23 Kasım 2023 Perşembe

Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu

 Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


Vur Kadehi Ustam (Sıla Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul 10 Ekim 2023


"Vur Kadehi Ustam" (Sıla Cover) Şarkı Sözleri: Söndürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda Rengimizi sıyırmış da gitmiş gidenimiz Nur cemalimizin astarı kalmış bi tek O da kaşık kadar Söndürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda Rengimizi sıyırmış da gitmiş gidenimiz Nur cemalimizin astarı kalmış bi tek O da kaşık kadar Vur kadehi ustam bu gecede sarhoşuz Kalan sağlar bizimdir acıdan mayhoşuz İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze Bundandır böyle dibe vuruşumuz İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze Bundandır böyle dibe vuruşumuz Bundandır böyle dibe vuruşumuz Damla sakız hayallerimize yakamoz vursa Bari öyle canlansa da hayat bulsa Ne iyi olurdu kalbe kan yine hücum etse Vur kadehi ustam bu gecede sarhoşuz Kalan sağlar bizimdir acıdan mayhoşuz İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze Bundandır böyle dibe vuruşumuz İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze Bundandır böyle dibe vuruşumuz Bundandır böyle dibe vuruşumuz Besteciler: Ozan Dogulu / Sila Gencoglu / Efe Bahadir Vur Kadehi Ustam şarkı sözleri © Universal Muzik Taksim Ed. A. S.


Yaz Dostum (Barış Manço Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023


"Yaz Dostum" (Barış Manço Cover) Şarkı Sözleri: Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi Yaz dostum selam almayana yiğit denir mi Yaz dostum altı üstü beş metrelik bez için Yaz dostum boşa geçmiş ömre yaşam denir mi Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı Sarı çizmeli Mehmet Ağa bir gün öder hesabı Yaz dostum yoksul görsen besle kaymak bal ile Yaz dostum garipleri giydir ipek şal ile Yaz dostum öksüz görsen sar kanadın kolunu Yaz dostum kimse göçmez bu dünyadan mal ile Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı Sarı çizmeli Mehmet Ağa bir gün öder hesabı Yaz dostum Barış söyler kendi Bir dеrs alır mı Yaz dostum su üstüne yazı yazsan kalır mı Yaz dostum bir dünya ki haklı haksız karışmış Yaz dostum boşa koysan dolmaz dolusu alır mı Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı Sarı çizmеli Mehmet Ağa bir gün öder hesabı


Kızım / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Kızım" Şarkı Sözleri: Beni affet kızım Gözümün önünde büyüdün göremedim Beni affet kızım Nasıl sevdim seni gösteremedim Beni mahvet kızım Bir lafın yeter buna, sana söylemedim Hadi vazgeç kızım Benim gözümde hiç büyüyemedin. Evlendiğin adam seni benim gibi korur mu? Sen böyle mutluyken içimdeki hüzün sorun mu? Başın sıkışırsa bana söz ver lütfen olur mu? Sen çağır baban hazır Beni affet kızım Gözümün önünde büyüdün göremedim Beni affet kızım Nasıl sevdim seni gösteremedim Evlendiğin adam seni benim gibi korur mu? Sen böyle mutluyken içimdeki hüzün sorun mu? Başın sıkışırsa bana söz ver lütfen olur mu? Sen çağır baban hazır Evlendiğin adam seni benim gibi korur mu? Sen böyle mutluyken içimdeki hüzün sorun mu? Başın sıkışırsa bana söz ver lütfen olur mu? Sen çağır baban hazır Sen çağır baban hazır


Ayrılsak Ölürüz Biz / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu


"Ayrılsak Ölürüz Biz" Şarkı Sözleri: Yok, dokunduğun her yerim acıyor şimdi Gidemezsin ki, gidemezsin ki Biliyorum, deli gibi sevdin Ayrılalım artık, diyemezsin ki, diyemezsin ki Biliyorum, deli gibi sevdin Ayrılalım artık, diyemezsin ki, diyemezsin ki Ayrılsak ölürüz biz Bir bedende bütünüz biz Ellerde ölürüz biz Ayrılsak ölürüz biz Bir bedende bütünüz biz Ellerde ölürüz biz Yok, dokunduğun her yerim acıyor şimdi Gidemezsin ki, gidemezsin ki Biliyorum, deli gibi sevdin Ayrılalım artık, diyemezsin ki, diyemezsin ki Biliyorum deli gibi sevdin Ayrılalım artık, diyemezsin ki, diyemezsin ki Ayrılsak ölürüz biz Bir bedende bütünüz biz Ellerde ölürüz biz Ayrılsak ölürüz biz Bir bedende bütünüz biz Ellerde ölürüz biz Besteciler: Taner Kaya Ayrılsak Ölürüz Biz şarkı sözleri © MMF Edisyon


