21 Ocak 2020 Salı

Eski Kot Kumaşlardan El Yapımı, Kırkyama Tablo

Sizler de benim gibi denim (kot) kumaşlara aşık olanlardansanız
ve geri dönüştürülmüş ürünleri çok seviyorsanız;
aşağıda yer alan, yepyeni tasarımıma bayılacaksınız demektir. :)

Bu dekoratif çerçeve, tamamen el yapımıdır.

Yapımı saatler sürdü ama ortaya çıkan sonuç, beni çok tatmin etti.
Herkes, çok beğendi, gerçekten ve ben de çok mutlu oldum. :)

 Eski Kot Kumaşlardan El Yapımı, Kırkyama Tablo

Eski Kot Kumaşlardan El Yapımı, Kırkyama Tablo


 kot denim kumaş tablo dekoratif çerçeve

Satın almak için:


 kot denim kumaş geri dönüşüm çerçeve satın al

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


Yorumlarınızı da bekliyorum.. :)

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)