18 Kasım 2023 Cumartesi

Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu

 Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


Bana da Söyle (Ferdi Tayfur Cover) / Ziynet Sali, Galataport, 9 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Bana da Söyle" (Ferdi Tayfur Cover) Şarkı Sözleri: Yılları bir güne nasıl sığdırdın? Bana da söyle, bana da söyle bende bileyim Hasretin acısını nasıl dindirdin? Bana da söyle, bana da söyle bende bileyim Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle Bana da söyle bende bileyim Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle Bana da söyle bende bileyim Sana yalvarmıştım Sana yakarmıştım Senden başka kimsem Kimsem yok demiştim Sana yalvarmıştım Sana ağlamıştım Senden başka kimsem Kimsem yok demiştim Ben şimdi uzakta, hasret içindeyim Sen yoksun yanımda, hayalindeyim Anlatmadın ki bana derdini Söylemedin ki nerden bileyim? Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle Bana da söyle bende bileyim Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle Bana da söyle bende bileyim Yılları bir güne nasıl sığdırdın? Bana da söyle bende bileyim Hasretin acısını nasıl dindirdin? Bana da söyle bende bileyim Bana da söyle, bana da söyle bende bileyim Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle Bana da söyle bende bileyim Yüreğin ince ince sızlamadı mı? Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı? Bana da söyle, bana da söyle


Dağınık Yatak / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Dağınık Yatak" Şarkı Sözleri: Ağırlaştı üstümde, tarifsiz bir yalnızlık Benden kaçan kurtulan kalbim, geri dönmüyor artık Yastığa yorgana kurban, her gece bana ortak Başıma sardığın dertten, mesul değil dağınık yatak Baştan aşağı düşündüğün ne varsa, yanılgıdan ibaret "Nasıl düşünmedim?" dediğin ne varsa, hepsi korkuya ibadet Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde Sahipsiz kaldı varmadı, yüreğim ele öyle Büyük aşk düşün yattı, kapı önlerinde Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde Sahipsiz kaldı varmadı, yüreğim ele öyle Büyük aşk düşün yattı, kapı önlerinde Baştan aşağı düşündüğün ne varsa, yanılgıdan ibaret "Nasıl düşünmedim?" dediğin ne varsa, hepsi korkuya ibadet Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde Sahipsiz kaldı varmadı, yüreğim ele öyle Büyük aşk düşün yattı, kapı önlerinde Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde Sahipsiz kaldı varmadı, yüreğim ele öyle Büyük aşk düşün yattı, kapı önlerinde Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde Sahipsiz kaldı varmadı, yüreğim ele öyle Büyük aşk düşün yattı, kapı önlerinde


Çeyrek Gönül / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Çeyrek Gönül" Şarkı Sözleri: Mutsuzluğumu al götür Ben baş edemedim hayat Kendimi ele verdim Sen söyle az mı çektim Yetmedi mi kesmedi mi Bu kader, kedere hazır ve nazır Hilafsızdır, ortaksızdır Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Güvendeyse insan uyur Sarmaşınca huzur bulur O yüzden güzel, o sabahlar Uyanınca yalnızsan Bir isyan ki çığlık odur Korkusuzdur, sorgusuzdur Yandın işte, yangın budur Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Ah be gönül çeyrek gönül Ah yarıma razı gönül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz gül Zaman kırsın dizginini Sen de biraz


Ta Uzak Yollardan, Ta Mavra Matia Sou / Ziynet Sali Konseri, Galataport, 9 Ekim 2023, Beyoğlu


