11 Şubat 2024 Pazar

14 Şubat Sevgililer Günü Hediye Önerileri - Elart

 Merhabalar,

14 Şubat Sevgililer Günü için 
Elart sitesinden en güzel ürünleri bulup bu yazıda sizler bir araya getirdim.

Beyaz, krem, antrasit ve siyah tonlarında bir seçki düzenledim, umarım beğenirsiniz.. :)


Örgü Tv Battaniye-Koltuk Şalı Kırmızı (130x170 cm)

Satın almak için:


Bu koltuk şallarına bayıldım, gerçekten. 
Kalp, kalp, kalp.. :)

Kırmızı ve siyah renk, favorim oldu.

Püskülleri de çok hoş, bohem stili sevenler için harika!





Satın almak için:


Her eve bir kırmızı masa örtüsü lazım, bence. :)

Satın almak için:


Bu zarif ve kibar pike seti de tam hayal kurmalık..


Pamuk Battaniye Aldo Çift Kişilik (200x220cm)

Satın almak için:


Kırmızı bir nevresim takımınız var ise yukarıdaki kırmızı beyaz tonlarındaki battaniye, tam size göre.


Yatak Örtüsü Takımı Çift Kişilik Jakar Şönil Kumaş Garden Kırmızı

Satın almak için:


Bu kıpkırmızı jakarlı yatak örtüsü takımı da tam bir Sevgililer Günü konsepti.
Anladınız, siz onu. :)


Nevresim Seti Çift Kişilik %100 Doğal Pamuk Dantelli 3 Parça Firuze Antrasit

Satın almak için:


Ben böyle koyu gri, antrasit tonlarına da bayılıyorum, çok hoş görünüyor, gerçekten.


Tavşan Tüyü Post Halı (70x100 cm) Beyaz

Satın almak için:


Bu tüylü post halıları da çok seviyorum.
Benim yatak odamda da bir adet mevcut, zaten.


Satın almak için:


Çeyiz alışverişi yapmak isteyenler için de çok şık ve uygun fiyatlı setler hazırlanmış.


Satın almak için:


Bu ürünlerde, inanılmaz indirimler var, kaçırmayın!


Satın almak için:



Satın almak için:


Tam 51 parça, her şey sizin için düşünülmüş.
Size, geriye kalan; sadece satın almak.


Çeyiz Paketi 51 Parça Bride Krem

Satın almak için:


Krem rengi tonları da göz okşuyor, resmen..


Satın almak için:


Bu "Cappuccino" sete de bayıldım.
İtalyanlar, bunu beğendi. :)


Satın almak için:


Kar tanesi, kar tanesi de.. :))


Satın almak için:


Havlular çok yumuşak görünüyor da o kuş figürlü havluluğun tatlılığı nedir? :)


Satın almak için:



Satın almak için:


Vals sevenler için.. ;)


Satın almak için:


Bu yukarıdaki antrasit rengi çeyiz seti, çok şık değil mi?


Joyful Comfort Set Modern Uyku Seti Çift Kişilik Antrasit

Satın almak için:


Bu comfort serisi, çift kişilik yatağı olan bekar erkekler için de uygun olabilir.


Satın almak için:


Gerçekten çok rahat ve puf puf görünüyorlar, tam üzerine atlamalık.. :)


Satın almak için:


Bu oda kokuları, ortama çok özenli bir görünüm kazandırıyor, bence.


Satın almak için:


Bambu ürünleri çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim.


Satın almak için


Amber, kesinlikle çok sevdiğim kokulardan biri.
Hem tütsü hem de erkek parfümlerinde çok hoşuma gidiyor.


Satın almak için



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:


Pamuklu çarşaf buldunuz mu kaçırmayacaksınız.
Her yerde bulunmuyor.

Paylaştığım ürünleri beğendiniz mi?
14 Şubat Sevgililer Günü için planlar yapıldı mı?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)