5 Şubat 2023 Pazar

Turuncu ile Uyumlu Renkler, Turuncu Kombinler

 

Turuncu bir mini elbiseyi, bir üst seviyeye taşıyacak bir ayakkabı var ise 

o da ten rengi bir sivri burun stilettodur.

Ten rengi stilettonun, giydiğiniz andaki teninizin renginde olduğundan emin olun.


Turuncu bir balıkçı yakayı, kapaklı cepli, çan formunda bir etek ve bordo kemer ile kombin yapmak,
vizon rengi deri çizmeler ile taçlandırmak ise çoğu kadının aklına gelmez.

Elit bir görüntü elde etmek açısından çok başarılı.


Herkesin, birbirinin karbon kopyası gibi giyindiği bir dönemde,
asimetreik şal detaylı, bu kazak ve anvelop (envelope:zarf) suni deri turuncu etek, 
kestane rengi, sivri burun, kısa topuklular.. Efsane.

Çanta ve bilezikler ile kusursuz bir şekilde tamamlanmış.


Hemen her yerde bulabileceğiniz pilili, uzun etekler ile benim "pumpkin" olarak adlandırdığım,
bal kabağı turuncusu, salaş bir trikoyu birlikte giyerek, çabasız bir şıklık yaratabilirsiniz.

Çantanın nötr tonuna ve kullanılan aksesuarlara dikkat.
Bu kombin ile rose gold aksesuarlar, çok hoş durur.


Güneşin rengi; sarı ve turuncu..
Bütün güzel enerjileri üzerinize çekmek için bu iki rengi birlikte kullanmayı tercih edebilirsiniz.

Ben tercih eder miydim? Nope.
Sarı insanı değilim.


Göğüs ortasından veya belden bağlamalı parçalara bayılırım.
Turuncunun açık bir tonu, çok tatlı bir model.
Altın rengi takılar, taba rengi püsküllü sandaletler veya hasır dolgu tabanlı topuklular ile kombin yapabilirsiniz.


Karpuz kollu, derin yırtmaçlı, bu yazlık elbise, çok seksi görünüyor.
Çanta da harika bir parça. Bu kadar güzel bir çanta bulamasanız bile böyle bir elbiseyi,  hasır bir çanta ile tamamlayabilirsiniz.


Turuncunun kiremit rengine çalan koyu tonlarını, kahverengi renkli giysiler ile birlikte kullanarak,
şık bir sonbahar görünümü elde edebilirsiniz. Krem ve ten rengi çanta ve ayakkabılar ile tamamlayabilirsiniz. Bu görseldeki kazağı çok beğendim, bu arada.


Z kuşağının çoğunun sevdiği, crop toplardan beyaz renk ile yine "pumpkin" yani bal kabağı tonlarında bir blazer ceket ile birlikte kullanıldığı bir kombin görüyoruz. Çanta rengine aşık oldum ancak bu kombine göre, fazla iş kadını çantası kalmış, bence. Pantolonun modeli moda olan lastikli bel ve geniş paça ama ben olsam, ceketin kumaşından bir pantolon tercih ederdim. Daha şık bir görüntü oluşurdu, böylece.


Etek uçları, volanlı, yavru ağzı bir bluz ve ince çapraz bantlı, topuklu ayakkabı ile kullanılmış,
bu turuncu takım, oldukça havalı görünüyor. Çantanın da turuncu olması uyumlu görünüyor.


Yukarıdaki görselde, sanırım, bir tulum yer alıyor. İnceledim ama emin olamadım. :)
Eşarp detayına dikkat. Deseninin içerisinde hem turuncu hem de beyaz renk yer alıyor; beyaz sivri burun ayakkabıya gönderme yapıyor. Çift sıra deri kemer de şık bir detay ancak ben kemer rengini çanta ile aynı renkte tercih ederdim.


