25 Aralık 2012 Salı

En Güzel Yılbaşı Süsleri

Yılbaşı yaklaşınca, içinde neredeyse bir yıl boyunca bekledikleri kutularından çıkardığımız yılbaşı süsleri.


Aslında bütün yılbaşı coşkusunu veren de onlar. :)


Desenli beyaz toplar, çok şık değil mi?


Organze kurdelelerle yılbaşı süslerinden bir avize görüntüsü de yaratabilirsiniz.


Şeffaf küre şeklindeki süsler de harika gerçekten..


Kar kristallerinden rol çalan bu yıldız süslemeler de İskandinav havası estiriyor..


Cam önü için de şeker çubuğu şeklindeki bu süsler, güzel bir alternatif olabilir. :)


Bu balerin ayıcık süslere ne demeli? :)


Bu nostaljk süsler de çok hoş; 
özellikle vintage havasındaki, üzeri stickerlarla süslü valize ve ata bayıldım.


Sakallarından yüzü görünmeyen, yeşil hediye çuvallı bu minik noel baba da çok şeker! :)


Yılbaşı süsü denince ilk akla gelen; kırmızı parlak ve simli toplar tabii ki,
onları da atlamak olmazdı.


Sevimli köpek süsler de burada.


Parklardan-bahçelerden bulabileceğiniz kozalakları, 
renkli boyalarla boyayıp bir sicime dizmek de iyi bir fikir gibi görünüyor.


Daire şeklinde kesilmiş odun parçalarının üzerine harfler yazmak da güzel bir fikir olabilir.


Yeşil yıldızların köşesinden bakan küçük baykuşlar da çok sevimli. :)


Nostaljik radyonun üzerine dizilmiş mini yılbaşı ağaçları.


Minik  tüylü baykuşlarla süsler..


Ahşap bloklardan oyulmuş yılbaşı ağacında da bir "kuzeyli" havası.


Tombik beyaz kuş süsler.


Beyaz geyikler, çam ağaçları, yıldızlar, melekler, kalpler.. :)

Sizin favoriniz hangisi / hangileri?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler.. :)

Beril Öke Gülen

4 yorum:

  1. Yıldız süslemelerle desenli beyaz toplar (özellikle sarı kurdeleyle) çok güzel duruyor. O beyaz toplar bende olsaydı onları sarı kurdeleyle asmak aklıma gelmezdi sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Benim de gelmezdi,aynen katılıyorum, Pinterest'i bu yüzden çok seviyorum; yeni fikirler, yeni bakış açıları kazandırıyor insana :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelllermiş. Farklı odalardaki süslemeler bana daha yaratıcı geliyor. Yatak odası için fikirler süpemiş.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler :) Benim de abartıp tek tek bütün odaları süsleyesim geldi, onları görünce. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)