3 Şubat 2014 Pazartesi

Vizon Rengi Vualet / Nikah Şapkası

 vizon krizantem çiçek şapka kafes tül vualet

Geçenlerde, bir müşterim, bana e-posta aracılığı ile ulaşıp,
nikah töreninde, krem rengi elbise ile vizon rengi ayakkabı giyeceğini ve
onlara uygun bir vualet siparişi vermek istediğini belirtti.

 vizon rengi vualet nikah şapkası gelin düğün

Vizon rengi krizantem çiçeğin orta bölümünü; 
krem rengi dantel, inci, kristal taşlar ve kafes tül ile süsledim. 

 vizon şapka tüllü vualet gelin şapkası

Krizantem çiçeğin altına; benekli siyah tüyler ile destekledim. 

Böylece; nikah elbisesinin ve ayakkabısının renkleri arasında bir geçiş sağlamış olduk.

 vizon gelin şapkası nikah için düğün evlilik

Sadece tek gözünü kapatmasını istiyordu; o yüzden tül bölümünü kısa tuttum.

 nikah şapkası gelinlike şapkası vizon rengi

Vizon rengi bir vualet modeli hiç çalışmamıştım daha önce ama yeni şeyler denemeyi severim, o yüzden zevkle hazırladım. Farklı bir gelin olmak isteyen, gelin adayları, vizon rengini tercih edebilir; çok hoş ve zarif duruyor, bana kalırsa. :)

 vizon rengi çiçek kafes tül nikah şapkası satın al gelin nikah düğün

paper faces Nikah Şapkası, Vizon Krizantem Çiçekli, Kafes Tüllü


Satın almak için:



paper faces mağaza online alışveriş satış

Yukarıdaki vizon rengi, nikah şapkasını beğendiyseniz;
"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
 kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:

https://zebramo.com/users/3048962

 ptt kargo kapıda nakit ödeme paper faces butik

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz; e-posta adresim:

pf.paperfaces@gmail.com

Herkesi beklerim, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)