26 Nisan 2013 Cuma

Galaksi Oje!

Galaksi trendiyle ilgili upuzun bir yazı yazmıştım, geçen günlerde.

Linkini, buraya bırakıyorum:



Yurtdışında patlayan, birkaç sezondur devam eden, Türkiye'de bir türlü patlayamayan bir trend idi. :)

Ben de Flormar'dan aldığım ojelerle, tırnaklarımda, bu trende uygun bir galaksi etkisi yakaladım.

İki kat (numarası:399) siyah ojenin üzerine,
iki kat (numarası:003) PLUS QUARTZ serisi, renkli pırıltılı tanelere sahip şeffaf ojeyi uyguladım.

Bloğumda da paylaşayım dedim.

Güncelleme:


Eskiden, Flormar'ın bu yukarıdaki, lacivert renge yakın, Pearly serisi ojesi yoktu.
O yüzden, ilk görseldeki gibi iki ojeyi birlikte kullanarak, buna benzer bir görüntü elde etmeye çalışıyordum.

Bu Flormar / Pearly için mükemmel diyebilirim. Z kuşağının deyimiyle: "Mük!" :))
Gerçekten, kapatıcılığı çok iyi; tek kat bile sürseniz, yeterli oluyor.
Işıl ışıl, çok güzel duruyor. En çok satın aldığım ojelerin arasında.

Bu ojeyi, Gratis ve Flormar mağazalarında, kolayca bulabilirsiniz.


Flormar Pearly Nail Enamel Oje PL398 Blue Black

Satın almak için:


Yalnız, oje fiyatları ne kadar arttı, değil mi? Çok fena.


Flormar'ın Glitter ojelerinden alıp,
önce tırnaklarınıza, mor, lacivert veya siyah oje sürüp; kuruduktan sonra da üzerine, Glitter ojenizi uygulayabilirsiniz. Glitter ojeler, bildiğiniz gibi genelde şeffaf olup, içinde parlak tanecikler yer alıyor.



Satın almak için:



Satın almak için:



"Golden Rose" markasında da böyle "Galaxy" adında bir oje varmış, bilmiyordum.
İnternette araştırırken; denk geldim ve beğendim.




Farmasi markası da böyle bir Glitter oje çıkartmış.
Galaksi trendine, oldukça uygun bir oje, yine.

Satın almak için:


Aslında "nail art" uygulamaktan pek hoşlandığım bir tarz olmasa da,
bazı örnekleri incelemesi ve bakması, zevkli oluyor. :)

Pinterest'te de paylaşıyorum o yüzden ara ara.

"Pinterest" sitesindeki, 

"Nail Art / Tırnak Süsleme" panomu takip etmek isterseniz:



Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)