1 Aralık 2013 Pazar

Kişisel Instagram Hesabım!

Kişisel instagram hesabım (berilokegulen) ile henüz tanışmadıysanız;
 
berilokegulen instagram
 
büyük eğlence kaçırıyorsunuz demektir.. :))

berilokegulen pikaçu instagram

Baktığım, gördüğüm, sevdiğim, dalga geçtiğim şeyleri, "seçerek" paylaşıyorum.. :)

sokak köpeği instagram berilokegulen

Bazen gittiğim bir sergiden, 
 
Miro sergisi açılış berilokegulen
 
konserden, 
 
the hives berilokegulen instagram
 
festivalden görseller paylaşıyorum;
 
scottishfold pikaçu berilokegulen instagram
 
bazen kedimiz Pikaçu'nun komik hallerini. :)
 
scottishfold pikaçu kedi instagram berilokegulen
 
Kedisiz-köpeksiz, "beyaz yakalı" sosyal medya hesabı olur mu hiç? :)

köpek instagram berilokegulen

Bazen can sıkıntısı, bazen eğlence.. :)
 
siyah beyaz kedi instagram berilokegulen
 
Yediğini-içtiğini paylaşmayanı da dövüyorlarmış, 

şarap kadeh kırmızı berilokegulen instagram

o yüzden ondan da eksik kalmıyorum, tabii ki. :) 
 
milföy pasta çilek berilokegulen instagram

Kendimizi deşifre etmeyi "çok mu çok seviyoruz? "
Hapşırdığım deyip elimi saçıma sürerek,
 Mavi Jeans" reklamını da anmak istiyorum buradan. :))
 
gün batımı sunset instagram berilokegulen
 
Bu arada, yeri gelmişken söyleyeyim; akademik bir üslupla yazmaya başladığım bloguma,
artık samimi, geyik geyik şeyler de yazıyorum. Evet, ben de değiştim. :)
"Cool" moda bloglarını artık çok sıkıcı buluyorum ve de okumuyorum.

andy warhol muz berilokegulen instagram

Çağımızın trendi; "kendini deşifre etmek".
Bir gün, herkes bilmem kaç saniyeliğine ünlü olacak, Andy Warhol'un da dediği gibi. :)

kalp çerçeve ray ban güneş gözlük berilokegulen instagram

"Zeki Müren de bizi görecek mi?" diyenler, hesabını gizli yapmasın, lütfen. :))
 
Sinsi sinsi takip edip, görünen "takipçi"m olmayanlar da var biliyorum;
özellikle eski dostlar, erkek arkadaşlar.. Günün birinde itiraf ediyorlar, zaten, mutlaka. :)
 
Takip etmek isteyenler için:
 
Herkesi bekliyorum,

Beril Öke Gülen

5 yorum:

  1. fotolar da çokoş notların da şeker.
    pek keyifle baktım.

    eski arkadaşlarına sölemezsen nerden bulcaklar ama ya.
    fakat adınla açmışsın ordan buluyolardır o zaman

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, teşekkür ederim deeptone. :)
    Eski arkadaşlarım zaten karşılaşınca ve ya mesaj gönderince; baktıklarını itiraf ettikleri için anladım. :)
    İsmimle arayıp buluyorlardır, tabii ki, kolayca.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ama üçüncü blogumla çok uzun süredir ilgilenemiyorum, maalesef.

    YanıtlaSil
  4. işlerin yoğun tabii. olsun güzel bişi iş yapmak ki.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)