21 Ocak 2020 Salı

"Yıldızlı Gece" Kırkyama Paspas / Kilim

Patchwork (kırkyama) tekniği ile ürettiğim tasarımlarımdan,
oldukça ilginç olan, yepyeni modelimi görmek isteyenler?

Kendim yaptım diye demiyorum; başka hiçbir yerde bulamayacağınız, çok özel bir ürün oldu. :)

Alt bölümünde; yine kot (denim) kumaş kullanmayı tercih ettim.

Bu kırkyama tekniğinin adı; "saçaklama" olarak geçiyor.
Özelliği; kumaşları şeritler halinde veya farklı şekillerde (daire, kalp, kare, dikdörtgen gibi) 
diktikten sonra, aralarını kesip; ipliklerinin çıkmasını sağlayarak;
"saçak" havasında bir görüntü elde etmek.

Ben saçaklama tekniğine ek olarak; bir de degrade yani renk geçişi yapmak istedim.
Beyazdan griye, turkuaz maviden saks mavisine, lacivertten siyaha doğru geçen, parça kumaşlar yerleştirip, en üstteki beyaz yıldız desenli, iki kat, siyah tül kumaşımın deseninden de yararlanarak; böyle bir gece görüntüsü yarattım.

Tasarımımın adını da "Yıldızlı Gece" koyarak, ona bir karakter kazandırdım.

yıldız desenli kilim paspas patchwork kırkyama

"Yıldızlı Gece" Kırkyama Paspas / Kilim


 patchwork kırkyama saçaklama kilim paspas

Satın almak için:


 yıldız desenli kilim paspas patchwork kırkyama

Sağ alt tarafında, markam "paper faces"in etiketi bulunmaktadır.

 mavi beyaz siyah yıldız desenli kilim paspas

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)