7 Aralık 2023 Perşembe

Yılbaşı Hediyelik Yepyeni Noel Babalar Yaptım!


Yılbaşı Hediyelik Yepyeni Noel Babalar Yaptım!

Hepsi, saatler süren el emeğimin ürünüdür.

Çok sevimli değiller mi? :)

Ben yılbaşı ile ilgili her türlü ürüne bayılıyorum..

Yılbaşı öncesi, yılın ev sevdiğim zamanı, kesinlikle.



Satın almak için:




Satın almak için:




Satın almak için:




Satın almak için:


Hepsi de birbirinin neredeyse aynısı, dört kardeş noel baba ya da noel cücesi, yeni sahiplerini bekliyor..

Bakalım, kimler kapacak? :)

Dilerseniz sevdiklerinize dilerseniz de kendinize yılbaşı hediyesi alın.

El yapımı, özel tasarım ürünlerim piyasadaki benzerleriyle kıyaslayınca; en uygun fiyatlara.

Maliyetleri, enflasyon ile beraber çok artmış olsa da yine de alınabilir fiyatlarda tutuyorum.

*

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,

kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


*

Dolap ve Gardrops gibi uygulamaları kullanıyorsanız;
o uygulamalar üzerinden de satın alabilirsiniz:


*

Herkesi, mağazama beklerim, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)