Yine, genç kuşağın çok seveceği bir kombin ile karşınızdayım.
Düğüm detaylı, göbeği açıkta bırakan, turuncu gömlek ile birkaç sezondur çok moda olan geniş paçalı pantolon, bir arada kullanılmış. Her kombinin altına, süper bir şekilde uyan, bembeyaz spor ayakkabı ile tamamlanmış.


Benzer bir stilde olan, crop top kombini, çok trend bir görünüm.
Gözlük ve kalın tabanlı sandaletler de çok iyi görünüyor.
Bandana renginden pek emin olamadım, güzel ama ideal değil, bence. 
Ben olsaydım, içinde turuncu, krem ve kahverengi tonları olan, retro desenli bir model kullanırdım. 


Gençler için olan kombinlerden gidiyoruz..
Turuncu baskılı beyaz tişörtün beli, düğüm yapılmış.
Pli detaylı, palazzo pantolon, çok iyi bir parça.
Altına da beyaz spor ayakkabı olur, tabii ki.
Beyaz halka küpe de tişörtteki O harfleri ile uyum içerisinde görünüyor.


İlkbahar ve yaz akşamları için böyle şık bir kombin önerisi de buldum. 
Yine, çabasız bir şıklık örneği. Yine elit. :)

Ütü izli, yüksek bel krem rengi pantolon ile derin V dekolteli bluz, dore (altın rengi) takılar ile çok şık bir görünüm. İnce bantlı dore veya vizon rengi, topuklu ayakkabılar ile tamamlanabilir. Çantanın rengi de pantolon ile muhteşem bir ahenk içerisinde.

Saçların doğal havasını da sevdim.


Bir önceki örneğe benzeyen, günlük bir şıklık örneği de paylaşmak istedim.
"Smart casual" da diyebiliriz. Pis dikişli, kısa ve geniş paçalı, beyaz denim pantolonlar, bu aralar, kolayca bulabileceğiniz, trend modeller arasında yer alıyor. Üzerine de turuncu bir keten gömleği, pazarlardan dahi bulabilirsiniz. İnce bantlı, topuklu ayakkabılar ile kombin yapabilirsiniz.


Gelelim, Fransız şıklığına.. Fransızlar, bu işi biliyor, arkadaşlar. Şimdi dağılabilirsiniz. :)

Balon kollu, balıkçı yaka, turuncu kazak, beyaz denim pantolon ile kombin yapılmış,
geniş siperlikli, fötr şapka ile dengelenmiş, Louis Vuitton çanta ile bir üst seviyeye taşınmış.
Çantanın üzerinde yer alan fuların, kombinin renklerini içerdiğine dikkat, lütfen.
Bu fular, mükemmel bir bağlayıcı unsur olmuş.
Ayakkabı olarak, ben olsam; bu kombinin altına, Louis Vuitton çantanın detaylarında yer alan, sütlü kahve tonunda, sivri burun bir bootie tercih ederdim.

Zengin olmadığınız halde, zengin görünmenin bir yolunun alt giyimde, üst giyime göre, açık renk tercih etmeniz olduğunu da hatırlatmak isterim.

Bir diğer zengin gösteren detay ise çok küçük çanta kullanmaktır.


Turuncu pilili etek, şu anda, kolayca bulabileceğiniz bir parça, yine.
Üzerine de V yaka, orta kalınlıkta askılı, bedene oturmayan bir üst, tamamdır.
Altına, beyaz bağcıklı sandalet olabileceği gibi beyaz spor ayakkabı da olur.
Çantanın rengi, çok hoş ve kibar.


Elinizdeki tek turuncu parça; turuncu bir çanta ise; onu böyle nötr veya pastel renkli giysiler ile kullanarak, patlatabilirsiniz. Turuncu çantanızın, "star parça" olmasını istiyorsanız, yukarıdaki kombin, tam size göre!


Yine, gençlerin seve seve kullanabileceği bir kombin önerisi.

