8 Mart 2013 Cuma

Styleboom İle DESA Etkinliğindeydik!

 desa deri yaka

 Ünlü deri markası DESA, geçtiğimiz cumartesi günü,
www.style-boom.blogspot.com blogunun yazarı, nam-ı diğer; Styleboom,
ile çok güzel bir deri yaka tasarlama etkinliği düzenlemişti.

 desa deri yaka

 Style-boom, karnında "baby-boom"uyla birlikte.. :)

 desa deri yaka

-Deri malzemeler ve tasarlanmış bir yaka örneği-

Ben de oradaydım ve DESA'nın bize, dikilmeye hazır bir şekilde sunduğu deri yakalardan birini,
bize verilen malzemelerden seçerek dilediğimce tasarladım,
sonra da, dikilmesi için DESA ustalarının maharetli ellerine teslim ettim.

 desa deri yaka

DESA etkinliğine katılım çok yoğun olduğu için yakaları diktirmek için sıraya girmek bile gerekti.
Yaka deyip geçmeyin; o metal aparatları monte etmek ve gerçek deriyi dikmek,
göründüğü kadar kolay ve kısa süren bir işlem değil.

 desa deri yaka

Bu yüzden, etkinlik süresi bittiği halde, bazı yakalar yetişmedi doğal olarak :)
DESA, isimlerimizi ve telefon numaralarımızı alarak,
yakalarımızı, tamamlanmaları için fabrikaya gönderme inceliğinde bulundu.
Çok teşekkür ederim kendi adıma. :)

 desa deri yaka

Yukarıda, tasarlanmış deri yakalardan bir örnek yer alıyor.

Benim tasarladığım yakayı ise; ancak yapım aşamasında görebilirsiniz aşağıda:

 desa deri yaka

Taba rengi bu yakanın tek tarafını, uzun dore troklarla süsledim.
Herkes, yakanın iki tarafını süslüyordu; ben de tek tarafını süsleyeyim, farklı olsun istedim.

 desa deri yaka

Yine yukarıdaki fotoğrafta da beni, 
Japonlar'dan rol çalan gözlerimle ve çizgi dudaklarımı büzüştüre büzüştüre gülerken görebilirsiniz :)

 desa

Bu mini deri ceket ise; DESA'nın Nişantaşı mağazasının girişinde duruyordu;
o kadar tatlıydı ki fotoğrafını çekmeden edemedim..
"Trendy" olmak isteyen çocukları da düşünmüş DESA. :)

 desa deri yaka özel tasarım

Nişantaşı'na kadar gitmişken; bir çay-kahve içmeden olmazdı tabii ki.
Biz de House Cafe'ye uğradık bu yüzden. :)


Bu harika sunumlu "kış çayı"nı bir güzel içtim, mutlu oldum :)

Bugün de DESA'dan telefon ederek tasarladığım yakanın hazır olduğunu bildirdiler,
çok sevindim gerçekten, merakla bekliyordum çünkü bitmiş halini. :)
İlk fırsatta alacağım, güle güle kullanacağım! :)

DESA'yı Twitter'dan takip etmek isterseniz: https://twitter.com/desafashion
DESA'yı Facebook'tan takip etmek isterseniz: https://www.facebook.com/desafashion
DESA'nın blog sayfası: http://blog.desa.com.tr/
DESA ürünlerini internetten satın almak için: http://www.desa.com.tr

İlerleyen günlerde, DESA, benzeri etkinlikler düzenleyecekmiş bu arada,
haberiniz olsun, mutlaka takibe alın derim! :)

Herkese sevgiler!

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)