29 Ağustos 2016 Pazartesi

Gaziantep'ten Müşterim Ceren Hanım'dan Gelen Papatyalı Gelin - Damat Seti Fotoğrafları

Gaziantep'ten sevgili "paper faces" müşterim; Ceren Hanım,
birkaç hafta önce, benimle e-posta yoluyla iletişime geçerek,
papatyalı gelin buketi, papatyalı bileklik ve damat yaka çiçeği siparişi vermişti.

 papatya gelin çiçeği damat yaka çiçeği

Ceren Hanım, bir kır düğünü konsepti planlamış;
Gaziantep'te tüm çiçekçileri dolaşmış ve aradığı gibi bir papatya bulamamıştı.
Neyse ki; sonunda internetten bana ulaşmış. :)

 papatya gelin buketi gelin çiçeği

Bana, aklındaki modellere uygun örnek fotoğraflar da göndererek,
tasarım sürecini hızlandırmış oldu.

 papatya gelin buketi bileklik damat yaka çiçeği

Mevcut olan papatyalı gelin buketini, Ceren Hanım'ın talep ettiği stilde, 
rafya iplerle zenginleştirerek; yeniden hazırladım.

 papatya gelin çiçeği satın al

Daha sonra, aynı papatyalardan bir de gelin bilek çiçeği / bileklik de tasarladım.

 papatya gelin çiçeği gelin buketi

Damat için ise; yine aynı papatyalardan ve rafya iplerden yararlanarak;
gelin ile uyumlu olması için bir yaka çiçeği hazırladım.

 papatya damat yaka çiçeği

Nikah-düğün töreninden sonra, sevgili Ceren Hanım,
beni unutmamış ve güzel fotoğraflarını, benimle paylaşma inceliğini gösterdi.
Çok teşekkür ediyorum. :)

 papatya gelin çiçeği gelin buketi damat yaka çiçeği

Ben de bu fotoğrafları, sosyal medya hesaplarımda iznini kendisinden aldım ve de paylaşıyorum. :)

 papatya gelin çiçeği gelin buketi satın al

Ceren Hanım, kıpır kıpır desenli gelinliği ile papatya buketi ve bilekliği çok uyumlu ve hoş görünüyor, gerçekten de. Çok güzel bir gelin olmuş, kendisi.

Kendisine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ve beni ve tasarımlarımı tercih ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum, tekrar. :)

Ceren Hanım'ın sipariş ettiği papatya sete çok benzeyen, 
"Zebramo" sitesinde bulunan, "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:
Tüm gelin adaylarını beklerim,

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)