Beyaz tişört, beyaz blazer ceket, beyaz spor ayakkabı, turuncu detayları olan siyah bir çanta ile farklılaştırılmış. Desenli bandana ile bohem bir hava verilmiş. Bu kombine, siyah, smokie göz makyajı gider.  Hem rahat hem de şık görünüyor, sevdim.

Bandanın deseninde siyah tonları da olsaymış, mükemmel olurmuş.
Z kuşağının deyimi ile "mük" olurmuş. :) Her şeyi, kısaltarak konuşuyorlar, biliyorsunuz. :)



Genç, enerjik bir kombin mi arıyorsunuz? Doğru yerdesiniz. :)
Turuncu blazer ceket, asimetrik turuncu etek, beyaz bisiklet yaka tişört ile göz alıcı.
Siyah güneş gözlüğünü ve siyah beyaz Converse tercihini, çok başarılı buldum.
Benim de severek kullanabileceğim türden bir kombin.

Çantanın pudra rengine bayıldım ama bu kombinin çantası değil, sanki.
Aynı çantanın vizon veya siyah rengi, bu kombine, çok daha iyi uyarmış, bence.


Tam bir Alaçatı kombini.. Alaçatı / İzmir. İzmir'e selam olsun, bu arada.
Bu kombinde, paçaları fırfırlı bir şort tercih edilmiş ama onun yerine, pis dikiş, beyaz denim bir şort da kullanabilirsiniz. Gömleğin önünün açık bırakılmasını sevdim.
Pembe çanta da tatlı rengi ile en az turuncu kadar pozitif bir enerji veriyor.
"Fresh" bir yaz kombini.


Bir önceki kombini beğendiyseniz, bu kombini de beğeneceksiniz.
Beyaz kare yaka bir basic tişört üzerine, turuncu bir gömlek, altına, açık mavi yıkamalı bir jean pantolon. İlkbahar, sonbahar aylarında, rahatlıkla uygulayabileceğiniz, günlük bir kombin.

Açık kumrallar için de ideal bir kombin önerisi.


Blazer ceketler o kadar moda ki onları bulmak, hiç bu kadar kolay olmamıştı.
Böyle renkli blazer ceketler, pazarlarda, 200-250 TL civarında satılıyor.
Mağazalardan alıp, 600-900 TL gibi paralar harcamanıza gerek yok.
Yırtık jeanler de bu stili sevenlerin gardırobunda, en az bir tane mevcuttur, zaten.
Beyaz basic tişört deseniz, o da vardır.
Bir tane de platform topuklu, Converse buldunuz mu, tamamdır.
Ha, bir de en miniğinden bir çanta seçerseniz, anladınız siz konuyu.. :)


Crop top, blazer ceket, yırtık jean.
Beyaz bantlı, topuklu ayakkabı, taş rengi minik çanta.
Herkes, bu kombini kolayca yapabilir.
Bu kombini düşünebilmek için moda gurusu, moda ikonu, alışveriş danışmanı vs. olmanıza gerek yok.

Bloğumda, beni okuyanların kolayca hayata geçirebileceği kombin önerileri vermeyi seviyorum.
Şimdi, sizlere haute couture defile görselleri paylaşsam; nerede giyeceğiz bunları diye düşünürsünüz. Zaten, birçoğunuzun bütçesi, onları satın almaya da yetmez, doğal olarak.

Yine de çok beğendiğiniz markaların çantalarını, pazarlarda, Kapalıçarşı'da, Eminönü'nde, pasajlarda vs. bulabilirsiniz. Bunu söylemek istemezdim ama gerçeğini satın alabileceğiniz güne kadar, replika ürünler ile idare edebilirisiniz. :)


Siyahı çok seven, siyahtan vazgeçemeyenler için de böyle bir kombin örneğim var.
Siyah suni deri pantolon, siyah çanta, beyaz basic tişört, beyaz spor ayakkabı.
Bu kombine gözlük olarak da siyah klasik Ray Ban Wayfarer modeli gider.