"Ta Uzak Yollardan" Şarkı Sözleri: Ta uzak yollardan Koştum geldim senin kollarına İçimde yanan hasretinle ben Baktım durdum senin yollarına Sensizlik bir ölüm sanki Ta uzak yollardan Koştum geldim senin kollarına İçimde yanan hasretinle ben Baktım durdum senin yollarına Sensizlik bir ölüm sanki Haykırsam göklere Artık yanımda Beni benden çok seven Dünyalar benim olsa Yine de istemem Yalnız sensin benim yüzümü güldüren Bir rüzgardı esen Ayrılıklarla bizi kahreden Gözlerimde tüten bir aşktın sen Yıllar yılı bitip tükenmeyen Çok özledim seni ben Haykırsam göklere Artık yanımda Beni benden çok seven Dünyalar benim olsa Yine de istemem Yalnız sensin benim yüzümü güldüren Ta uzak yollardan Koştum geldim senin kollarına İçimde yanan hasretinle ben Baktım durdum senin yollarına Sensizlik bir ölüm sanki Bir rüzgardı esen Ayrılıklarla bizi kahreden Gözlerimde tüten bir aşktın sen Yıllar yılı bitip tükenmeyen Çok özledim seni ben Ta uzak yollardan Koştum geldim senin kollarına İçimde yanan hasretinle ben Baktım durdum senin yollarına Sensizlik bir ölüm sanki Bir rüzgardı esen Ayrılıklarla bizi kahreden Gözlerimde tüten bir aşktın sen Yıllar yılı bitip tükenmeyen Çok özledim seni ben


Her Şeyi Yak (Sezen Aksu Cover) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023


"Her Şeyi Yak" (Sezen Aksu Cover) Şarkı Sözleri: Beni yak kendini yak her şeyi yak Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak İster öp okşa istersen öldür Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Seni içime çektim bir nefeste Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste Yanacağız ikimiz de ateşte Bir kıvılcım yeter hazırım bak Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Allah’ım Allah’ım Ateşlere yürüyorum Allah’ım acı ile Aşk ile büyüyorum Beni yor hasretinle sevginle yor Sevgisizlik ayrılıktan daha zor Dilediğin kadar acıt canımı Yokluğun da varlığın da yetmiyor Yokluğun da varlığın da yetmiyor Allah’ım Allah’ım Ateşlere yürüyorum Allah’ım acı ile Aşk ile büyüyorum Beni yak kendini yak her şeyi yak Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak İster öp okşa istersen öldür Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Seni içime çektim bir nefeste Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste Yanacağız ikimiz de ateşte Bir kıvılcım yeter hazırım bak Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Beni yak kendini yak her şeyi yak Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak İster öp okşa istersen öldür Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Seni içime çektim bir nefeste Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste Yanacağız ikimiz de ateşte Bir kıvılcım yeter hazırım bak Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Beni yak kendini yak her şeyi yak Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak İster öp okşa istersen öldür Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk


Margarites (Angela Dimitriou Cover) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023


Μαργαρίτες (Yunanca):
Μη μου δίνεις, μη μου δίνεις άλλο απ’ το ποτήρι σου να πιω. Με μεθάς και τα `χω χάσει με τον ίδιο μου τον εαυτό όταν τον κοιτάζω, όταν τον κοιτάζω μαργαρίτες να μαδάει κι όλο εκείνες να ρωτάει: "Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει" κι αν για μένανε πονάει. "Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει" κι αν για μένανε πονάει. Να `ξερες μονάχα πόσο μου `χεις λείψει, μακριά από σένα βρίσκω μόνο θλίψη. Μη με βάζεις, μη με βάζεις για χατίρι σου να τρελαθώ. Μ’ έχεις κάνει ν’ απορήσω με τον ίδιο μου τον εαυτό όταν τον κοιτάζω, όταν τον κοιτάζω μαργαρίτες να μαδάει κι όλο εκείνες να ρωτάει: "Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει" κι αν για μένα ξενυχτάει. "Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει" κι αν για μένανε πονάει. Να `ξερες μονάχα πόσο μου `χεις λείψει, μακριά από σένα βρίσκω μόνο θλίψη. "Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει" κι αν για μένα ξενυχτάει.

