16 Şubat 2023 Perşembe

Boyun Dövmeleri İçin En İyi Fikirler

 

Pinterest'ten ve Google'dan, sizler için boyun dövmeleri için en iyi fikirleri araştırdım.

Açılışı, bu ürkütücü ama bir o kadar da cool kuru kafa dövmesi ile yapmak istedim.

Siyah lekesel alanlar, oldukça geniş, biraz acı vermiş olmalı.

Bu tren raylarından oluşan, dramatik boyun dövmesini, çok ilginç buldum.
Bir benzerine daha rastlamadım. Yapımı, saatler sürmüş olmalı.. Çok orijinal.


Mitolojik desenlerden hoşlananlar için böyle yılan başlı, Medusa heykeline benzeyen bir örnek buldum.
Yine, çok ürkütücü ama bir o kadar da havalı.


Vahşi kedilerden hoşlananlar için böyle bir boyun dövmesi örneğim de var.
Güller ile taçlandırılmış. Ortadaki Ulthar yazısı, dikkatimi çekti.

Vikipedi'den araştırdım; karşıma, böyle bir açıklama çıktı:

"The Cats of Ulthar", Amerikalı fantastik yazar H. P. Lovecraft tarafından 1920 yılının Haziran ayında yazılmış bir kısa öyküdür. Öyküde, adı açıklanmayan bir anlatıcı, Ulthar adlı bir kasabada kedilerin öldürülmesini yasaklayan bir yasanın nasıl çıktığını anlatır.

Erkekler için geyik desenli bir boyun dövmesi örneğim var.

Kadınlar da yaptırabilir, tabii ki, neden olmasın?

Geyikleri çok severim. Bu dövmede, gözümü rahatsız eden tek şey, sağ taraftaki boynuzun kısa kalmış olması. Benim gibi simetri arayanlar için sıkıntı. :)

Baykuş dövmelerinden hoşlananlar için böyle avlanma anında bir baykuş dövmesi buldum.

Bu baykuş dövmeye, bloğumda "Baykuş Dövmeler" başlıklı yazımda yer vermiştim, sanırım.

Bu linkten okuyabilirsiniz:

https://berilokegulen.blogspot.com/2013/01/baykus-dovmeler.html

Bence, çok hoş duruyor. Baykuşları severim.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi mezunu olduğum 

ve okulumuzun sembolü de baykuş başı şeklinde olduğu için ekstra severim. :)


Hmm, burada biraz korkutucu bir kadın yüzü ve melek kanatları olan bir dövme yer alıyor.

Oldukça havalı göründüğünü söylemem, lazım.

Yine de ben yaptırmazdım. Biraz fazla.


Bu uzanmış kedi dövmesi, çok tatlı.
Bir erkek için fazla minnoş bir dövme olmuş, bilemedim. :)
belki, kendi kedisinin dövmesini yaptırmıştır.
Sevdim. :)


Müzikle ilgilenenler için böyle nota desenli bir boyun dövmesi örneğim var.
Fikir olarak beğendim ama alt bölümü, biraz özensiz yapılmış, karalama gibi duruyor, artık.
Daha özenli çalışılmış bir versiyonu, hoş durabilir. Müzisyenleri severim. :)


Ay ve bulutlardan oluşan, bu boyun dövmesi, oldukça sanatsal ve estetik görünüyor.


Dinozor kafatası olduğunu düşündüğüm, bu boyun dövmesi de korku salmak isteyenler için uygun.
Kükrüyormuş gibi bir görüntüsü var.


Köpeğinizin veya sevdiğiniz bir köpek cinsinin dövmesini de boynunuza yaptırabilirsiniz.


Vahşi hayvanlardan hoşlananlar, güçlü görünmek isteyenler için saldırgan bir kurt dövmesi.
Erkekler için uygun boyun dövmesi modelleri arasında.


Geldik, favori boyun dövmelerinden birine..
Renkli dövmeleri, o kadar beğenmem aslında ama bu vahşi kaplan, çok etkileyici görünüyor.


Renkli boyun dövmesi örneklerinden gidecek olursak..
Ortada yer alan, gül dövmesi, daha güzel yapılabilirdi bence, mavi kuşların simetrik oluşunu,
formunu ve renklerini beğendim. Genel olarak, başarılı bir boyun dövmesi örneği.


