26 Ağustos 2013 Pazartesi

Özel Tasarım Ortancalı Gelin Tacı ve Eldivenler

Bir gelin adayı müşterim, bana internetten ulaşıp;
ortanca çiçeklerinden yapılmış bir gelin buketi olduğunu
ve ona uygun bir taç sipariş vermek istediğini söyledi.

Ben de hemen araştırmalara koyuldum; gelin buketinde kullanılan ortanca çiçeklerinin
ve güllerin, mor saten kurdelenin çok benzerlerini buldum ve gelin tacını hazırladım.

 mavi mor ortanca çiçek gül gelin tacı satın al

"Ortanca" adı verilen bu çiçekleri çok beğenmeme rağmen; tasarımlarımda bugüne kadar pek kullanmamıştım. Bu mor-mavi ortanca çiçeklerini o kadar çok sevdim ki; tacı hazırlarken; bir tane daha aynısından yapmaya ve gümüş (lame) rengi eldivenleri süslemek için de kullanmaya karar verdim.

 gelin tacı satın al mavi mor ortanca çiçek


Gelin tacı ile birlikte ve ya ayrı ayrı olarak kullanılabilecek lame eldivenleri de aşağıda görebilirsiniz:

 lame gümüş rengi eldiven mor mavi ortanca çiçek parmaksız


 lame gümüş rengi mavi mor ortanca çiçek parmaksız eldiven


paper faces butik online alışveriş mağaza satış

Bu ürünleri,
"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınz ile hemen satın alabilirsiniz:

https://zebramo.com/users/3048962

paper faces butik PTT Kargo kapıda nakit ödeme

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz; e-posta adresim:

pf.paperfaces@gmail.com

Herkesi beklerim!

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)