27 Mayıs 2010 Perşembe

2010 ilkbahar-yaz en iddialı ayakkabı tasarımları..

Camilla Skovgaard

pudra rengi; bu sezon "olmazsa olmaz" :)
Alexander McQueen

Alexander McQueen imzalı "pudra"..
Saygıyla analım..
Balmain

Metallerle bezenmiş "pudra"..
Nicholas Kirkwood

topuk detayına dikkat..
Miu Miu

Bu topukları pek sevemedim ama ayakkabının deseni çok güzel..
Pierre Hardy

Pastel tonlarla sarının muhteşem uyumu..
Platform topuk modası, hala devam ediyor..
Bruno Frisoni

Topuğunun yüzksekliğine rağmen bantlar, çok rahat gözüküyor.
Renk seçimleri; çok başarılı..

Hermès
 
Piramit zımbalar, saks mavisiyle buluşuyor..
 
Pierre Hardy
 
mermaid stili :)
 
Nicholas Kirkwood
 
grafik baskıyı çok beğendim..
 
Viktor & Rolf
 
Çok iyi fotograf veren bir model..
hem romantik hem iddialı..
 
Loewe
 
Püsküller, püsküller..
Soft renkler birarada..
Camilla Skovgaard
 
Bu sezonun modası adeta " yerleri süpüren püsküller".. :)
 
Louis Vuitton
 
Buna bir örnek de Louis vuitton'dan..
Bana biraz karışık geldi, sadeleşmeye ihtiyacı var sanki..
Dries Van Noten
 
Detaylara dikkat..
Etnik bir hava hakim..
 
Marc Jacobs
 
Marc Jacobs'tan fütüristik bir tasarım..
 
Trussardi 1911
 
 Siyah-beyaz kontrastlığı..
Yeni koleksiyonumda kullandığım siyah-beyaz kumaşa benzediği için seçtiğimi itiraf etmem lazım :)
Mango'nun websitesinde de benzer etkide giysiler gördüm..
 
Camilla Skovgaard
 
hem şık hem spor hem asil hem iddialı..
Stiline bayıldım..
 
Christian Louboutin
 
Stili ve renkleri ilginç olmasına rağmen kesinlikle bana hitap etmiyor :)
 
Giambattista Valli
 
Kırmızı..
Şuh kadınlar ve fetişist erkekler için olsa gerek..
 
Manolo Blahnik
 
Yine siyah-beyaz kontrastlığı..
Yandaki kesik detayları ilginç..
 
 
Balenciaga
 
Deri-hasır-kumaş bir arada..
ilginç bir birleşim..
Giyer miyim? büyük ihtimalle hayır ama meraklısı için burada "Balenciaga"..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)