25 Ekim 2023 Çarşamba

Emre Altuğ Konseri, 30 Eylül 2023, Galataport İstanbul, Beyoğlu Kültür Yolu

Beyoğlu Kültür Yolu Festivali kapsamında,

30 Eylül 2023 tarihinde gerçekleştirilmiş olan Emre Altuğ konseri videolarını,

sizlerle de paylaşmak istedim.




"İbret-i Alem" Şarkı Sözleri: Gün geceye varınca Kar gülleri yakınca Gel haneme usulca Dur karşıma boyunca Bir fırtına anında Yar ellerin saçımda Ter boşanır başımda Her cilveli nazında Hiçbir şey koyamam yerine Kimsenin gitmesin gücüne Sen üstüne alınma Bu sitem benden bahtıma İbret-i alem olmaya gönüllüyüm ben ortada Yaratmışsın bir defa, can dayanır mı ah yatmaya Besteciler: Emre Altuğ ve Ali Sarp Özdemiroğlu




"Çifte Kavrulmuş" Şarkı Sözleri: (Albüm adı: Zil) Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş Bir bilse insan neden niye Ayrılıkta gerek var mı teselliye? Er geç anlar gönül Hasret aşktan hediye Bir bilse insan neden niye Ayrılıkta gerek var mı teselliye? Er geç anlar gönül Hasret aşktan hediye Gönül ağlar belki karalar bağlar Bundan kime ne? Dengeyi yine kendisi sağlar Bakar olana bitene Gönül ağlar belki karalar bağlar Bundan kime ne? Dengeyi yine kendisi sağlar Bakar olana bitene Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş Bir bilse insan neden niye Ayrılıkta gerek var mı teselliye? Er geç anlar gönül Hasret aşktan hediye Bir bilse insan neden niye Ayrılıkta gerek var mı teselliye? Er geç anlar gönül Hasret aşktan hediye Gönül ağlar belki karalar bağlar Bundan kime ne? Dengeyi yine kendisi sağlar Bakar olana bitene Gönül ağlar belki karalar bağlar Bundan kime ne? Dengeyi yine kendisi sağlar Bakar olana bitene Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş Besteciler: Mert Ali İçelli ve Soner Sarıkabadayı




"Bal Gibi" Sözleri: Yemeden içmeden kesildim Uykuyu unuttu gözlerim Kulağımda son sözlerin Issız bir köşeye çekildim Yanım yanım yanıyorum Gün geçtikçe eriyorum Kime değsin dudaklarım? Ben kendimi biliyorum Sen beni sevsen de İtsen de çeksen de Karşımda sövsen de Değişmez yavrum, bunun adı "Aşk" Bal gibi, bal gibi çileli aşk bu Mecnun'u çöllere düşüren aşk bu Bal gibi, bal gibi çileli aşk bu Mecnun'u çöllere düşüren aşk bu Yemeden içmeden kesildim Uykuyu unuttu gözlerim Kulağımda son sözlerin Issız bir köşeye çekildim Yanım yanım yanıyorum Gün geçtikçe eriyorum Kime değsin dudaklarım? Ben kendimi biliyorum Sen beni sevsen de İtsen de çeksen de Karşımda sövsen de Değişmez yavrum, bunun adı "Aşk" Bal gibi, bal gibi çileli aşk bu Mecnun'u çöllere düşüren aşk bu Bal gibi, bal gibi çileli aşk bu Mecnun'u çöllere düşüren aşk bu

*

Bu videoları, daha önce Youtube kanalımda da paylaşmıştım.

Videoların altına yorumlarınızı da beklerim..

*

Bu arada, konser hakkında bir iki çift laf etmek de isterim.

Festivalin Galataport İstanbul konserleri, Emre Altuğ konseriyle başladı.

O günlerde, İstanbul'da deli gibi yağmur yağıyordu, konserin iptal olma ihtimali vardı

ve buna rağmen oldukça kalabalıktı. Neyse ki yağmur yağmadı ve konser iptal olmadı.

Emre Altuğ, "Bir ara ben bile kendi konserime gelmemeyi düşündüm" diye bir espri yaptı, hatta. :)

Bir ara hafif bi' çiseledi, benim gibi birkaç kişi şemsiye açtı ve konser devam etti. 

*

"Sıcak" şarkısı için talepte bulunanlara ise "Kaç yıldır hala "Sıcak", di mi? Bi' soğumadı" dedi. :))

Sanırım, fazla seksi bir video çektiği için yıllardır dillere dolanan,

"Sıcak" adlı parçasından biraz utanıyor ve onu unutturmaya çalışıyor, kendisi. :D

"Sıcak, çok sıcak, sıcak... daha da sıcak olacaaak..." :))

*

Beyaz yazlık bir takım giymişti.

Hava sıcak olduğu için doğru bir seçimdi, bence.

Bohem ve şık görünüyordu.

*

Ben Emre Altuğ'u, sahnede canlı olarak ilk kez dinledim.

Çok enerjik, pozitif, sıcakkanlı bir insanmış, bu kadarını tahmin etmiyordum, açıkçası.

Sahneyi çok iyi kullanıyordu; her tarafa koşup yetişiyordu.

50 küsür yaşında olmasına rağmen 20'li yaşlarındaki popçular kadar hareketliydi.

Danslar, cilveler, öpücük atmalar falan.. ;)

Ben konserde çok eğlendim, şahsen. Orada olan herkesin de çok eğlendiğine eminim. :)

Eğer konsere gelemediyseniz, üzülmeyin çünkü

her yıl, aşağı yukarı aynı zamanlarda, Beyoğlu Belediyesi, ücretsiz konserler düzenliyor.

Bazıları, Galataport İstanbul'da 

bazıları ise Atatürk Kültür Merkezi'nin yeni yapılan, açık hava sahnesinde gerçekleşiyor.

Hemen hemen aynı sanatçılar sahne alıyor.

Yani seneye Emre Altuğ'u ve diğer sanatçıları yakalama şansınız olur, muhtemelen.

*

Beyoğlu Belediyesi'ne, bizden topladıkları vergileri, 

bize konser, oyun, sergi, söyleşi gibi kültür sanat etkinlikleri ile geri döndürdükleri için teşekkür ederiz.

*

Sizler, konseri nasıl buldunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..


Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)