3 Mart 2024 Pazar

Wattpad'de On İkinci Yazımı Paylaştım!


Wattpad'de On İkinci Yazımı Paylaştım!

"YALABIK" adlı bu yeni öykümde,

Hakan Yalabık karakteri, karısı Hatice'yle birlikte, 

İzmir'den Fethiye'ye bir hafta sonu otobüs seyahatine çıkar ancak tatil, 

Hatice için çok da iyi gitmeyecektir...

Yazımı, bu linkten okuyabilirsiniz:

https://www.wattpad.com/1427516262-yalabik

Wattpad kullanmak ücretsiz.

Wattpad'i web sitesi olarak, bilgisayarınızdan açabileceğiniz gibi 

uygulama olarak cep telefonunuza da indirebilirsiniz.

*

Bana destek olmak isterseniz "Voted" butonuna basabilirsiniz.

Desteklerinizi beklerim, beni motive eder, tabii ki.

*

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)