29 Ocak 2023 Pazar

Kedi Baskılı Kırlent Kılıfları!

 Merhabalar, bloğumun sevgili okuyucusu,

mağazalarımda satmak üzere, birbirinden tatlı, iki adet kedi baskılı kırlent kılıfı satın aldım.

Bu blog yazımda, sizlerle de paylaşmak istedim:


Bu boksör, tekir yavru kediye, görür görmez aşık oldum! :)

Yeni bir desen ve yok satıyormuş.. :)


Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.


Ölçüsü: 42 cm X 42 cm.


Kadife benzeri, yumuşak dokulu, kışlık bir kumaşı vardır.

Arka ortası, fermuarlıdır.

Sadece kırlent kılıfı olarak satılmaktadır.

İç yastığı yoktur.


Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.


Bir de bu Scottish Fold cinsi, gri kedi baskılı kırlent kılıfından satın aldım.
Daha önce de bir adet aynı desenden satın almıştım; çok kısa sürede, hemen satıldı. :)


Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.


Bizim de Scottish Fold cinsi bir kedimiz vardı; adı Pikaçu idi, çok severdim, kendisini. :)
Ondan dolayı, Scottish Fold cinsi, bu tatlı kedilerin yeri, bende ayrıdır..
"Fold", İngilizce'de "kıvrık" demek.
Örneğin, kağıdın kenarını kıvırırlar ya ona da "fold" deniyor.
Bu kedi cinsinin de kulakları, kıvrık olduğu için bu ad veriliyor. :)


Yine, arka ortası fermuarlıdır.
Kadife benzeri, yumuşak dokulu, kışlık kumaştan üretilmiştir.
Ölçüsü: 42 cm X 42 cm.
Sadece, kılıftır. İç yastığı yoktur.


Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.

Diğer ürünleri, Zebramo, Gardrops veya Dolap mağazalarımdan satın alabilirsiniz:


Zebramo'da, hizmet bedeli yok; sadece kargo ücreti var, bunu da belirtmek isterim.

Gardrops ve Dolap uygulamalarını, akıllı telefonlarınıza indirerek kullanabilirsiniz.
Arama satırına, @berilokegulen yazarak da sayfama ulaşabilirsiniz.

Siz de giymediklerinizi, kullanmadığınız ayakkabı, çanta, takı, ev tekstili,... gibi ürünlerinizi,
bu sitelerde, satışa sunarak, kendinize, alışveriş yapmak için bütçe yaratabilirsiniz.

Mağazalarıma bekliyorum, sevgiler.. :)

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)