12 Şubat 2024 Pazartesi

KARACA x 2Wins Love and Dream

Sizleri, KARACA'nın "x 2Wins Love and Dream" koleksiyonu ile tanıştırayım:

 

Karaca Home x 2Wins Love and Dream Çift Kişilik Yatak Örtüsü

Satın almak için:


Karaca, bebeğim, bu seriyi komple hediye gönder bana. :p :D


Bu yatak örtüsüne aşık oldum.
İkiz olduklarını tahmin ettiğim tasarımcılarının zevkine ba-yıl-dım!

Böbreğimi satıp, bu koleksiyonu komple satın alsam mı diye düşünmedim değil :p :))


Karaca Home x 2Wins Love and Dream Çift Kişilik Nevresim Takımı

Satın almak için:


Şaka bir yana, geçenlerde Cevahir AVM'de, Karaca mağazasını ziyaret ettim ve koleksiyonu,
çıplak gözle de gördüm, ürünlere de dokundum. Gerçekten çok güzel.
Kumaşlar, baskılar ve nakışlar çok kaliteli.

Hatta, Youtube kanalımda da paylaşmıştım, videoları buradan izleyebilirsiniz:


Yanlışlık olmasın, sonra. :)


Karaca Home x 2Wins Love and Dream Tiger Baskılı Kırlent

Satın almak için:


Bu kaplan desenli kırlentler, gerçekten mükemmel görünüyor.
Vahşi hayvan desenli tasarımlar, kesinlikle favorim.


Satın almak için:


Bornozlara, o kadar yükselmedim ama yatak örtüsünü alınca, bu bornozlar da yanına yakışır, tabii ki. Çeyiz düzenler, evlenecekler veya yeni evlilere hediye arayanlar için böyle nevresim ile uyumlu bornoz havlu setleri düzenlenmiş olması, hoş.


Karaca Home x 2Wins Love and Dream Tiger Nakışlı Bornoz S/M

Satın almak için:


Yukarıdaki kaplan nakışlı bornoz, S / M beden.


Karaca Home x 2Wins Love and Dream Tiger Nakışlı Bornoz L/XL

Satın almak için:


Yukarıdaki link ise L / XL beden bornoz için.
Satın alırken, bedenlere dikkat edin çünkü görselleri aynı.


Karaca Home x 2Wins Love and Dream Fırfır Detaylı Kırlent

Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:


Yukarıdaki görsel, beyaz olan "Fork, Bon Apetite!" yazan Amerikan servisin linkidir.


Satın almak için:


Yukarıdaki link, kaplanlı peçetenin linkidir.


Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:



Satın almak için:


Kesinlikle, çok başarılı bir koleksiyon olmuş.
Tasarımcılarının önünde saygıyla eğiliyorum.

Başarılarının da devamını dilerim. :))

Sizler, bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

Yorumlarınızı beklerim, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)