30 Temmuz 2018 Pazartesi

Kaktüs Desenli, El Boyama Saksı

Efendim, bu aralar "boşluktan" mıdır, yoksa; yeterince dolu olan"kafamı boşaltmak" için midir bilinmez, bloğumda pek aktifim. Küfür edenleriniz varsa; affola. :)

En son şah eserimi, sizlerle paylaşmak istedim. :)

 kaktüs saksı boyama el boyama handmade

Elimde, güzel beyaz bir saksı vardı, kaktüsleri de çok seviyordum..
Ben de helva yapmaya karar verdim. :p
Yok, o bakkal amca fıkrasıydı; hatlar karıştı. :)
Tamam, hiç komik değildi. :D
İşte, bunlar hep temmuz sıcakları.. :)

 siyah eva gül beyaz saksı siyah kaktüs deseni

Neyse efendim, bu kalbim kadar temiz, beyaz saksıya, nasıl bir desen çizsem diye
yine sevgili Pinterest'ten yararlanmaya karar verdim. Pinterest'i icat edenin kafa tasını açıp; beyninden öpüyorum. :) Bu kadar sevdiğim, başka bir sosyal medya platformu yok. Ben Instagram'cı değilim. Zaten, Pinterest ve Instagram paylaşım-takipçi sayılarıma bakarsanız; 
aradaki uçurumu rahatça görebilirsiniz.

 kaktüs saksı el boyama handmade

Gelelim, fasülyenin faydalarına..
Pineterest'te birçok güzel, el boyaması saksıya rastladım ama dediğim gibi bu aralar, bir kaktüs merakım var; o yüzden beyaz saksının üzerine, siyah kaktüs deseni çizmeye karar verdim.
Siyah kaktüs desenlerim kuruduktan sonra, üzerine ince bir fırça yardımıyla beyaz dikenler yaptım.

 el boyama saksı kaktüs deseni

"Yapazam, olazak" dedim ve yukarıda fotoğraflarını görmüş olduğunuz,
şık ve stil sahibi saksı çıktı, ortaya. :)

Saksının iç bölümünü de düz siyah renge boyadım. Sonra da her yerine, bir güzel vernik sürdüm, oh mis.. :) Kendim yaptım diye demiyorum; gerçekten çok hoş oldu. İçine de daha önceden, hazır olarak satın almış olduğum, siyah eva gülleri yerleştirdim. Bence; BMC. :D

Bu ürün, SATILDI.
İlginize çok teşekkürler..

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)