2 Kasım 2023 Perşembe

Simge Konseri, 3 Ekim 2023, Galataport İstanbul, Beyoğlu Kültür Yolu

 


Yankı / Simge Konseri, Galataport İstanbul, 3 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu Festivali


"Yankı" Şarkı Sözleri: Git sonuna kadar Yok artık bir duyan umursayan Oysa ki aşk ölene kadar Diyordun ya hani yalan dolan Eriyordum sensiz Muma dönmüş kalbi hiç görmezdin Niye, neden, neden, neden? Ve uzatmak yersiz Nasıl olsa yoldan döndürmezdin Niye, neden, neden, neden? Off Veryansın edemem kadere Sevdim bu benim meselem Eğilsem bile devrilmem Sor Dönmezsem sebebi ne diye Aydım iyiye, kötüye Gel gör ki çok zor Bir süre o sancı Misafir bir yangı aman aman Sonra keder bırakır yakanı Derindedir yankı zaman zaman Eriyordum sensiz Muma dönmüş kalbi hiç görmezdin Niye, neden, neden, neden? Ve uzatmak yersiz Nasıl olsa yoldan döndürmezdin Niye, neden, neden, neden? Off Veryansın edemem kadere Sevdim bu benim meselem Eğilsem bile devrilmem Sor Dönmezsem sebebi ne diye Aydım iyiye, kötüye Gel gör ki çok zor Off Veryansın edemem kadere Sevdim bu benim meselem Eğilsem bile devrilmem Sor Dönmezsem sebebi ne diye Aydım iyiye, kötüye Gel gör ki çok zor Besteciler:

Fatma Sezen Yıldırım, Ozan Bayraşa, Ersay Üner, Deniz Yürekli, Simge Sağın



Üzülmedin mi? / Simge Konseri, Galataport İstanbul, 3 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Üzülmedin mi?" / Şarkı Sözleri: Vuruldum Aynı yerden üst üste vuruldum Ama sustum Dağıttın hayatımı Beni ağır yanılttın Acım oldun Ve gördüm gerçeği, içindeki seni Buna rağmen tutuyordum o soğuk ellerini Gidiyordum kaç defa Ama tuttum kendimi Yapamazdım, acıtamazdım asla senin gibi Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken? Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken? Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken? Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi? Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken? Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken? Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken? Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi? Vuruldum Aynı yerden üst üste vuruldum Ama sustum Dağıttın hayatımı Beni ağır yanılttın Acım oldun Ve gördüm gerçeği, içindeki seni Buna rağmen tutuyordum o soğuk ellerini Gidiyordum kaç defa Ama tuttum kendimi Yapamazdım, acıtamazdım asla senin gibi Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken? Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken? Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken? Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi? Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken? Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken? Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken? Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi? Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken? Küçülmedin mi aşkla verdiğin sözden cayarken? Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken? Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi? Besteciler: Ozan Bayraşa, Ersay Üner



Görmem Böylesini / Simge Konseri, Galataport İstanbul 3 Ekim 2023

Beyoğlu Kültür Yolu


"Görmem Böylesini" Şarkı Sözleri: O oo o Simge Sefo o oo o Yarama tuz bastım, doğdum küllerden yine Kafama çok taktım vurdum dile Acımı sardım, sağlığımı dağıtıp Ama bil ki böyle rahatım (R-r-ra) rahatım ölesiye (Oo o o o) (So-) sonuçta görmem böylesini (Oo o o o) (A- a-) adı konsun öylesine (Oo o o o) (Son-) sonuçta görmem böylesi (Oo o o o) Belli değil bilmediğim, acaba söyle nerdeyim? Ona yazar sözlerim, aramazsam özlediğim (Bi- bi-) bi’ gece yarısı bana yine geri gel Heyecanlanır basar saçımı başımı ter (Ba-) bana gelir yine şüpheler (G- g- g-) gözleri deniz ama istersen de “derya” Hiç bi’ yere yağmur yapmaz ama ona sel ya Bu nasıl nefis? Bildiğin mucize eser ya (Bi- bile-) Bilemezsin içimde oluşur koca dert (ya) Kurtulup at (ya) Kafayı dağıt (ya) Kim de kabahat (ya) Koy bana papatya (R-r-ra) rahatım ölesiye (Oo o o o) (So-) sonuçta görmem böylesini (Oo o o o) (A- a-) adı konsun öylesine (Oo o o o) (Son-) sonuçta görmem böylesi (Oo o o o) Tamam, geçer sandım Yolumdaki, solumdaki o Esaretine aldı Zorun ne ki? kabul peki Tamam geçer sandım Yolumdaki, solumdaki o Esaretine aldı Zorun ne ki? kabul peki (R-r-ra) rahatım ölesiye (Oo o o o) (So-) sonuçta görmem böylesini (Oo o o o) (A- a-) adı konsun öylesine (Oo o o o) (Son-) sonuçtagörmem böylesi (Oo o o o) O o o o Simge Sefo o oo o