Siyah yüksek bel şort, gold detaylı siyah deri kemer, beyaz halter kesim atlet, gold takılar
ve star parça olarak turunçu pardösü veya trenchcoat (trençkot).
Güneş gözlükleri de ateş ediyor.. :)


Siyah beyaz, "pied de poule" (kazayağı) desenli bir eteğiniz, atkınız, şalınız var ise
yukarıdakilere benzer kombinleri oluşturabilirsiniz.

Siyah opak çoraplar, kazaklar, çantalar, çizmeler, sivri burun ayakkabılar, deri eldivenler, güneş gözlükleri ile bu görünümleri hayata geçirmek, çok kolay.

Turuncu çantasını taçlandırmak isteyenler için en sağdaki kombin, ideal. ;)

Gardırobunuzu, hemen gözünüzün önünden geçirin;
bu kombin örneklerinde yer alan birçok parçaya zaten sahipsinizdir, muhtemelen.


Örneğin, hemen hemen her kadının dolabında, bir trençkot vardır.
Bol kesim, siyah bir kumaş pantolon da vardır. Yüksek bel de olursa; tadından yenmez. :)
V yaka veya polo yaka turuncu trikolarınızı, bu şekilde değerlendirebilirsiniz.


Tatlı bir sonbahar kombini.
Bal kabağı / pumpkin rengi, tek omzu düşürülmüş bir triko,
ekose desenli, gold düğmeli, asimetrik etek, vizon rengi çizmeler, taba rengi çanta.
Çok hoş ve zarif.


Dışarıya, böyle çıkan genç kızlar için de bir örnek paylaşmak istedim. :)
İlkbahar-yaz ayları için yavruağzı renginde crop top ve şort takım, üzerine turuncu blazer ceket, yeşil minik çanta. Bu kombinin altına da kalın tabanlı, koşu ayakkabısı gider. Tercihen, ten rengi.


Turuncu ve yeşil, birbiri ile uyum içerisinde dans eden renkler.
Seçilen tişörtün deseni içerisinde yer alan, turuncu ve yeşil renklere dikkat. 
Tişörtün fon renginin beyaz olması, çok iyi, bu kombine nefes aldırıyor.
Yeşil çanta da oldukça güçlü ve ceket ile birlikte, bu kombini spor görüntüsünden, şık bir seviyeye taşıyor.
Blazer ceketin, uzun boyunu, ayrıca beğendim.


Bir de buradan yakın, pardon, bakın. :)
Sivri burunlu, topukları açıkta bırakan, bantlı ayakkabı seçimi, çok uygun.
Çantadaki turuncu renk içeren fular detayı da gözümden kaçmadı.
Denim pantolonun parça boyu da kısa ve pis dikiş, dikkat ederseniz.


Mavi crop top ve mavi pantolon takım üzerine,
turuncu blazer ceket de kolay oluşturabileceğiniz kombinlerden.
Beyaz spor ayakkabı, bu kombinde fazla ön plana çıkıyor, bence.
Biraz a kaba kaçmış, sanki. Ben olsam; farklı bir model tercih ederdim.


Lüks bir görünüm ile karşınızdayım.
Yüksek bel, uzun ve geniş paçalı, turuncu pantolona aşık oldum.
Turuncunun çok tatlı bir tonu.
Üzerinde kullanılan ceketin kalıbı, pelerin detayı, çok hoş, şık. 
Bu görünüme, lüks görünümü kazandıran parça, kesinlikle, ceket.
Yine de ceketin renginin daha kırık bir ton olmasını tercih ederdim; krem veya açık vizon rengi olabilirdi çünkü üç parçanın da renk doygunluğu, birbiri ile yarıştığı için biraz göz yoruyor.
Bu pantolonun altına, kesinlikle plaftorm tabanlı, yüksek topuklu ayakkabı tercih etmeniz, gerekli.