"Margarites" (Angela Dimitriou Cover) Şarkı Sözleri Türkçe Çevirisi: "Papatyalar" Verme bana, verme bana Senin bardağından içmem için Beni sarhoş ediyorsun, Kaybettim kendimi Kendime baktığımda, kendime baktığımda Papatyalar koparıyorum Ve onlara hep soruyorum Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için acı çekiyor mu Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için acı çekiyor mu Keşke bilsen Seni nasıl özlediğimi Senden uzakta Sadece hüzün buluyorum Yapma, yapma Uğruna delirtme beni Beni meraklandırma Kendi benliğimle Kendime baktığımda, kendime baktığımda Papatyalar koparıyorum Ve onlara hep soruyorum Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için sabahlıyor mu Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için acı çekiyor mu Keşke bilsen Seni nasıl özlediğimi Senden uzakta Sadece hüzün buluyorum Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için sabahlıyor mu Beni seviyor, beni sevmiyor Benim için acı çekiyor mu


Na Ti Xerese (Despina Vandi Cover) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023


"Na Ti Xerese" (Να τη χαίρεσαι / Despina Vandi Cover) Türkçe Şarkı Sözleri: Tadını Çıkar İyi olan ne varsa Senin için hissettiğim Öldürdün onları, sana söylüyorum Bir dakika içinde Seni orada gördüğüm o an Kollarında başka biriyle Tadını çıkar Yeni aşkının tadını çıkar Tadını çıkar Bana da zehir ısmarla Tadını çıkar Ama benden uzakta Çünkü aşkım Sana söylemiştim daha önce Eğer olur da görürsem seni Bir yerlerde yine onunla Tümden delireceğim İçeceğim ölene kadar Hayattaki en büyük acıyı Seninle tanıdım Yine söylüyorum O zamandı O dinmez gözyaşlarım Dönüp de seni bulduğumda onunla Να τη χαίρεσαι: Ό,τι είχα καλό για εσένα εγώ μου το σκότωσες σου λέω σε ένα λεπτό Ήταν η στιγμή που σε είδα εκεί να ’χεις μεσ’ την αγκαλιά σου κάποια άλλη εσύ Να τη χαίρεσαι την καινούργια σου αγάπη να τη χαίρεσαι και να με κερνάς φαρμάκι να τη χαίρεσαι όμως μακριά από μένα γιατί αγάπη μου στα ’χω ξαναειπωμένα Αν ποτέ σε δω αγκαλιά με κείνη κάπου θ’ αποτρελαθώ και θα πιω μέχρι θανάτου Το πιο δυνατό πόνο στη ζωή τον εγνώρισα από εσένα στο ’χω ξαναπεί ήταν τότε που έκλαψα πολύ όταν γύρισα και βρήκα εσένανε μ’ αυτήν

Sarışınım (Sezen Aksu Cover) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023 Beyoğlu


Sarışınım (Sezen Aksu Cover) Şarkı Sözleri: Bir eda, bir çalım, aldın başını, gittin Ne kadar masum bir şeyi terk ettin Avunurken olur olmaz aşklarla Seni hem sevdim hem senden nefret ettim Ne sen unuttun, ne ben unuttum Aldatma kendini, gel Yanıyor içim, eriyor içim Eskisinden de beter Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Bir ateş ki alev alev yanar içimde Saçının kokusu kaldı ellerimde Yatağımda deli gibi döner dururum Dolaşır sanki hayalin hâlâ tenimde Ne sen unuttun, ne ben unuttum Aldatma kendini, gel Yanıyor içim, eriyor içim Eskisinden de beter Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, gel, gel, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel Gel, gel, sarışınım, gel Gel, sana aşığım, gel Gel, gel, gün ışığım, gel Gel, çok karışığım, gel


