9 Kasım 2023 Perşembe

Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul, 4 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu

  Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul, 4 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


Aşk Beni Yendi / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul, 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Aşk Beni Yendi" Sözleri: Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim of, boğazım düğümlendi Aldı verdi, aşk beni yendi Neşesini kederini gördüm Bilemedim belki de kördüm daha önce Seni gördüğümde anladım ben aşk nedir Yanar mı yansın gönlüm Kim bilir kaç kere söndürdüm Bana güldüğünde buz dağım erir Aldı verdi aşk beni yendi Kaldı tadı kalbimde Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim of, boğazım düğümlendi Aldı verdi, aşk beni yendi Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim of, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim ah, boğazım düğümlendi Aldı verdi, aşk beni yendi Yanar mı yansın gönlüm Kim bilir kaç kere söndürdüm Bana güldüğünde buz dağım erir Aldı verdi, aşk beni yendi Kaldı tadı kalbimde Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim of, boğazım düğümlendi Aldı verdi, aşk beni yendi Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim of, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim ah, boğazım düğümlendi Aldı verdi, aşk beni yendi Bakma hiç güzelim bana, ben kaldıramam Aşka mı düşelim of, kendimi kandıramam Terliyo' ellerim, ah Aldı verdi, aşk beni yendi


Ayy Ben Hala Rüyada / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Ayy (Ben Hala Rüyada)" Sözleri: Ayy benim olduğun zaman Dedim her şeyim tamam Elimi tutmuştun sonra İnceden usuldan Ayy beni öptüğün zaman Bütün bir dünya yalan Yüzümü güldüren sendin Geceyi gün edendin Yıllar geçmiş üstümüzden Geç kaldık işte sırf bu yüzden Güzel günler mazide kalmış Ben hala rüyada Aşkımızın üstü tozlanmış Örtsek bir çarşafla Güzel günler mazide kalmış Ah aşkımızın üstü tozlanmış Ayy bana baktığın zaman Bakıp daldığın zaman Hayat durdu ve kaldık öyle Yalan mı sen de söyle Ayy benim aşktan gördüğüm Elinde eriyip söndüğüm Bu nasıl bir kördüğüm? Yıllar geçmiş üstümüzden Geç kaldık işte sırf bu yüzden Güzel günler mazide kalmış Ben hala rüyada Aşkımızın üstü tozlanmış Örtsek bir çarşafla Güzel günler mazide kalmış Ah aşkımızın üstü tozlanmış Dün resmini gördüm ve geçmişe döndüm Geçmişe geçmiş ola Güzel günler mazide kalmış Ben hala rüyada Aşkımızın üstü tozlanmış Örtsek bir çarşafla Güzel günler mazide kalmış Ah aşkımızın üstü tozlanmış Ayy Ayy Ayy


Küsme Aşka / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Küsme Aşka" Şarkı Sözleri: Hata bizde her şeyi söylemişler Ne lazımsa şu sevdaya Söz gümüşse sükut altın demişler El aç dua et Allah'a Gurur aşkı korur sanırsın Ama zaman Sabredenin yanında olur Bir gün hiç çalmazsa kapın Hep boşluksa yanın Çok yanar canın işte o an Gözler mi dolar Eller mi yanar Diller mi susar Özlediğin zaman Sabret arkadaş bir güneş doğar Her gecenin sabahına Elbet her gidenin yeri dolar Aman sakın küsme aşka Gözler mi dolar Eller mi yanar Diller mi susar Özlediğin zaman Sabret arkadaş bir güneş doğar Her gecenin sabahına Elbet her gidenin yeri dolar Aman sakın küsme aşka Hata bizde her şeyi söylemişler Ne lazımsa şu sevdaya Söz gümüşse sükut altın demişler El aç dua et Allah'a Gurur aşkı korur sanırsın Ama zaman Sabredenin yanında olur Bir gün hiç çalmazsa kapın Hep boşluksa yanın Çok yanar canın işte o an Gözler mi dolar Eller mi yanar Diller mi susar Özlediğin zaman Sabret arkadaş bir güneş doğar Her gecenin sabahına Elbet her gidenin yeri dolar Aman sakın küsme aşka Gözler mi dolar Eller mi yanar Diller mi susar Özlediğin zaman Sabret arkadaş bir güneş doğar Her gecenin sabahına Elbet her gidenin yeri dolar Aman sakın küsme aşka Her gidenin yeri dolar Aman sakın küsme aşka


Gül ki Sevgilim / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Gül ki Sevgilim" Şarkı Sözleri: Bu sabah yerini kimler almış Diye düşündüm kalktığımda Hiçbiri seni, hiçbiri beni Hiçbiri bizi anlamamış Bu sabah telefonu hiç açmadım Çaldı durdu aldırmadım Hiç bir şey seni, seni düşünmemi Engellemez ben anladım bu sabah Gül ki sevgilim, gül ki gözlerin Solmasın sakın aşk çiçeğim Gel biraz bana, gel biraz daha Arşa çıksın nağmelerin Bu sabah adını boş kağıtlara Yazdım astım duvarlara Ben bir tek seni eski günleri Özledim canım anlasana Bu sabah yatağın boş kısmını Resimlerinle süsledim Gördün halimi anla derdimi Ne olur dön çok özledim bu sabah Gül ki sevgilim, gül ki gözlerin Solmasın sakın aşk çiçeğim Gel biraz bana, gel biraz daha Arşa çıksın nağmelerin, bu sabah


Domuz Gribi / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Domuz Gribi" Şarkı Sözleri: Beni sen nasıl terk ettin Bırakıp gittin Çok ayıp ettin eyvallah Şimdi halsizliğin tutsun Motorun bozulsun Domuz gribi ol inşallah Beni bırakıp giden kimdi? Sen miydin o cimri? Bahanen ne şimdi Eyvallah... Güya 13'ünde söndün 15'inde döndün Benden beter ol İnşallah... Sana ben ne sürprizler yaptım Dünyaları aldım Bir hediye çokmuş Eyvallah... Şimdi kart limitin dolmuş Nakitin de yokmuş Sevgilisiz kal inşallah...