Erkekler için hoş bir çiçek motifi buldum.
Boyun dövmesi için çizgisel dövmeler, daha mantıklı görünüyor.
1994 ise doğum tarihi mi acaba diye düşündüm. Belki de çocuğunun doğduğu tarihtir.
Sizin için önemli olan bir tarihi de dövme olarak yaptırmayı düşünebilirsiniz.


Bu boyun dövmesi, çok iyi anlaşılmıyor, aslında.
Bir akbabaya benziyor. Uzak etkisi, iyi olduğu için paylaşmak istedim.


Bu boyun dövmesi örneğinde, hemen çenenin altında, bir örümcek ağı yer alıyor.
Sağ tarafta ise bir akrep mevcut. Akrep burcu olanlar veya akreplere ilgi duyanlar için uygun olabilir.
Sol tarafta, ne olduğu tam anlaşılmıyor ama aynaya benziyor, mavinin yumuşak renk geçişini sevdim.


Bu boyun dövmesi de erkekler için favorilerim arasında.
Tam ortada, bir göz yer alıyor.
Kanat benzeri desenler ile taçlandırılmış.
Çok havalı, çok seksi, beğendim... :)


Kadınlar için dantel gibi ince ince işlenmiş, boyun dövmeleri, güzel bir alternatif.


Altıgenlerden oluşan bu boyun dövmesi de oldukça ilginç görünüyor.
Sanki, boynunuza, bir file çorap geçirmişsiniz gibi bir havası var.


Lekesel çiçek motiflerinin bir araya gelmesi ile oluşturulmuş, bu boyunluk şeklindeki dövme,
hoş bir model. Yüzüne ve saçlarına da çok uymuş, seçiminden dolayı, tebrik ederim. Zevkli bir tercih.


Daha otantik bir boyun dövmesi arayışında olanlar için böyle Hint kınası ile yapılan,
el dövmelerine benzeyen, dengeli, zarif, estetik bir dövme örneğim de mevcut.
    Feminen bir dövme.


Elinde, adaletin terazisini tutan bir melek şeklinde boyun dövmesi.
Adalet, bugünlerde ne kadar da ihtiyacınızı duyduğumuz bir kavram, öyle değil mi?


Bu iki taraftan uzanan, boyun dövmeleri, çok iyi görünüyor.
Sol taraftaki bir leopar veya kaplan, sağ taraftaki ise kadın veya süper kahraman portresi, sanırım.
Elinin üzerindeki dövmeler de bayağı iyi. Başarılı.


Bu boyun dövmesinde de yine bir kadın portresi yer alıyor.
Deri ceket, siyah yarım balıkçı kazak ve siya bere ile tamamlanmış.
Elinin üzerinde de bir yengeç dövmesi bulunuyor, görebildiğim kadarıyla.
Güzel seçimler.


Dövme yaptırmaya doyamayanlar için böyle bir görselim de var.
Boyun bölgesindeki Dolar işareti, dikkatimi çekti.
Asla yaptırmayacağımdan emin olduğum bir sembol var ise o da Dolar işaretidir, sanırım. :)
Gül dövmeleri, boyna çok yakışıyor.
Tam ortada ise bir kelebek, onun altında bir yusufçuk dövmesi var, görebildiğim kadarıyla.


Bu çok sıra dışı bir boyun dövmesi.
Sinek veya böcek olarak adlandırabileceğimiz canlının ortasında bir göz yer alıyor.
Kanatlarına ise kuru kafalar gizlenmiş.
Profesyonel bir elden çıkmış olduğu, çok belli.


Bir kuzgun / karga dövmesi, enseden boyna doğru uzanan kanatlarıyla, hareketli ve dikkat çekici.
Çok beğendiğim örneklerden biri.


Atmaca olduğunu tahmin ettiğim, bu avlanma halindeki kuş dövmesi de
erkekler için gayet uygun. Kanatları, çok iyi bir şekilde çizilmiş ve gölgelendirilmiş.