Yıldızların Altında (Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023 Beyoğlu


"Yıldızların Altında" Şarkı Sözleri: Benim gönlüm sarhoştur Yıldızların altında Sevişmek ah ne hoştur Yıldızların altında Benim gönlüm sarhoştur Yıldızların altında Sevişmek ah ne hoştur Yıldızların altında Yanmam gönlüm yansa da Ecel beni alsa da Gözlerim kapansa da Yıldızların altında Yanmam gönlüm yansa da Ecel beni alsa da Gözlerim kapansa da Yıldızların altında Mavi nurdan bir ırmak Gölgede bir salıncak Bir de ikimiz kalsak Yıldızların altında Mavi nurdan bir ırmak Gölgede bir salıncak Bir de ikimiz kalsak Yıldızların altında Ettiğim ah değildir Bahtım siyah değildir Buse günah değildir Yıldızların altında Ettiğim ah değildir Bahtım siyah değildir Buse günah değildir Yıldızların altında


Unutmuş Çoktan / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023
Beyoğlu Kültür Yolu

"Unutmuş Çoktan" Şarkı Sözleri: Tek yönüm sendin izini kaybettim Bir iz bir yön olmadan düştüm yollara Bir sağa çarptım, bir sola çarptım Savruldukça savruldum hep çıkmazlara Çınladıkça adın kulağımı kapattım Bir son veremedim içimdeki tiz çığlıklara Hep sendeydi aklım, bedeni aldattım Savruldukça savruldum koldan kollara Bakmadı gitti dönmedi bile arkasına Eğdim boynumu çaresizce galip gelen gururuma of Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan Bir kızı bir oğlu varmış, kendi hayatına dalmış En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan Bir kızı bir oğlu varmış, kendi hayatına dalmış En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan Tek yönüm sendin izini kaybettim Bir iz bir yön olmadan düştüm yollara Bir sağa çarptım, bir sola çarptım Savruldukça savruldum koldan kollara Bakmadı gitti dönmedi bile arkasına Eğdim boynumu çaresizce galip gelen gururuma of Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan Bir kızı bir oğlu varmış, kendi hayatına dalmış En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan Bir kızı bir oğlu varmış, kendi hayatına dalmış En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan

Dünyadan Uzak (Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023 Beyoğlu


"Dünyadan Uzak" Şarkı Sözleri: Bir yol var ama her yerde tuzak Bir yol daha var, dönmek de yasak Deryaya yakın, dünyadan uzak Deryaya yakın, dünyadan uzak Gel vazgeçelim hiç zorlamadan Sen aklı selim, ben yorgun adam Bir yer bulalım, dünyadan uzak Bir yer bulalım, dünyadan uzak Yine gözümüz yükseklerde Hayat geçiyor perde perde Doydum artık bana müsaade Bir yer bulalım, dünyadan uzak Yine gözümüz yükseklerde Hayat geçiyor perde perde Doydum artık bana müsaade Bir yer bulalım, dünyadan uzak Bir yol var ama her yerde tuzak Bir yol daha var, dönmek de yasak Deryaya yakın, dünyadan uzak Deryaya yakın, dünyadan uzak Yine gözümüz yükseklerde Hayat geçiyor perde perde Doydum artık bana müsaade Bir yer bulalım, dünyadan uzak Yapamadığım birçok şey var Hem tatminsizim, hem günahkar Sen beni bu şehirden kurtar Bir yer bulalım, dünyadan uzak Yine gözümüz yükseklerde Hayat geçiyor perde perde Doydum artık bana müsaade Bir yer bulalım, dünyadan uzak Bir yer bulalım, dünyadan uzak