Çapkınca / Simge Konseri, Galataport İstanbul, 3 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Çapkınca" Şarkı Sözleri:

En doğru anda, yanı başımda

beliriverdin çapkınca Yoksa kader seni mi bana, e kabul o zaman Bildiğin akışma Dokunduğunda Düşüme sızdın arsızca Hisler kıyak, aşk yolunda Koy ver gitsin, korkma kalbim Buldum bu defa, gitmem bi' daha Sanmam ki sen de beni küstürme sana Gel düşünme binelim arabaya Delirip delirip gidelim oraya Sevişe sevişe, hadi bi' daha de Varalım sahildeki yerimize Hadi gel düşünme binelim arabaya Delirip delirip gidelim oraya Sevişe sevişe, hadi bi daha de Varılır sahildeki yerimize (Ozan Bayraşa ve Simge'nin şarkısı)



Doktor (Kenan Doğulu) / Simge Konseri, Galataport İstanbul 3 Ekim 2023

Beyoğlu Kültür Yolu




Fesuphanallah (Erkin Koray) / Simge Konseri, Galataport İstanbul, 3 Ekim 2023

Beyoğlu Kültür Yolu





Simge, beyaz pelüş montu ve siyah bacaklarıyla uzaktan, kocaman beyaz bir kuşu andırıyordu.

Oldukça sıcak bir günde, pelüş bir mont giyerek, bence hata yapmıştı. :)

Stil tasarımcısının o geceki hava sıcaklığını kontrol etmiş olması gerekirdi.

Simge konser sırasında, bir ara içeriye gitti yani küçük bir mola verdi.

Bize oldukça uzun sürmüş gibi gelen bu molada,
vokalistleri sahneyi aldı ve Kenan Doğulu, Sezen Aksu "cover"lar'ı söylediler.

Seyirciyi eğlendirip oyalamayı başarsalar da biz (ben ve arkadaşım) bu durumdan pek hoşlanmadık, açıkçası.

Vokalistleri veya cover parçaları dinlemeye değil, Simge'yi dinlemeye gelmiştik ne de olsa.

Sanırım, pelüş montundan fenalık geçirmiş olacak ki kısa bir süre dinlenme ihtiyacı hissetti. :)

Ben de olsam o sıcakta bana da fenalık gelirdi, şahsen.

Bu arada, ben beyaz pelüş montunu sevdim, zengin ve havalı görünüyordu.

Yurt dışından alınmış olduğunu tahmin ediyorum. Türkiye'de bu kadar hacimli olanını gördüğümü hatırlamıyorum.

Arkadaşım ise tamamen zıt görüşte; montunun pelüşünün ucuz ve kalitesiz göründüğünü söyledi.

Ne demişler? Zevkler ve renkler tartışılmaz.. :)

*

Sahne performansına gelecek olursak oldukça hareketliydi, seksi bir şekilde dans ediyordu.

Simge'nin erkek hayranları oldukça çok. Bunda cilveli bir kadın oluşunun da etkisi var, tabii.

Daha çok sahnenin önündeydi. Zaman zaman sağ ve sol taraftaki seyirciye arkası dönük kalıyordu.

Yine de seyirciyle iletişimi iyiydi diyebilirim.

Genel olarak, eğlenceli ve güzel bir konserdi. Çok kalabalıktı.

Çevreme sorup soruşturduğumda fark ettim ki özellikle 18 yaş altı gençler, Simge'yi çok seviyor.

*

Simge'nin şarkıları bana pek hitap etmese de ses rengini beğeniyorum.

Benim ikisini tanıdığım oldukça iyi müzisyenler ile çalışıyor, işi biliyor, kendisi. :)

Şeffaf davulu da ilk kez gördüm, cool bir parça, özel tasarım olsa gerek.

*

Simge konserini kaçırdım diye üzülmeyin.

Her yıl, aynı zamanlarda Beyoğlu Belediyesi, "Beyoğlu Kültür Yolu Festivali" düzenliyor

ve hemen hemen aynı sanatçıların ücretsiz konserleri oluyor.

Galataport İstanbul'a da ulaşmak çok kolay.

Kabataş-Bağcılar Tramvayı'na binip, Tophane Durağı'nda indikten sonra,

"Galataport İstanbul" yazan tabelaları takip ederek,

sahil şeridinde yer alan konser alanına ulaşabilirsiniz.

*

Konser hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)