Gelelim, "puffer mont" mevzusuna..
Kısa boylu ve tombik kızlar için bu kombin önerilerini, özellikle paylaşmak istedim. :)
Anorak montlar, bu sezon, her sezon olduğundan çok daha moda.
O yüzden, mağazalarda, pazarlarda, pasajlarda,.. her yerde, kolayca bulabiliyorsunuz.

Bol paçalı pantolonlar ile kilolarınızı, kolayca kamufle edebilirsiniz.
Dikkat, renklerde olacağı için kimse, kusurlarınıza odaklanmayacaktır, merak etmeyin.

Montların ve pantolonların tonları, hoş.
Çantalar, doğru seçim.

Turkuaz rengi terlik yerine, turkuaz spor ayakkabı tercih edebilirsiniz.
Beyaz spor ayakkabı da her daim iş görür.


Bir de kot ceketli kombin önerisi paylaşmak isterim..

Transparan mavi bir bluz üzerine, indigo rengi, koyu mavi bir denim ceket, turuncu etek ile oldukça hoş görünüyor. Bu kombine, halen daha orta yaşlı olduğunu kabul etmeyip; genç bir görünüm elde etmeye çalışan, orta yaşlı kadın kombini adını vermek istiyorum. Burada, kendimi tarif ettim, kimse üstüne alınmasın, yanlış anlamasın. :) 

Vizon reni, platform topuklu ayakkabılar, kesinlikle, doğru seçim.


Lacivert, çok klas bir renk olmasına rağmen, Türk kadınları tarafından pek tercih edilmiyor, ne yazık ki.
Özellikle, koyu kahve renklerinde saçlara sahip kadınlar için çok uygun bir seçim, bence.

Görsel, "azul" yani "mavi" yazısından vardığım sonuca göre, İspanya'dan.

Şık bir görünüm. Vizon rengi ayakkabı seçimi de doğru ancak modelini sevemedim.


Bohemler, sizin için de birkaç örnek paylaştım, fark ettiyseniz.

Minik minik, onlarca düğmesi olan bu elbiseyi, ben de çok beğendim.

Turuncu renginin dışında başka bir rengi olsaydı; muhtemelen ben onu satın alırdım, pek turuncu insanı değilim ama bu turuncu-mor birlikteliğini çok sevdim. 

Mor çanta da tamam ama bu bohem kombine, form olarak uygun değil, bence. Mor süet, püsküllü bir çanta tercih edilebilirdi veya taba rengi de olabilirdi.


Turuncu ile en çok yakışan renklerden biri kesinlikle mor.
Turuncu elbiseye, mor kemer, olur.
Turuncu blazer ceketin altına, mor pantolon, olur.
Mor triko ve kadife eteğin üzerine, turuncu kaban olur.
Turuncu etnik desenli, maksi elbise üzerine, mor ipek şifon kaftan olur.
Bu örnekler, "runway"den yani ünlü markaların defile görünümleri.


İtalya, İspanya, Fransa, İngiltere, New York sokaklarında, moda dergilerinden, podyumlardan fırlamış kadar şık görünen kadınlara rastlamanız mümkün. 

Kiremit rengi, katlamalı, truvakar kol bluzun, mürdüm rengi, yüksek bel, palazzo pantolon ile kombin yapılmasına aşık oldum. Siyah ayakkabılar bile gözüme batmıyor. Pantolonun tonunu görünce, paralize oldum. :)


Sezonun gözde kombinleri arasında, çan formunda saten etekler ve üzerine, salaş kazaklar yer alıyor.
Bu uzunlukta saten eteklere, en son, Terkos Pasajı'nda rastladım, buradan videosunu izleyebilirsiniz:

Turuncu ve fuşya pembe tonunun çok yakıştığını da bu kombinde, netçe görebiliyoruz.