Gül ki Sevgilim / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023

Beyoğlu Kültür Yolu


"Gül ki Sevgilim" Şarkı Sözleri: Bu sabah yerini kimler almış Diye düşündüm kalktığımda Hiçbiri seni, hiçbiri beni Hiçbiri bizi anlamamış Bu sabah telefonu hiç açmadım Çaldı durdu aldırmadım Hiç bir şey seni, seni düşünmemi Engellemez ben anladım bu sabah Gül ki sevgilim, gül ki gözlerin Solmasın sakın aşk çiçeğim Gel biraz bana, gel biraz daha Arşa çıksın nağmelerin Bu sabah adını boş kağıtlara Yazdım astım duvarlara Ben bir tek seni eski günleri Özledim canım anlasana Bu sabah yatağın boş kısmını Resimlerinle süsledim Gördün halimi anla derdimi Ne olur dön çok özledim bu sabah Gül ki sevgilim, gül ki gözlerin Solmasın sakın aşk çiçeğim Gel biraz bana, gel biraz daha Arşa çıksın nağmelerin, bu sabah


Yastayım / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul, 10 Ekim 2023, Beyoğlu Kültür Yolu


"Yastayım" Şarkı Sözleri:

Yoksun, yine varlığım sürünüyor Sensizliğim bilinmiyor Sen gittin gideli ellerim hep titriyor Kalbim bu acıyı saklıyor Yıllar sonra bile hiç kimseye söyleyemedim Bu sevdayı kalbime gömdüm ve sen öldün Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor Yastayım, hiç kimse bilmiyor Seni son gördüğüm yerde yıllar sonra O gün geldi yine aklıma Bu kez bir elimde kızım, içimde fırtına Göçüp gittiğin o yolda Sen varmışsın gibi her gece ışığı kapatmadım Gel gör ki ben hâlâ yokluğuna alışamadım Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor Yastayım, hiç kimse bilmiyor Çok zor o kadar yıl sonra itiraf etmek Bu aşkı bertaraf etmek Bu kez sana söyleyecek ne çok şey vardı İsterdim, "Bak, unutmadım" demek Yıllar sonra bile hiç kimseye söyleyemedim Sen öldün, ben bu sevdayı kalbime gömdüm Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor Yastayım, hiç kimse bilmiyor Bugün doğum günün, yanında değilim Bu yüzden hiç iyi değilim Yaşlandım, artık bıraktığın gibi değilim Üstelik bi' kızım var, evliyim Yıllar sonra bile hiç kimseye söyleyemedim Bu sevdayı kalbime gömdüm ve sen öldün Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor Yastayım, hiç kimse bilmiyor Sen varmışsın gibi her gece ışığı kapatmadım Hastayım, hiç kimse bilmiyor Besteciler: Ercan Saatçi / Ozan Doğulu


We Will Rock You (Queen Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul 10 Ekim 2023


"We Will Rock You" (Queen Cover) Şarkı Sözleri: Buddy, you're a boy, make a big noise Playing in the street, gonna be a big man someday You got mud on your face, you big disgrace Kicking your can all over the place, singin' We will, we will rock you We will, we will rock you Buddy, you're a young man, hard man Shouting in the street, gonna take on the world someday You got blood on your face, you big disgrace Waving your banner all over the place We will, we will rock you, sing it We will, we will rock you Buddy, you're an old man, poor man Pleading with your eyes, gonna make you some peace someday You got mud on your face, big disgrace Somebody better put you back into your place We will, we will rock you, sing it We will, we will rock you, everybody We will, we will rock you, hmm We will, we will rock you Alright

*

"Estarabim" (Erkin Koray Cover) Şarkı Sözleri: Çok memleketler gezdim Neler gördüm, görmedim Çok memleketler gezdim Neler gördüm, görmedim Şu kocaman dünyada Senin gibi görmedim Şu kocaman dünyada Senin gibi görmedim Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Güller bitti dilimde Nasıl diyeyim bilmem Güller bitti dilimde Nasıl diyeyim bilmem Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim (A ho, a ho, a ho, a ho, a ho) Ateş olmayan yerde Duman tütmezmiş derler Ateş olmayan yerde Duman tütmezmiş derler Zaman zaman halini Bir görseler gülerler Zaman zaman halini Bir görseler gülerler Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Güller bitti dilimde Nasıl diyeyim bilmem Güller bitti dilimde Nasıl diyeyim bilmem Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim (A ho, a ho, a ho, a ho, a ho) Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Böyle bir yar istemem İstesem de istemem Güller bitti dilimde Güller bitti dilimde Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim Estarabim, estarabim Sağdan, soldan estarabim