Gitsem Diyorum / Oğuzhan Koç Konseri, Galataport İstanbul 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Gitsem Diyorum" Şarkı Sözleri: Ateş ile oynayınca kalmadı gücüm Güneşi bir gün bile göremedi gözüm Kalmadı bir sözüm artık Gitsem diyorum Neşesini bol bulunca istedim her an Hevesini aldı gitti ben yine talan Bitmez mi bu yalan artık Bitsen diyorum Ah aşk olunca meşk olunca Ben yokum hiçbir tarafında Dert olunca gün batınca Ay bile kaçınca gökyüzünden Aman, aman, aman, aman Gitsem diyorum Bir mesele kalmadı içimde şimdi bak Yine beni döndü buldu ettiğim her ah Yok mu bir gün ferah artık Gülsem diyorum Çile mi değil mi anlamak zor artık çok Bilene de sorsan aşka başka çare yok Yolum uzun artık Gitsem diyorum Ah aşk olunca meşk olunca Ben yokum hiçbir tarafında Dert olunca gün batınca Ay bile kaçınca gökyüzünden Aman, aman, aman, aman Gitsem diyorum Sen var olunca bir yok olunca Ben de olmam olmadığın zaman Gün doğunca bir uyansam Bir de baksam yanı başımda olsan Aman, aman Gitsem diyorum


Giden Günlerim Oldu / Oğuzhan Koç Konseri Galataport İstanbul 4 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Giden Günlerim Oldu" Şarkı Sözleri: Giden günlerim oldu Seni anmadım yola bakmadım hala Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa Susman da yeterdi son vermem için, hayatıma Tüm güllerim soldu Sana atmadım taraf olmadım asla Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa Gülmen de yeterdi geri gelmem için, hayata Beni alsalar, ipe koysalar Dayanamaz yine kadere salsalar Gönlüm arıyor titriyorum bak Sıra gelmeden gidemem ki ben Tutmaz ellerim seni görmeden Zaman geçiyor bekliyorum bak Giden günlerim oldu Seni anmadım yola bakmadım hala Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa Susman da yeterdi son vermem için, hayatıma Beni alsalar, ipe koysalar Dayanamaz yine kadere salsalar Gönlüm arıyor titriyorum bak Sıra gelmeden gidemem ki ben Tutmaz ellerim seni görmeden Zaman geçiyor bekliyorum bak Beni alsalar, ipe koysalar Dayanamaz yine kadere salsalar Gönlüm arıyor titriyorum bak Sıra gelmeden gidemem ki ben Tutmaz ellerim seni görmeden Geçiyor bekliyorum bak Giden günlerim oldu Seni anmadım yola bakmadım hala

*

Ben Oğuzhan Koç'u, sahnede ilk kez canlı dinledim.

Değişik bir ses rengi olduğunu düşünüyorum.

*

Oğuzhan Koç, konserde biraz durgundu, modu düşüktü, 

sanırım yakın zamandaki boşanmasından dolayı. Yine de izleyicileri eğlendirmeyi başardı.

Hep bir ağızdan, şarkılarını ezbere söylüyorlardı..


Hatta, "Domuz Gribi" şarkısını talep eden izleyiciyi bile geri çevirmedi ve ondan da bir kuple söyledi.

Gerçekten, komik bir şarkı, hatta bir çeşit beddua diyebiliriz. :)


Bazı şarkılarına gelen isteklere karşılık olarak,

 "Benim öyle bir şarkım mı vardı? Ben bile unutmuşum" diye şakalar yaptı. :)

*

Sahne için çok yanlış bir tercih olduğunu düşündüğüm, kamuflaj desenli, ince yeşil bir mont giymişti.

Zaten, boyu kısa, sahnede çok sayıda müzisyen var, sahne ışıkları çok hareketli ve göz yorucu;

kamuflaj desenli montu ile iyice görünmez olmuştu.

Ayrıca, konser çok kalabalık olduğu için bazı seyirciler, çok uzaktan izlemek zorunda kalıyor.

Bunu da göz önünde bulundurması gerekirdi.

Biraz özensiz de görünüyordu, 

sanki Bebek sahilde yürüyüşe çıkmış da geçerken konsere gelmiş gibi bir havası vardı.

Özetle, sahne kostümü oldukça amatör bir tercih olmuştu.

Sahne için kesinlikle tek renk ve açık renk tercih edilmeli, bence.

*

Biz konsere üç kişi gitmiştik. Genel olarak eğlendiğimiz güzel bir konser oldu diyebilirim.

Sizler için yedi tane de video çektim. Daha önce Youtube kanalımda paylaşmıştım.

Videoları beğenip, yorum yazarsanız sevinirim.

Bloğumda da konser hakkında bir yazı yazmak istedim.

*

Oğuzhan Koç konserini kaçırdım diye üzülmeyin..

Her yıl, aynı zamanlarda Beyoğlu Belediyesi, "Beyoğlu Kültür Yolu Festivali" düzenliyor

ve hemen hemen aynı sanatçıların ücretsiz konserleri oluyor.

Galataport İstanbul'a da ulaşmak çok kolay.

Kabataş-Bağcılar Tramvayı'na binip, Tophane Durağı'nda indikten sonra,

"Galataport İstanbul" yazan tabelaları takip ederek,

sahil şeridinde yer alan konser alanına ulaşabilirsiniz.

*

Konser hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)