26 Mayıs 2010 Çarşamba

Tasarımcılardan 2010 ilkbahar-yaz çanta modelleri

www.style.com 
sitesinden yüzlerce fotograf arasından en ilginç olan tasarımları seçerek sizelerle paylaşmak istedim..

Proenza Schouler
 
Basit bir tasarım belki ama renklerin uyumunu çok beğendim
 
 Alexander McQueen
 
Yine o müthiş Alexander McQueen desenleri..
 
Alexander Wang
 
Beyzbol topunu anımsatan bu çantayı çok sevdim :)
 
 
Giambattista Valli

Ressamı Edward Munch olan "Scream" tablosuna benziyor..

 

 Christian Louboutin

Bu dikiş tekniğini çok beğeniyorum, renklerle de birleşince ilginç bir sonuç ortaya çıkmış..

 

 Giambattista Valli

Kesilmiş kağıt parçaları gibi, bana çok eğlenceli geldi..
Püskül modası da hala devam ediyor..

 
 

Stella McCartney
 
Rengine, konstrüksiyonuna  ve tarzına bayıldım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)