Fesupanallah (Erkin Koray Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul 10 Ekim 2023


Fesupanallah (Erkin Koray Cover) Şarkı Sözleri: Arkası gelmez dertlerimin, bıktım illallah Arkası gelmez dertlerimin, bıktım illallah Biri biterken öbürü de başlar, vermesin Allah Biri biterken öbürü de başlar, vermesin Allah Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah' Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah' Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah (Ay) Âlemin keyfi yerinde yine maşallah Âlemin keyfi yerinde yine maşallah Bize de bir gün kader güler, güler inşallah Bize de bir gün kader güler, güler inşallah Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah' Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah' Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah (Ay, ay)


Haydi Söyle (İbrahim Tatlıses Cover) / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul

10 Ekim 2023


"Haydi Söyle" (İbrahim Tatlıses Cover) Şarkı Sözleri: Seni gördüğüm zaman Dilim neden tutulur? Seni gördüğüm zaman Güller elimde kurur Seni gördüğüm zaman Hayat sanki son bulur Gözlerine bakınca Dünyalar benim olur Susma, gönlüm, sen söyle Haydi, gönlüm, sen söyle Aşkımı sevgiliye Derdimi sevgiliye Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi Haydi söyle rüyalarda gördüğümü Haydi söyle uykusuz gecelerimi Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi (Haydi söyle) rüyalarda gördüğümü (Haydi söyle) uykusuz gecelerimi (Haydi söyle) Seni gördüğüm zaman Beni bir ateş sarar Seni gördüğüm zaman Yanar yüreğim, yanar Seni gördüğüm zaman Canlanır tüm anılar Seni gördüğüm zaman Durur bütün zamanlar Susma, gönlüm, sen söyle Haydi, gönlüm, sen söyle Aşkımı sevgiliye Derdimi sevgiliye Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi Haydi söyle rüyalarda gördüğümü Haydi söyle uykusuz gecelerimi Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi (Haydi söyle) rüyalarda gördüğümü (Haydi söyle) uykusuz gecelerimi (Haydi söyle) onu nasıl sevdiğimi (Haydi söyle) rüyalarda gördüğümü (Haydi söyle) uykusuz gecelerimi Haydi söyle...


Sorarlarsa / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul 10 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Sorarlarsa" Şarkı Sözleri: Hayat bu, her zaman güldürmez ki Her acı insanı öldürmez ki Bak yaşadım, yaşıyorum Hatalarımdan ders alıyorum Her yalana inanmam artık Ben de geç olsa da büyüyorum Vicdanın rahatsa hiç düşünme Unut gitsin verdiği sözler de "Nasılsa gün gelir unutulur", de Sorarlarsa, "Bitti" dersin "Ben vazgeçtim, o gitti" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin Sorarlarsa, "Bitti" dersin "Ben vazgeçtim, o gitti" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin Vicdanın rahatsa hiç düşünme Unut gitsin verdiği sözler de "Nasılsa gün gelir unutulur" de Sorarlarsa, "Bitti" dersin "Ben vazgeçtim, o gitti" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin Sorarlarsa, "Bitti" dersin "Ben vazgeçtim, o gitti" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin Sorarlarsa, "Bitti" dersin "Ben vazgeçtim, o gitti" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin "Çok ağladı, üzülmedim Arkasından ittim" dersin



Yıllarım Gitti / Ferhat Göçer Konseri, Galataport İstanbul 10 Ekim 2023 Beyoğlu Kültür Yolu


