28 Mayıs 2010 Cuma

2010 ilkbahar-yaz bilezik modelleri

  
Mawi
fütürizm rüzgarları..
 

Mango
Piramit detaylı kelepçe bilezik, bana ait.
Mango'dan satın almıştım, yeni sezonda hala vardır muhtemelen..
Eddie Borgo

Konik formlar, şeffaflık..
 Topshop
Eddie Borgo bileziği satın almaya bütçeniz müsait değilse; 
benim yaptığım gibi bu bileziği, Topshop'taki "indirim" reyonundan satın alabilirsiniz..
Tabii şanslıysanız, bulabilirseniz :)
Proenza Schouler
Soğuk metalle, sıcak renkler birarada..
Yine kelepçe bir bilezik..
Farklı bir tasarım.
Louis Vuitton
Rengarenk, kalın bilezikler hep beraber takılınca, çok hoş görünüyorlar..
Tam Louis Vuitton tarzı, çok renkli ve lüks görünümlü..
Viktor &Rolf

Fermuar detaylarına bayıldım..
Fermuarlar, bu sezon her yerde zaten; cepte,omuzda, paçada, kemerde...
Bu da en farklı ve iyi kullanımlarından birine örnek..
Benim favorim..


Marputçular Çarşısı / Eminönü

Bunlar benim bileziklerim, Eminönü'ndeki Marputçular Çarşısı'ndan almıştım..
Viktor&Rolf' un aralarda kullandıkları bileziklere benziyorlar..
Hem de çok ucuza, "stil" bir görüntü elde etmenizi sağlıyorlar..


Maria Francesca Pepe
Sadelik ve zarafet birarada..
Doreyle yeşilin müthiş beraberliği..
Eski çağlarda, savaşçıların kullandıkları aksesuarları hatırlattı bana..
Tory Burch
Retro, plak havası var..
Sanki annenizin gençliğinden kalma bir takı.. :)

Bana ait olan bilezikler dışındaki fotografları; www.style.com sitesinden aldım.

www.style.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)