Şinanay (Sezen Aksu Cover) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu


Şinanay (Sezen Aksu Cover) Şarkı Sözleri: Ada vapuru yandan çarklı Bayraklar donanmış cafcaflı Ada vapuru yandan çarklı Bayraklar donanmış cafcaflı Simitçi, kahveci, gazozcu Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Estirir de ada yeli estirir Seni sevindirir, beni küstürür Estirir de ada yeli estirir Seni sevindirir, beni küstürür Lüküs kamarada kimler oturur Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Müslümanı, Yahudisi, Urumu İsporcusu, ihtiyarı, veremi Müslümanı, Yahudisi, Urumu İsporcusu, ihtiyarı, veremi Kiminin saçı uçar kiminin eteği Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Estirir de ada yeli estirir Seni sevindirir, beni küstürür Estirir de ada yeli estirir Seni sevindirir, beni küstürür Lüküs kamarada kimler oturur Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay da yavrum șina şinanay Şinanay da şinanay hoppa şinanay Şinanay, şinanay, şinanay


Amman Kuzum / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Amman Kuzum" Şarkı Sözleri: Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Çarpıyor kalbim Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Kalk be canım raks edelim, çık şu masaya Savur eteklerini aşka dostluğa Dolsun boşalsın kadehler kalksın havaya Ateşli dudaklarınla yak bir cigara Aman (aman) kuzum (kuzum) Aman (aman) yavrum (yavrum) Aman (aman) kuzum (kuzum) Aman (aman) yavrum (yavrum) Elinde tefi, yerinde keyfi Boş ver biter mi dünyanın derdi Elinde tefi, yerinde keyfi Kır geç kadehi gönlüm bir deli Bir hoş olalım, haydi coşalım Hop, hop, hop, hop, hop, hop sarhoş olalım Bir hoş olalım, haydi coşalım Hop, hop, hop, hop, hop, hop çarpıyor kalbim Hop, hop, hop, hop, hop, hop Hop, hop, hop, hop, hop, hop Kalk be canım raks edelim, çık şu masaya Savur eteklerini aşka dostluğa Dolsun boşalsın kadehler kalksın havaya Ateşli dudaklarınla yak bir cigara Amman (amman) kuzum (kuzum) Amman (amman) yavrum (yavrum) Amman (amman) kuzum (kuzum) Amman (amman) yavrum (yavrum) Elinde tefi, yerinde keyfi Boş ver biter mi dünyanın derdi Elinde tefi, yerinde keyfi Kır geç kadehi gönlüm bir deli Bir hoş olalım, haydi coşalım Hop, hop, hop, hop, hop, hop sarhoş olalım Bir hoş olalım, haydi coşalım Hop, hop, hop, hop, hop, hop çarpıyor kalbim Amman (amman) kuzum (kuzum) Amman (amman) yavrum (yavrum) Amman (amman) kuzum (kuzum) Amman (amman) yavrum (yavrum)


Uzun İnce Bir Yoldayım (Aşık Veysel) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023


"Uzun İnce Bir Yoldayım" Türkü Sözleri: Uzun, ince bir yoldayım Gediyorum gündüz gece Bilmiyorum ne hâldeyim Gediyorum gündüz gece Uzun, ince bir yoldayım Gediyorum gündüz gece Bilmiyorum ne hâldeyim Gediyorum gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece, hey Dünyaya geldiğim anda Yörüdüm aynı zemanda İki gapılı bir handa Gediyorum gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece, hey Düşünülürse derince Uzak gözükür görünce Yol bir dak'ka, mıktarınca Gediyorum gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece Gündüz gece


Ziynet Sali Konserini İzlemeye Gelen Köpek, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023


Erik Dalı (Ömer Faruk Bostan) / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul 9 Ekim 2023, Beyoğlu


