılan, alev, göz, şimşek.. parmak dövmesi için ideal görünüyor.
Hem de zarif.


Yılanlardan korkmuyorsanız,
bu yılan şeklindeki parmak dövmeleri çok hoş, gerçekten.
Siyah yüzük ile birlikte çok hoş görünüyor.


Yine bir yılan parmak dövmesi örneği.
Siyah ojeler ile çok hoş duruyor.


Çince, Japonca yazılar, ejderha figürü ve Yin Yang motifi de 
el ve parmaklar için çok güzel görünüyor.


Tek parmakta, ejderha dövmesi de çok dikkat çekici.
Siyah ojeler ile tamamlanmış.


Geyik başı dövmesi, erkekler için güçlü görünen bir parmak dövmesi.


Halloween bal kabağı ve kedi desenlerini sevenler için böyle bir parmak dövmesi örneği de buldum.


Örümcek korkusu olmayanlar için minik bir örümcek parmak dövmesi.


Bütün elinizi, parmaklardan başlayarak, minik minik dövmeler ile doldurmak,
oldukça farklı bir fikir gibi görünüyor. Bu kadarına cesaretiniz yoksa geçici dövmeler de satılıyor.


Geçici dövmeleri, internette de bulabilirsiniz.
Bijuterilerde, hatta bazı kırtasiyelerde bile böyle minik parmak dövmelerine rastlamak mümkün.


Yıldız, gezegen, şimşek, monstera (deve tabanı bitkisi),..
parmak dövmesi fikri vermesi açısından, çok tatlı örnekler.


Kesik çizgiler, hilal, iki nokta ve parantezden oluşan gülen surat emoji'si,
belki de sizin için anlamlı olan bir tarih veya doğum tarihiniz..
Hepsi, birer parmak dövmesi olabilir.


Alev şeklinde parmak dövmesini bu yazıda, üstlerde, paylaşmıştım ama yine yer vermek istedim.
Oldukça güzel duruyor, bence.


"Till death" yani "ölene kadar" anlamındaki bu parmak dövmesi de çok hoş.


Tek parmağına dövme yaptırmak isteyenler için parmağa dolanan sarmaşık yaprak motifi, çok güzel.


Daha minimal dövme örneği arayanlar için siyah minik bir kalp ve üç adet nokta...


İç içe geçmiş kırmızı ve siyah kalp şeklinde parmak dövmesi örneği.


Kedi severler için minik bir çizgisel kedi yüzü ve kalp şeklinde parmak dövmesi.


Kendini, kraliçe gibi hissedenler için tek bir parmağa, taç dövmesi.


Eş dövmesi olabilecek, iskambil kartı sembollerinden; maça ve kupa.
Bence, çok tatlı. Sinek de hoş dururdu.


Kalp sembolü içerisinde yer alan bir peace (barış) işareti dövmesi.
Hmm, bilemedim, biraz kolye ucu gibi.

Diğeri de bana Fred Perry logosunu anımsattı.


Üçgen, çember, X ve kare.. Bana, ünlü Kore Dizisi; "Squid Game"i anımsattı.


Kahve tutkunları için içinden tüten dumanı ile bir kahve kupası dövmesi.
Parmağın iç tarafında tercih edilmiş, ilginç bir parmak dövmesi.


Parmağın iç tarafında yer alan, her zaman görünmeyen dövme fikrini sevdim.
Makas dövme, daha çok terzi, moda tasarımcısı ya da kuaförler tarafından tercih edilen bir parmak dövmesi olsa gerek.


Yine, parmağın iç tarafında yer alan bir dövme örneği; bu sefer, güzel bir gül.


Melek kanatlarını sevenler için böyle bir parmak dövmesi örneğim de var.


Göz dövmelerini beğeniyorum ama sanırım, parmağın iç tarafında olmasından çok,
üzerinde yer almasını tercih ederim.


Klavye ile çok işi olan, ofis çalışanları için parmağın iç tarafına yazılmış, bir hatırlatma:
"smile" yani "gülümse". Çok şirin, sevdim.


Son olarak da iki parmağı, birbirine bağlayan bu dövme örneğini, sizlerle paylaşmak istedim.
Uzun bir isminiz veya sürekli görmek isteyeceğiniz bir motto'nuz var ise dövme yaptırmak için uygun bir yer olabilir.

Umarım, beğenerek okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Beni, Pinterest'te takip etmek isterseniz:


Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)