27 Nisan 2013 Cumartesi

Karamela Sepeti

"Oo piti piti, karamela sepeti,
terazi - lastik - jimnastik!"

Bu blog yazımı, bir çocuk tekerlemesi ile açmak istedim. :)

 krem karamel tatlısı karamel rengi blog

-Krem karamel tatlısı-

Konumuz; "karamel rengi";
ödül törenlerinde, adını sıkça duyduğumuz, çok tatlı, göz okşayan bir renk.

Krem karamel tatlısını da çok severim, çok da güzel yaparım, bu arada. :)

 karamel rengi saç boyası dalgalı saç

Karamel saç renkleri, kadınlara, romantik bir hava veriyor.

 karamel rengi saç boyası dalgalı saç

Karamel saç rengi, dalgalı saçta oldukça hoş görünüyor.

 karamel rengi saç boyası düz saç

Karamel saç rengi boyaları, düz saçta da kullanmayı tercih edebilirsiniz, tabii ki.

 Palette Altın Karamel saç boyası karamel rengi

-Palette - Altın Karamel 7-554 Saç Boyası-

Palette marka saç boyaları hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben yıllardır, bu marka saç boyalarını kullanıyorum. Favori renklerim; sıcak çikolata tonları.



 karamel rengi güneş gözlüğü

 -Karamel rengi çerçeveli güneş gözlüğü, Urban Outfitters-

 karamel rengi çerçeveli güneş gözlüğü Mango



- Karamel rengi, şeffaf çerçeveli, güneş gözlüğü, Mango-


 karamel rengi bomber jacket ceket
-Karamel rengi, bomber ceket, Aeron Portia Batwing-


 karamel rengi, yüksek bel, İspanyol paça pantolon Chloé

-Karamel rengi, İspanyol paça, yüksek bel pantolon, Chloé-

Yüksek bel ve İspanyol paça pantolonlara da bayılırım, bu arada. Bana da çok yakışır. :)

Gördüğünüz gibi tekstil, aksesuar ve kozmetik üreticisi olan markaların,
"karamel rengi" olarak adlandırdıkları, geniş bir ton yelpazesi mevcut. 

Bu rengin bazı tonlarına; tarçın, taba, camel (devetüyü) rengi de denilebilir.

Renk algısı, kişiden kişiye göre değişir. 
Çocukluğunuzdan beri, bu renge "taba" demeye alışkın iseniz;
muhtemelen yine her gördüğünüzde, "taba" demeye devam edeceksiniz.


 karamel rengi kazak maglione B.Young

- Karamel rengi kazak, B.Young-


 karamel rengi elbise anvelop volanlı

-Karamel rengi, etek ucu volanlı, anvelop (envelope) elbise-

 karamel rengi gece elbisesi Elie Saab

-Karamel rengi gece elbisesi, Elie Saab-


 karamel rengi bohem maksi elbise moda

-Karamel rengi, bohem, maksi elbise-

 karamel rengi dore troklu stiletto topuklu ayakkabı çivili

-Karamel rengi, dore troklu stiletto-

Christian Louboutin diye hatırlıyorum.


 karamel rengi topuklu çizme taba camel devetüyü

-Karamel rengi, topuklu çizme- 

 karamel rengi erkek kösele ayakkabı taba camel

-Karamel rengi, kösele, erkek ayakkabı-

 karamel rengi erkek bot unisex spor ayakkabı sneaker


-Karamel rengi, erkek bot-

Bu botları, hem kadınlar hem de erkekler giyilebilir, bence.
Ben ayaklarım 40-41 numara olduğu için bazen erkek ayakkabısı satın alıyorum,
bunu da buradan itiraf edeyim. :) İnce ama oldukça uzun ayaklarım var. :)

 karamel rengi loafer makosan ayakkabı kadın erkek

-Karamel rengi, püsküllü loafer (makosen) -

Loafer
da çok severim ama daha bir tane edinemedim.
Hem kadın için hem erkek için olanları piyasada mevcut, bu makosen ayakkabıların.
Tabii, kadın koleksiyonları genellikle, 39 numaraya kadar olduğu için benim satın almam pek mümkün olmuyor. 40 numaranın kalıbı ise; Türkiye'de üretilen ayakkabılarda oldukça dar iken;
yurt dışından ithal edilen ayakkabılarda, daha rahat oluyor.

 karamel rengi sneaker spor ayakkabı unisex üniseks

-Koyu karamel rengi, sneaker spor ayakkabı-

Bu tip sneaker spor ayakkabılar da inanılmaz rahat oluyor.
Bu renge benzer, Converse'in erkek koleksiyonundan, waterproof (su geçirmez) bir tane satın almıştım, halen severek kullanıyorum. Kışın, az yağmur yağdığı zaman da kullanabiliyorum.
Bir kere küçük bir göletin içine girmiştim, yanlışlıkla. O konuya hiç girmiyorum. :))

 karamel rengi deri çanta evrak çantası erkek

-Karamel rengi, deri evrak çantası-

Bu çantalara da bayılırım, erkekte.
Daha çok öğretmen, bankacı, sigortacı, avukat gibi mesleklere sahip olanlar kullanır.

 karamel rengi Chanel kadın çanta kapitone zincirli

-Karamel rengi, Chanel çanta-

Sanırım, bu bir Chanel replikası çünkü pek de özenli üretilmiş gibi görünmüyor.
Buruşuk görünen yerleri var ama karamel rengi olduğu için yine de paylaşıyorum.

 Hermes Kelly bag crocodile timsah derisi karamel rengi

-Karamel rengi çanta-

Markası, Hermes,"Kelly Bag" olarak geçen modellerinden olmalı.
Crocodile yani timsah derisinden üretilmiş olması, muhtemel.

 karamel rengi köpek Irish setter İrlanda setteri

-Karamel rengi, İrlanda setter cinsi köpek- 

Bu Setter cinsi köpeklere, genellikle "Karamel" ismini veriyor,zaten  sahipleri. :)

Ben de bu sevimli köpekle, yazıma son veriyorum :)

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen

3 yorum:

  1. Hello Beril,

    I would like to see the photos in this post, but I can't (the errors are shown).
    Do you plan to update the post?

    Greetings!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Maria :) Thank you for your kind attention. I have updated the pictures. I hope you enjoy it.. :)

      Sil
    2. Now it's OK.
      Thanks a lot!

      Sil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)