"Yıllarım Gitti" (Kendimle Yüzleştim) Şarkı Sözleri: Kimleri sevdik, kimleri sildik Kimlerin peşine düştük genç ömrümüzde Yüz göz olduk yar seninle Sözümüzü esirgemez olduk Yüz göz olduk yar seninle Sözümüzü esirgemez olduk Gençliğimi geri verseler Bu kez en çok kendimi severim Veririm o yari de Kime sevdirirse sevdirsin Kimi öldürürse öldürsün Kimi güldürürse güldürsün Umurumda değil Kaşı gözü gül yüzü yıllarım gitti, yıllarım gitti Bir düşün niye geldik bugüne diye Kimlerin sözüne gittik genç ömrümüzde Yüz göz olduk yar seninle Sözümü esirgemez olduk Yüz göz olduk yar seninle Sözümü esirgemez olduk Gençliğimi geri verseler Bu kez en çok kendimi severim Veririm o yari de Kime sevdirirse sevdirsin Kimi öldürürse öldürsün Kimi güldürürse güldürsün Umurumda değil Kaşı gözü gül yüzü yıllarım gitti, yıllarım gitti Gençliğimi geri verseler Bu kez en çok kendimi severim Veririm o yari de Kime sevdirirse sevdirsin Kimi öldürürse öldürsün Kimi güldürürse güldürsün Umurumda değil Kaşı gözü gül yüzü yıllarım gitti, yıllarım gitti

*

Ferhat Göçer, her şeyden önce, özenli ve şık görünüyordu.

Cep mendiline kadar düşünülmüş, bir takım elbise giymişti.

Sadece bu bile izleyicisine saygı duyduğunu gösterir, bence.

*

Kendisinin izleyicisi veya hayranı değilim ama Youtube kanalım için video çekmeye,

konserine gittiğim için hiç pişman değilim, açıkçası.

Konser, oldukça eğlenceli geçti.

Hüzünlü parçalarda da hep beraber hüzünlendik.

Tek eleştirim; fazla sayıda cover parçaya yer veriyor olması olabilir.

Kendi şarkılarını dinlemeyi tercih ederdim.

Özellikle, "We Will Rock You" cover'ı, playlist'i (çalma listesi) ile oldukça alakasızdı.

Bence, İngilizce rock söylemesin. :)

Bir de drone ile konser kalabalığını çekmek için izleyiciyi dakikalarca drone beklemek zorunda bırakması, pek iyi olmadı, bence. Hadi neyse, unuttuk. :)

*

Yanında çalışan ekibine yani müzisyenlere birçok sanatçı gibi O da değer veriyor ve bunu göstermekten çekinmiyor. Ayrıca, genç şarkıcıları beğendiğini söylemesi de komplekssiz bir sanatçı olduğunu kanıtlar nitelikte.

Kendisi de sahnede gitar çaldı, bu arada. Videolarda görebilirsiniz.

*

Fan kulüpleriyle de iletişimi çok iyi, anladığım kadarıyla.

Herkesi, konser sırasında tek tek sordu, bir nevi yoklama aldı. :)

"Tamam mı? Devam mı?" diye sorarak, izleyiciden "Devaaam!" cevabını aldıkça,

daha da coştu ve şarkılar söylemeye devam etti. :)

Gece çıktığı mekanlarda da "Tamam mı? Devam mı?" diye sora sora,

sabahı ettiğini ise gülerek anlattı.

*

Konserin sonuna doğru, seyirci yavaş yavaş dağılmaya başladığında, bütün ışıkları açtırıp,

seyircinin yüzüne tek tek baktı, göz teması kurdu.

Ben güler yüzlü, sıcak, samimi bir insan olduğuna karar verdim.

Kendisini ilk kez canlı olarak dinledim ve sevdim.

Yaptığı müzik tarzı, bana pek hitap etmese de yine ücretsiz konseri olsa gider, izlerim.

*

Ferhat Göçer konserini kaçırdım diye üzülmeyin..

Her yıl, aynı zamanlarda Beyoğlu Belediyesi, "Beyoğlu Kültür Yolu Festivali" düzenliyor

ve hemen hemen aynı sanatçıların ücretsiz konserleri oluyor.

Galataport İstanbul'a da ulaşmak çok kolay.

Kabataş-Bağcılar Tramvayı'na binip, Tophane Durağı'nda indikten sonra,

"Galataport İstanbul" yazan tabelaları takip ederek,

sahil şeridinde yer alan konser alanına ulaşabilirsiniz.

*

Konser hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)