20 Kasım 2014 Perşembe

Yılbaşı İçin Yatak Odası Süsleme (D.I.Y.)

Yılbaşı için,
 harika bir "do it yourself" (D.I.Y.) yani "kendin yap" projesi ile karşınızdayım! :)


Bu yukarıdaki görsele, Pinterest'te dolaşırken rastladım.
Yatak başına, böyle "ev şeklinde" bir ışıklandırma yapma fikrini çok sevdim;
 hemen uygulamak istedim. :)

İhtiyacınız olanlar;
  • Uzunca bir "led lambalı şerit" ve ya "yılbaşı ağacı ışığı".
  • 7 adet çivi
  • Çekiç
Uygulaması çok basit; çivileri gerekli yerlere çakıp, ışığı etrafına doluyorsunuz,
 Yatağınızın yanında bir priz mutlaka vardır; yoksa "uzatma kablosu" ile bu sorunu çözebilirsiniz.

Dikkat etmeniz gereken; yılbaşı ağacı ışıklarından  kullanacaksanız; biraz uzunca olması çünkü bende 3 adet ışık vardı; ikisi kısa geldi, mesela. Üçüncüde olayı çözdüm. :)


Bu yukarıdaki de benim yapmış olduğum süsleme. :)
Oldukça benzetmeyi başarmışım, ne dersiniz? 
Işıklar açıkken, böyle görünüyor, kapatınca ise; aşağıdaki gibi:


Odaya oldukça sıcak bir hava veriyor. :)
Dilerseniz; yanıp sönen ışıkları, dilerseniz de sabit yanan ışıkları kullanmayı tercih edebilirsiniz.

Şimdi, kesin battaniyemi soranlar olur diye, 
hazır onu da sizlere göstermişken; nereden aldığımı yazayım. :)


Bu yukarıdaki fotoğrafta; henüz ışıklandırmayı yapmamıştım, gördüğünüz gibi.
Işıklandırmadan sonra, çok daha sevimli oldu, bence, bu arada.


Neyse, bu güzel ve yumuşacık, geyik desenli, çift kişilik battaniyeyi,
TRENDYOL'un "Battaniye Zamanı" kampanyasından satın aldım.

Bir tarafı; kırmızı renkli, diğer tarafı ise; lacivert.
Gerçekten çok yumuşak bir dokusu var, herkese tavsiye ederim.

Kampanyada, kırmızı tarafını görerek satın almıştım 
ama lacivert yüzünü de çok sevdim; arada çeviriyorum. :) 

Püskülleri keşke, battaniyenin baş ucu ve ayak ucu yerine;
 yan taraflarına dikili olsaymış demeden de geçemeyeceğim. :)


Fiyatı da çok uygundu; 54,99 TL idi, ben satın aldığım zaman.
  Kampanya, şu anda yayında değil.

Kampanya, bir süre sonra tekrar yayına girecektir mutlaka, o zaman hemen satın alabilirsiniz.
Mail kutunuza gelen TRENDYOL maillerinden kampanyaları takip edebilirsiniz.


Özellikle, geyik desenli olanlar, yılbaşı ve kış ruhuna çok uygun bence. :)
Buradan, "geyik desenli tayt" giyen kızlarımıza da selam olsun.. :)) (Alakasız)

Daha fazla, yılbaşı için yatak odası süsleme fikri için,
 yüzlerce kez tıklanan eski yazımı buradan okuyabilirsiniz:

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler.. :)

Beril Öke Gülen

2 yorum:

  1. şerit led uygulaması çok güel olmuş tatlım bende yapıcam burdaki uygun mu http://ledavrupa.net/serit-led/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba tatlım, paylaştığın linke baktım;pek uygun görünmüyorlar. Benim paylaştığım görsellerdeki gibi olanlardan kullanmanı öneririm. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)