Şöyle havalı bir yönetici kombini yok mu diye soracak olursanız; o da var, tabii ki.
Turuncu blazer ceketin, sonuna kadar hakkını veren bir kombin. Gözlük ve çanta ile ateş ediyor.
Fuşya pembe pantolon ile aynı tondaki sivri burun ayakkabılara bayıldım.

Küpe olarak, kocaman bir gold küpe beklerdim. 
Çantanın boş alanının formunda yani yarım elips şeklinde, şöyle vintage stil, dev bir küpe, bu kombinin hakkıdır.

Hakkını verin. :)


Zenginim ben diye bağıran kombinlerde, bu hafta.. :)
Parlak dokulu fuşya pembe, karpuz kollu üst ve yine parlak dokulu, tdar paçalı, yüksek belli turuncu pantolon, efsane. Gençlerin deyimi ile: "efso". :)

Sivri burun ayakkabının mat oluşuna, ayrı hayran oldum.


Zengin gösteren kombinlerden devam edelim, o zaman.. :)
Turuncu, balıkçı yaka, oversize kazak, fuşya pembe manto, turuncu sivri burun ayakkabı,
vizon rengi, yüksek bel, dar paçalı pantolon ile bu kadar mı yakışır?

Bu kombini, biraz abartabilir miyiz, lütfen? :)

Çantanın sıkıcılığını bile görmezden geliyorum, o kadar yani. :)

Gözlük seçimi de çok başarılı.

Bu giysilerin içerisindeki kadın, şık olduğundan o kadar emin ki onun özgüveni ile bu pozu vermiş.
Siz mesajı aldınız. ;)


Mor rengin, eflatun tonu da turuncunun pastel tonlarıyla dans ediyor.
Bu kombin sahibinin rafine zevkine aşık oldum.
Başarılı bir gözlük seçimi, cat eye diye tabir edilen gözlük modellerinden.
Benim yüzüme gitmiyor, maalesef. O yüzden bu tip güneş gözlüklerini kullanamıyorum ama yakışana, çok yakışıyor. 

Ceketin içine de uçuk lila rengi bir üst giyilmiş, sanırım ya da benim gözlerim bozuldu, ben öyle görüyorum. :) Neyse, pek önemi yok. Ceketin içine, ceketten daha açık tonda bir lila rengi, iyi gider. Kırık beyaz da olur. Spor ayakkabı da bu kombine uymuş, garip bir şekilde.

Turuncu saten bir pantolon ile beyaz spor ayakkabı giymek, benim aklıma gelmezdi, açıkçası.

Çanta da yine soft tonlarda, o kadar ki ceketin renginin içinde kayboluyor, yani doğru seçim.


Toz pembe çerçeveli, güneş gözlüğü ve kısa kollu gömlek, turuncunun bu tonu ile birlikte, göz okşuyor.
Minik çantalı kemeri çok sevdim. Bu kombini, koyu kahverengi veya siyah saçlı bir kadın tercih etseydi, çok daha kendini gösterirdi, bence. Sarışınları, biraz öldüren bir kombin olmuş.


Yine, çok klas bulduğum, başka bir kombin.
Pantolonun kalıbı, çok güzel duruyor.
Ten rengi sivri burun ayakkabı, çok doğru seçim.
Kırık beyaz, oversize, uzun, blazer ceket ve pamuk şeker pembesi, gold zincirli baget çanta ile çok şık bir görünüm. Gözlük seçimi de başarılı.


Kapanışı da yırtmaç detaylı, pembe pantolon ve turuncu rugan pardösü ile yapmak istedim.
Tabii, bunlar, Türkiye için biraz iddialı kombinler.
Cesareti olan, dikkat çekmeyi seven kadınlara önerebilirim, ancak.
İki kombin de çok tatlı, çantaya da bayıldım, ayıldım.. :))

Sizler, turuncu rengi seviyor musunuz?
Kombin önerilerimi beğendiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)