13 Aralık 2020 Pazar

Siyah Mat Vahşi Hayvan Figürlü Set (6 Adet)

"Altın varak" dünyasından uzak olanlar için 

en çok satılan, cam kavanozlardan geri dönüştürülmüş, 

vahşi hayvan figürlü, dekoratif obje setlerimden birini, "siyah mat boya" ile hazırladım.




Evinizi, ofisinizi, iş yerinizi güzelleştirecek, cam kavanozlardan geri dönüştürülmüş, dekoratif cam obje seti.


ve üzerine, kadife dokulu vernik uygulanmıştır.

Günler süren bir çalışmanın ürünüdür. El emeğidir.

Her cam objenin içerisinde, birer adet gerçek kozalak bulunmaktadır.

Kozalakları, İzmir'den ve İstanbul'dan temin ettim.

Hepsini temizledim, yıkadım, kuruttum.

Dekoratif cam objelerin yükseklikleri, 18-28 cm arasında değişmektedir.

Çapları: 8 cm'dir.

Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.

"Zebramo" sitesinde bulunan, "Beril Öke Gülen" profil sayfamdaki,

4'lü siyah hayvan figürlü set şeklindeki, benzeri ürünü satın almak için:

https://zebramo.com/products/fil-gergedan-ve-iki-kaplan-figurlu-dekoratif-cam-obje-seti-4-adet-347122417

Herkesi, özellikle benim gibi vahşi hayvanları sevenleri beklerim.. :)

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)