7 Ekim 2012 Pazar

Sezonun Hit Rengi: Bordo!


Hiç şüphesiz ki; 2012-2013 Sonbahar-Kış Sezonuna damgasını vuracak renk: bordo!

"Fransa'da şarap üretilen bir kentin adı olan "Bordeaux" (bordo
orada üretilen şarabın renginden dolayı "bordo" olarak dilimize geçmiştir."

Ben de sonbahar alışverişimi yaparken; bunu göz önünde bulundurup, bordo parçalar satın aldım. :)

  • Bordo dolgu tabanlı, platformlu bir süet bot (Bağdat Caddesi'nde bir mağazadan aldım)
  • Bordo uzun kollu, likralı tişört (paper faces)
  • Bordo külotlu çorap (Calzedonia)
  •  Bordo skinny pantolon (Terkos Pasajı)
  • Bordo oje (Flormar)

Bordo renk, nostaljik, çevirmeli telefon ise; anneannemden.
Yıllardır, dekoratif obje olarak kullanıyorum, kendisini. 
Şimdilerde ise; bu telefon modellerini, sadece antikacılarda bulmak mümkün.
Fiyatları ise; ateş pahası çünkü artık, çok zor bulunuyorlar.



Sizler, bordo renk hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı alayım.. :)

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

9 yorum:

  1. Az önce bordo temalı bi post geçmişti içimden ... Görselleri görünce içim açıldı ... Bordo kesinlikle bu sezonun top rengi !Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş :)Ben de bekliyorum; bordo ile ilgili yazını, o zaman :) Çok teşekkürler :)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bordo botişe bayıldım!!^^

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler :) Ben de bayıldım, yumuşacık süet dokusuna, rengine, modeline :) Görür görmez aşık oldum, hiç düşünmeden aldım :)

    YanıtlaSil
  5. tam da aradığım renk ve model,çok kıskandım bunu da belirtmeden geçmiyim:P şaka bir yana güzel günlerde kullanın,umarım bende bulabilirim bu tarz botişş;)

    YanıtlaSil
  6. :) İstanbul'da yaşıyorsanız; mağazayı tarif edebilirim :)

    YanıtlaSil
  7. ne yazık ki balıkesirde yaşıyorum:,(

    YanıtlaSil
  8. Bu posttan sonra kesinlikle bordonun tüm parçalarını dolabımda yerini alacak


    Blogunu bıkmadan usanmadan ne paylaşsan anında bakıyorum benimde yeni açtığım bloguma davet etsem seni :)

    http://yelisv.blogspot.com/

    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  9. Oo harika bir yorum, çok motive edici :) Çok teşekkür ederim, bu güzel sözleri okuyunca, yorgunluğum uçtu gitti bir anda :)

    Ben de hemen takibe alıyorum şimdi :)

    Sevgiler :)

    Beril Öke Gülen

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)