6 Şubat 2022 Pazar

İkinci El, IKEA Ürünleri!

Merhabalar,

Birçoğunuzun bildiği gibi ikinci el ürünlerimi, internet üzerinden satıyorum.

IKEA markalı olanları, bir blog yazısında, bir araya toplamaya karar verdim.

Aşağıda, benim artık kullanmaktan vazgeçtiğim,

 IKEA ürünlerimi görüp, satın alacağınız bağlantıları bulabilirsiniz. 








Ikea liatorp masa ve 4 adet ingolf sandalye takımı, siyah minder


Satın almak için:


Bütün ürünlerim, son fiyattır.
Kargo / nakliye masrafları, alıcı yani müşteri tarafından karşılanır.

  • Sahibinden.com sitesinde yer alan, kargoya verilemeyecek kadar büyük olan ürünleri,
tanıdık, güvenilir bir nakliyeci aracılığı ile gönderiyorum.

Ödemeyi, ürünü teslim alırken, kapıda nakit olarak yapıyorsunuz.

Çok pratik, yani. :)

Büyük olan ürünler, sadece İstanbul içerisinde gönderilir.
Şehirlerarası nakliye edilmez.

  • Küçük olan ürünleri ise; Zebramo sitesindeki hesabımdan paylaştığım linklerden, 
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz.

Tüm Türkiye'ye gönderebilirim. Kargo ücreti ise; kapıda, nakit ödemelidir.


IKEA ürünler, çok popüler ve hızlı tükeniyor.

Başka bir deyişler; kapanın elinde kalıyor. :) O yüzden, elinizi çabuk tutun, derim..

Benim gibi IKEA sevenlerine, meraklısı olanlarına duyurulur..

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)