26 Ekim 2023 Perşembe

Bengü Konseri, 2 Ekim 2023, Galataport İstanbul, Beyoğlu Kültür Yolu

 

Yaralı / Bengü Konseri, Galataport İstanbul, 2 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Yaralı" Şarkı Sözleri: (Albüm: İkinci Hal) Sormuyor hatırımı, çalmıyor hiç kapım Hanidir bekliyorum, bi' haber yok Kalbimde gizli yara, kalmadı aklım Güç bela kendimi dışarı attım Bendeki bu durumu, yakmışım gururunu Buldum da sorununu yakışmadı çözümü Kendimden vazgeçerim, her rüzgârdan geçerim Bi' tek onun meltemi bulmuştu şu özümü Öyle bi' baktı yüzüme giderken yaralı yaralı Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım Öyle bi' baktı yüzüme giderken yaralı yaralı Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım Ben kimseye böyle yakışmamıştım Sormuyor hatırımı, çalmıyor hiç kapım Hanidir bekliyorum, bi' haber yok Kalbimde gizli yara, kalmadı aklım Güç bela kendimi dışarı attım Bendeki bu durumu, yakmışım gururunu Buldum da sorununu yakışmadı çözümü Kendimden vazgeçerim, her rüzgârdan geçerim Bi' tek onun meltemi bulmuştu şu özümü Öyle bi' baktı yüzüme giderken yaralı yaralı Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım Öyle bi' baktı yüzüme giderken yaralı yaralı Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım Ben kimseye böyle yakışmamıştım Öyle bi' baktı yüzüme giderken yaralı yaralı Ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım O an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım Ben kimseye böyle yakışmamıştım Besteci: Zeki Güner


"Saygımdan" Şarkı Sözleri:
(Albüm: İkinci Hal) Eğdirmem başımı kimselere ama sana yerle bir oldum Giderim uzaklaşırım her zaman ilk kez dönüp durdum Ağladım içime attım her şeyi biriktirdim Gecikmeli coştum taştım bu yüzden de duruldum Korkumdan bi' kere bile seni aramadıysam Yönsüzüm sensiz sebebi bir yere konamadıysam Unutmadım nedeni hiç bir aşka sığamadıysam Saygımdan biraz da seni unutmaya kıyamadıysam Ah delikanlıydı bir zamanlar içimde yangınların Hep başımı alıp gittiğimden ziyan sevdalarım Söylemem ben acılarımı hep içime içime anlatırım En acısı ölmüyor da insan ben bunu da atlatırım Söz: Zeki Güner Müzik: Zeki Güner


"İçimden Gelmiyor" Şarkı Sözleri: Nasıl zor söyleyememek içimdekini Bilirsin süslü cümleleri hiç beceremem Nasıl kor dön diyememek içimde kilit Elinsin bir daha ismini hecelemem Adın gelmiyor hiç aklıma bu aralar Artık sayıklamıyorum seni uyanarak Nasıl körü körüne inanmışım bu yalana Bir gün pişman bakacaksın bu adama İçimden gelmiyor dur demek Nasıl zor sana bunları söylemek Sevmiyorsan eğer bırakırım ben de yakanı Benimki can çekişip ölmemek Her gün senden gidip dönmemek Gelmiyorsan hatıraları ben de yakarım

Söz ve Müzik: Bilal Sonses

*

Bengü konserinin videolarını, daha önce Youtube kanalımda paylaşmıştım.
Videoların altına yorumlarını beklerim..

*

Bengü, çıtı pıtı bir kadın, her daim güler yüzlü.

Etrafına, pozitif bir enerji saçıyor.

İki çocuk annesi olmasına rağmen, halen daha formunda.

*

Sahne kostümü olarak çok şık bir siyah elbise seçmişti, 
arada sırada dekolte bölümünü çekiştirmeseydi, daha iyi olacaktı. :)

Kullandığı altın rengi aksesuarlar, dozundaydı.
Kolye kullanmamış olması doğruydu.

Çok yüksek topuklu, parlak rugan bir ayakkabı tercih etmişti.
Sanırım boyunu uzatmak adına böyle bir seçim yaptı ama ayakkabıları, sahnedeki hareket kabiliyetini biraz kısıtladığı için sakin ve durağan bir sahne performansı sergilemesine yol açtı.

Yine de sahnenin sağı ve solunda yer alan herkesin
gözüne tek tek bakmayı ihmal etmedi, seyirciyle göz teması çok iyiydi.

*

Bazen duygusal ve romantik bazen de eğlenceli, genel olarak güzel bir konserdi.

Çok değerli müzisyenler ile çalıştığını sık sık dile getirdi.
Ekibine değer veren ve onları öne çıkartan sanatçıları takdir etmek gerek.

Ben Bengü'yü, sahnede ilk kez canlı olarak dinledim.

Tatlı, güzel bir sesi var, bence. İnsana huzur veriyor.

*

Konserde, daha fazla video çekmediğim için biraz pişmanım, açıkçası.
Dönüp dönüp tekrar izlemek isterdim. Orada olmak güzeldi.

Bengü konserini kaçırdım diye üzülmeyin..
Her yıl, aynı zamanlarda, Beyoğlu Belediyesi, "Beyoğlu Kültür Yolu" adlı bu festivali düzenliyor
ve konserler, ücretsiz oluyor. Her yıl, hemen hemen aynı sanatçılar sahne alıyor.

Galataport İstanbul'a ulaşım, çok kolay.
Kabataş-Bağcılar Tramvayı'ndan Tophane Durağı'nda indikten sonra, 
"Galataport İstanbul" yazan tabelaları takip ederek, sahil şeridinde bulunan konser alanına kolayca ulaşabilirsiniz.

Konser öncesi veya sonrasında, deniz kenarında yürüyüş de yapabilir,
İstanbul'un deniz ve boğaz manzarasını seyredebilirsiniz..

Bengü konseri hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)