"Erik Dalı" Sözleri: Erik dalı gevrektir Erik dalı gevrektir Amanın basmaya gelmez Haydi basmaya gelmez Elin gızı naziktir El gızı naziktir Amanın küsmeye gelmez Haydi küsmeye gelmez Eller oynasın eller Diller oynasın diller Eller ne derse desinler O dillerini yesinler Amanın oynasın eller Diller gaynasın diller Eller ne derse desinler O dillerini yesinler Erik dalı gevrektir Erik dalı gevrektir Amanın eğmeye gelmez Haydi eğmeye gelmez Elin gızı naziktir Bizim oğlan naziktir Amanın küsmeye gelmez Haydi küsme, şimdi Eller oynasın eller Diller gaynasın diller Eller ne derse desinler O dillerini yesinler Amanın oynasın eller Diller gaynasın eller Eller ne derse desinler O dillerini yesinler


Güzeller İçinden (Kenan Doğulu Cover) / Ziynet Sali Konseri Galataport İstanbul 9 Ekim 2023


"Güzeller İçinden" (Kenan Doğulu Cover) Şarkı Sözleri: Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, bir sana verdim Bi' yerlerde şenlik olsa sebeplensek, eğlensek Felekten bir gece çalsa (Oh, oh, oh) Tir tir edip söylenmesen Kan ter içinde eğlensek Son gülenin hatrına (Oh, oh, oh) Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Bi' yerlerde şenlik olsa sebeplensek, eğlensek Felekten bir gece çalsa (Oh, oh, oh) Tir tir edip söylenmesen Kan ter içinde eğlensek Son gülenin hatrına (Oh, oh, oh) Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Bilmez olaydım, sevmez olaydım Görmez olaydım o güzel gözlerini Bilmez olaydım, sevmez olaydım Duymaz olaydım o güzel sözlerini Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana, ben sana verdim Güzeller içinden...


Adresi Sormadım / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Adresi Sormadım" Şarkı Sözleri: Her sözüne de sarıp sarmalanıp Kalp yaralım, ah ahh civanım Kalplerdeki karanlığa şavk vuralım Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan! Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan! Rüyalarımda gezinirken ne haber ver, ne de seslen Belki de pek savunmasız bir sevdalıdır durma ona Söyle canım, aldanalım Her sözüne de sarıp sarmalanıp Kalp yaralım, ah ahh civanım Kalplerdeki karanlığa şavk vuralım Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan! Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan! Rüyalarımda gezinirken ne haber ver, ne de seslen Belki de pek savunmasız bir sevdalıdır durma ona Söyle canım, aldanalım Her sözüne de sarıp sarmalanıp Kalp yaralım, ah ahh civanım Kalplerdeki karanlığa şavk vuralım Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan! Gülüşüne imrenip yamacında Sabaha ne kaldı şunun şurasında Al uçur bizi hadi buralardan Adresi sormadım heyecandan!


Mevsimsizim / Ziynet Sali Konseri, Galataport İstanbul, 9 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Mevsimsizim" Şarkı Sözleri: Kendimi attım kucağına aşkın Bugünleri de gördüm ya şükür Yollar bizim dört teker üstü Şimdi nereye istersen sür Sarı gün yüzü, mavi gökyüzü Tersi de olur bozulmaz büyü Mevsimsizim istisnasız Nereye istersen gelirim ben Unutturdun bana, evvelimi, dertlerimi Ben sorsam susardı, konuşturdun katilimi Benden sana söz Ben de bulucam katilini Aradığım yerde, aklındayım Yıldızların altındayım Gözümün feri, canımın içi Sade seninim, sen istersen Paradan, puldan, kuldan mıdır Aşktan, meşkten, yaştan mıdır Bir telaş hali hoppala güm güm Kafayı değiştir, her yer bizim Unutturdun bana, evvelimi, dertlerimi Ben sorsam susardı, konuşturdun katilimi Benden sana söz Ben de bulucam katilini Sarı gün yüzü, mavi gökyüzü Tersi de olur bozulmaz büyü Mevsimsizim istisnasız Nereye istersen gelirim ben Unutturdun bana, evvelimi, dertlerimi Ben sorsam susardı, konuşturdun katilimi Benden sana söz Ben de bulucam katilini

bulucam --> bulacağım

*

Ziynet Sali konserine, sadece Youtube kanalım için video çekmeye gitmiştim, açıkçası
ama çok eğlenceli geçtiğini itiraf etmem gerek. :)

Ziynet Sali, çok canlı, hayat dolu. Tam bir "cilve kutusu". :)

Danslar, şakalar, öpücük atmalar, elleriyle kalp yapmalar..

