3 Ekim 2010 Pazar

Beril Öke Gülen'in "paper faces" markası butik açılışı



Beril Öke Gülen'in "paper faces" markasının ilk butik açılışı, çarşamba günü saat: 19:00-21:00 arasında,

Süngü Sokak 
Adil Bey Apt.
14 A
Firuzağa / Beyoğlu adresinde..

Nasıl geleceksiniz?

Taksim Meydanı'ndan gelecekler için; Sıraselviler Caddesi'nde girip dümdüz ilerleyin, Cihangir Meydanı'nda, Fiuzağa Camii'nin önündeki kahveleri geçince, ikinci sağdaki sokaktan (Tuborg tabelalı marketin olduğu) içeri girin, sokakta düz ilerlerken sağ kolda butiği göreceksiniz.

Sahilden gelecekler için; Karaköy- Tophane'deki, Mimar Sinan Güz. San. Üni.'ye ait Tophane-i Amire binasının yanından, İtalyan Hastanesi'nin olduğu yokuşa dönüp düz ilerleyin, sol kolda, Tuborg yazılı marketin olduğu sokakran girin, Süngü Sokak'ta ilerleyin,sağ kolda butiği göreceksiniz.

Herkesi bekliyoruz :)

7 yorum:

  1. hayırlı olsun,başarılarının devamını diliiyorum..ist.'a gelir gelmez uğricam,merak merakk (:

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun burdan her şey çok güzel görünüyo :)umarım her şey gönlünce olur :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim yorumlar için :)
    mutlaka bekliyorum butiğime :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim hayırlı olsun nice butik açmalara inşallah ve darısı başıma tabiki:))

    YanıtlaSil
  5. yavru kuşum tebrikler misafirim olmasa seve seve gelirdim ama artık dönüşümde söz

    YanıtlaSil
  6. beril tebrikler hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler hepinize, ayrı ayrı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)