13 Ekim 2012 Cumartesi

"Bisküvi" Rengi Modası!

Nedir bu "bisküvi" rengi? :)
Hani, çayla çok güzel giden "Petit Beurre" bisküviler vardır ya; işte onun rengi ve tonları! :)

"Çayla, kahvaltıda yenir; acaba nedir, nedir?
Bisküvi denince; akla.." 
diye, reklam "jingle"ı bile vardır :)


Bu renk, aslında geçtiğimiz sezonlarda da vardı ama belki dikkatinizi çekmemiş olabilir.


Bisküvi yastık :)


Bisküvi cebi :)
Bu bisküci cepli, fincan tasarımını, www.pinterest.com'da buldum ve çok beğendim;
 paylaşmadan edemedim :)


Çikolata kaplı, "çay poşedi" görünümdeki bu bisküviler, muhteşem görünmüyor mu?


Dekorasyonda da tercih edilen renkler arasındaki yerini aldı, hatta.


2012-2013 Sonbahar-kış sezonunda, sıkça rastlıyoruz bu renge..

Bisküvi renki şort.


-Bisküvi renkli çanta-

Özellikle "bordo" renkle kombinleniyor, bu tonlar..


Yukarıdaki görsel, Tommy Hilfiger'dan.


Bu görsel de, www.modagram.com sitesinde yer alan NG Style markasına ait.


-Philip Lim-


-Sonia Rykiel-


-Chloé-


-Giorgio Armani-


Giorgio Armani, 2010 yılı defilesinden..


Barker / ENGLAND - 2010


Bu yukarıdaki görsel de 2010 yılından..


Kate Middleton, bu bisküvi renkli, giysi ve aksesuarları,
2011 yılında, bir düğüne giderken giymeyi tercih etmiş..

Bir-iki sene önce moda olmuş bir renk; yeniden moda olabiliyor;
 bu da modanın, "tekrar"dan ibaret olduğunun bir göstergesi aslında..

Ben de, sonbahar-kış koleksiyonuma "bisküvi" renkli ürünler katacağım, mutlaka.
İlgilenenlere, şimdiden duyurulur! :)

Herkese sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)