25 Ekim 2018 Perşembe

Otomobil Lastiğinden Geri Dönüştürülmüş Yer Sehpası / Puf

Bloğumdaki "Bugün neyi geri dönüştürdüm?" adlı köşem,
son hızıyla devam ediyor.. :)

Uzun bir süredir, Pinterest'te otomobil lastiği yenileme projelerini inceliyordum
ve nasıl bir yenileme yapacağıma karar vermeye çalışıyordum..

Penye iplerden elde örülüp, dikiş makinesinde birleştirilen, dairesel kilimleri de çok beğeniyordum.
Sanırım, benim geri dönüşüm projem de bu ikisinin bir karşımı oldu.

Aşağıda, yeni şaheserimi görebilirsiniz. :)

otomobil lastik yenileme geri dönüşüm

Geri dönüştürülmüş, otomobil lastikleri üzerine; 
örülmüş kumaş şeritler dikilerek kaplanmış, toplam 3 parçadan oluşan yer sehpası / puf

Renk seçiminde; IKEA kumaşından kendim kesip diktiğim, sevgili perdemden ilham aldım. :)

lastik geri dönüşüm penye ip örgü puf sehpa

İki adet otomobil lastiğinin üzeri, 
pastel sarı, fıstık ve zümrüt yeşili, mavi, krem ve kahverengi kumaş örgü şeritler ile kaplanmıştır. 

yer pufu sehpası satın al dekopasaj

Lastiklerin üzerinde, üçüncü parça olan suntadan kesilmiş, bir plaka bulunmaktadır. 
Üzeri, jüt iple kaplanmıştır. 
Bu parçayı, en üste bölüme yerleştirerek, ürünü sehpa olarak kullanabilirsiniz. 

puf minder ev dekorasyon dekopasaj geri dönüşüm

Lastikten geri dönüştürülen parçaların ön ve arka yüzleri farklıdır. 
Dilediğiniz yüzünü çevirerek kullanabilirsiniz. 

lastik geri dönüşüm yeşil mavi penye ip örgü

Parçaların hiçbiri, sabit değildir. Ayrı ayrı kullanabilirsiniz. 

Üzerine minder koyup, iki ayrı yer pufu olarak da kullanabilirsiniz. 

yer minder puf satın al dekoratif obje dekopasaj

Farklı farklı şekillerde fotoğrafladım.


Lastiklerin çapı, 58 cm. 
Bir tanesinin yüksekliği; 20 cm. 
Üst üste, iki tanesinin yüksekliği; 40 cm. 

Yeşil telefon, SATILDI.

Tavşan biblosu ise satışta değildir.

Sehpanın üzerinde yer alan şişeler, fiyata dahil değildir ve ayrıca satışa sunulmuştur. 

dekoratif şişe şarap şişesi geri dönüşüm dekopasaj

Bu geri dönüştürülmüş, rengarenk yapay çiçeklerle süslü, güzel şarap şişelerini,
"Zebramo" sitesinde yer alan, "Beril Öke Gülen" sayfamdan,
kredi karınız ile hemen satın almak için:




Satın almak için:


Yorumlarınızı bekliyorum,

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

2 yorum:

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)