"Seni çok seviyorum" diyen izleyiciye, "Ben de seniii!" diye bağırmalar,
"Sana doyamıyorum" diyen izleyiciye, "Ben de sanaaa!" diye cevap vermeler.. :)

*

Gel gelelim; sahne kostümüne..

Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü mezunu bir tasarımcı olarak,
genel anlamda, oldukça rüküş bulduğumu söylemek zorundayım.

Çok fazla fazlaydı. Gümüş rengi, yaptığı müzik tarzı, gece hayatı ve sahne için uygun olsa da
baştan ayağa gümüş rengine bürünmüş olması, çok fazla duruyordu. Ceketinin eteğinden sallanan gümüş rengi püsküller de cabası. Ceketinin içinden görünen sütyen formundaki büstiyeri, ceketinin iki adet taşlı kapama bağlantısı, hepsinin gümüş rengi oluşu, gözü çok yoruyordu. Beyaz spor ayakkabısının bağcıkları bile gümüş rengiydi.

Aynı stili, şu şekilde kullansaydı; çok doğru olurdu, bence: Ceketi, tam püsküllerin bittiği hizada bitseydi ve püsküller hiç olmasaydı, blazer bir ceket gibi daha geniş kesim olup, önündeki bağlantılar hiç olmasaydı, önü açık dursaydı yani ceket daha uzun ve süssüz olsaydı, daha iyi görünürdü. Ceketinin içine, gümüş rengi değil de beyaz sade ve şık, bir tık daha uzun bir crop top giyseydi, çok daha rahat olurdu.

Spor ayakkabı tercihi ise doğru olmuştu. Spor ayakkabı giyerek, rahat olmak istediğini, zaten konser sırasında kendisi belirtmişti. Topuklu bir ayakkabı tercih etmiş olsaydı, sahnede bu kadar hareketli olamazdı, oradan oraya koşup yetişemezdi.

*

Konsere geri dönecek olursak; Yunanca şarkıları çok iyi söylüyor, bence. Yunanca bilmesem de dile hakim oluşunu anlayabiliyorum. Youtube'de, Yunanistan'dan bir izleyicim var. Ziyent Sali konser videolarımı izledikten sonra, Yunanca'sının çok iyi olduğunu söyledi.

Sezen Aksu cover şarkılarını biraz azaltsa daha iyi olur, bence.
Her gittiğim konserde, bütün sanatçılar, Sezen Aksu şarkıları söyledi ve bir yerden sonra sıkmaya başladı.

Kendi şarkılarını da hayranları, ezbere söylüyordu.
Ben dinleyicisi değilim ama benim de bir erkek arkadaşım, Ziynet Sali'yi ve şarkılarını çok seviyor.
Konser sırasında da canlı canlı gördüm ki kendinden yaşça küçük çok erkek hayranı var.
Sanırım bu, kendisine çok iyi bakıyor ve halen daha genç görünüyor olmasından dolayı.

*

Ziynet Sali konserini kaçırdım diye üzülmeyin..

Her yıl, aynı zamanlarda Beyoğlu Belediyesi, "Beyoğlu Kültür Yolu Festivali" düzenliyor

ve hemen hemen aynı sanatçıların ücretsiz konserleri oluyor.

Galataport İstanbul'a da ulaşmak çok kolay.

Kabataş-Bağcılar Tramvayı'na binip, Tophane Durağı'nda indikten sonra,

"Galataport İstanbul" yazan tabelaları takip ederek,

sahil şeridinde yer alan konser alanına ulaşabilirsiniz.

*

Konser hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)