Kırlangıç şeklinde bir boyun dövmesi.
Bence, dövme deseni olarak, oldukça güzel ama kulağa bu kadar yakın oluşu, gözü rahatsız ediyor.
Kulağın en az 2 cm altından başlamalıydı, bence.


Yine, kuş şeklinde bir boyun dövmesi ve "runaways" yazısı.
Yazının çizimini, daha çok beğendiğimi söylemeliyim.


Yine, bir kırlangıç dövmesi.
Genç erkekler için uygun bir dövme gibi görünüyor.


Kırlangıçlardan gidiyoruz..
Bu dövmenin boyutu da yeri de çok doğru, bence.


Bu kırlangıç dövmesi ise fazla küçük, zayıf görünüyor.
Bu boyutta bir kuş dövmesi, bilek içine daha uygun olabilir.


Pusula benzeri, böyle bir motif buldum.
Erkek için uygun bir boyun dövmesi örneği.


Yusufçuk şeklinde bir boyun dövmesi.
İyi görünüyor.


İçinden kılıç geçen kalp dövmesi, boyun bölümünde yer alıyor. Biraz demode değil mi, artık, ya?
Daha aşağıda, bir gül dövmesi var, sanırım. Tam anlaşılmıyor.
Göğüs bölümünde, bir yılan dövmesi var ve en başarılı olan dövmesi, o bence.


Burada da yine bir gül dövmesi görüyoruz..
Gülün sapı, dümdüz ve koyu renk olduğu için gözü rahatsız ediyor.
Gülün goncaları ise sapından, çok yapay, gerçekçi olmayan bir şekilde, simetrik olarak çıkıyor.
Bu örneği, pek beğenmedim, yani, anlayacağınız. Yine de fikir önerisi olsun diye paylaşmak istedim.
Belki, beğenen çıkabilir.


Bu gül dövmesi ise çok daha estetik görünüyor.
Yeri de doğru, bana kalırsa.
Kadın da erkek için de uygun bir boyun dövmesi olabilir.


Çiçek dövmeleri, boyun dövmesi olarak, oldukça popüler, gördüğünüz gibi.


Kelebek dövmesi, fazlaca kadınsı, narin.
Kelebek dövmesi yaptırdığı için hapishanede dayak yiyen, ünlü bir şarkıcı duymuştum.
Demem o ki erkekler, kelebek dövmesi yaptırmasa, isabet olur. 
Gay iseniz bilemem, tabii ki. Buyurun, keyfinizce yaptırın. :)


Ters, siyah gül dövmesi de oldukça dramatik.
Çok hoş görünüyor, bence. Gayet yaptırılabilir.


Bu boyun dövmesi, çok elit. :)
Bu elit kelimesi, beni artık güldürmeye başladı.
Çok beğendim. Kadınlar için boyun dövmesi önerilerim arasında, en çok bu dövmeyi beğendim.


Kadınlar için boyun dövmesi önerilerinden güzel olanlardan bir tane daha.
Böyle renk curcunası olmayan, renkli dövmeleri beğeniyorum.
Kulak arkası dövmesi örneği oldu bu dövme, belki, daha çok ama boyun kısmına da hoş durur.


Omuzlara kadar uzanan, bu oldukça iddialı boyun dövmesi örneğinde,
iri ve orta büyüklükteki çiçekleri, çok beğendim ama üstteki tomurcuk gibi olan kırmızı küçük olanlar,
doğal olamayacak şekilde, bir sıra halinde dizilmiş.
Mavi fonu da pek beğenemedim, açıkçası.


Mavi bir kuş dövmesi, suluboya efektli, sanatsal.


Turuncu dairesel alanlar ile renklendirilmiş, dal üzerindeki kuş dövmesi,
pek tatlı, romantik. Kadınlar için güzel bir boyun dövmesi olabilir.


Kara kalem efektli, bir boyun dövmesi.
Ben olsam, çizgisel olarak bırakırdım.


İskeletin içinden çıkan, şeytan dövmesini sevemedim.
İskelet, tek olarak, fena değil, aslında.
Marjinal takılanlar, değerlendirebilir.


Rahat el hareketleriyle, serbest bir şekilde çizilmiş gibi duran bir dövme, bana farklı geldi.
Göz dövmeleri, genel olarak beğeniyorum.

Geçtiğimiz günlerde, bloğuma, "Tek Göz Dövmesi" başlıklı bir yazı yazmıştım.
Dilerseniz, onu da bu linkten inceleyebilirsiniz:



İngilizce "Ambition" yani "hırs, tutku" yazılı, bir boyun dövmesi.
Ben olsam; ilk akla gelen anlamı "hırs" olan bir yazıyı, boynuma yaptırmazdım.
Yazı karakteri, fena değil, aslında ama başka bir sözcük yazdırılabilirdi, bence.


Geldik, Justin Bieber'ın dövmelerine..
Önce, İngilizce "patience" yani "sabır" yazılı dövmesini yaptırmış ve onunla çok ünlenmiş, aslında.
Birçok haber görselinde, bu "patience" dövmesi ile yer alıyor.
Daha sonra da gül dövmesini yaptırmış.

Sen, Justin Bieber'sın, dünya çapında ünlüsün..
Yaptıra yaptıra, böyle vasat dövmeler mi yaptırdın diye sorasım geliyor..
Sonra diyorum; Justin Bieber hayranları, beni linç etmesin. :)


Ensesine de kanat dövmesi yaptırmış, o da gayet sıradan, ilk akla gelen dövmeler arasında, yine.


Boynunuza, kanat dövmesi yaptıracaksanız, hakkını verin.


Kulaktan, boyna doğru uzanan, el yazısı şeklindeki dövmeler, hoş görünüyor.


Portekizce "Tudo passa" yani "her şey, geçer" yazılı, boyun dövmesi.
Aslında, boynunuzda ne yazdığını herkesin hemen okuyup anlamasını istemiyor iseniz
İspanyolca / İtalyanca / Latince ve benzeri, farklı dillerden sözcükler seçebilirsiniz.


İlk bakışta, damara benzeyen bu boyun dövmesi, dallar, aslında.
Şimşek çakıyormuş gibi bir izlenim de veriyor.


Erkekler için minimal bir boyun dövmesi önerecek olsaydım;
bu minik şimşek dövmesini seçerdim.
David Bowie'yi de hatırlatıyor. Rock müzik dinleyenler için ideal.


İlk bakışta, uçurtma uçuran, küçük bir kız çocuğu dövmesi..
İnceleyince, küçük ayı takım yıldızı olduğunu görüyorsunuz.
Kadınlar için şirin bir dövme ama yaşlanınca, mesela, 98 yaşınıza geldiğinizde,
böyle bir dövmenin boynunuzda nasıl duracağını da şimdiden hesap etmeniz lazım, bence.


Büyükten küçüğe doğru, uçan kuşlardan oluşan bu dövme, oldukça zarif görünüyor.


Boğa burcunun sembolü olan bu minimal boyun dövmesi,
hem erkek hem kadın için uygun.

Kendi burcunuzun sembolünü de boynunuza dövme olarak yaptırmayı düşünebilirsiniz.


Gülen surat emoji dövmesi, ortadan ikiye bölünmüş;
bir kısmı, aşağıya doğru sarkmış.


Düş kapanlarını ve Kızılderili stili, mistik aksesuarlardan hoşlanıyor iseniz
bu boyun dövmesi, size uygun olabilir.


Burnuna, kelebek konmuş, tavşan dövmesi, yapraklar ile tamamlanmış.
Tavşan seven kadınlar için güzel bir boyun dövmesi.


Başak benzeri bu dallar, boyun için çok güzel bir dövme fikri.


Boynun etrafından dolanan, yapraklar ve çiçekler, adeta bir kolye gibi.
Çok estetik, çok beğendim..


Erkekler ise boynuna, böyle defne yapraklarından oluşan bir dövme yaptırmayı tercih edebilir.
Yunan mitolojisini çağrıştırıyor..


Kapanışı, boyna, adeta bir kolye gibi dolanan, bu yılan dövmesi ile yapmak istedim.
Farklı bir boyun dövmesi örneği.

Görsellerin çoğunu, Pinterest'ten buldum.

Beni, Pinterest'te takip etmek isterseniz:


Umarım, beğenerek okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Sizin boynunuzda dövme var mı?
Dövme yaptırmayı düşünüyor musunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)