28 Aralık 2012 Cuma

Singer'in 160.Yılına Özel Dikiş Makinesi

 
Bugün, bloguma İzmir'den yazıyorum. :)
 
Dikiş iğnesi satın almam gerektiği aklıma geldi 
ve dikiş makineleri satan bir mağaza görüp içeriye girdim,
aşağıda göreceğiniz bu güzellikle karşılaştım:
 
 
Singer'in 160. yılına özel olarak satışa sunduğu dikiş makinesi.
 
Hem nostaljik dore süsleme detayları taşıyor üzerinde
hem de siyah rengin verdiği bir farklılığa, gösterişe sahip.
 
Led ekranlı ve dijital olması da bu nostaljik havasına mükemmel bir kontrast  yaratıyor, bence..
 
Ürün hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak isterseniz;
aşağıdaki bağlantıyı tıklayabilirsiniz:
 
Fiyatı ne kadardır diye merak edenler için;
Peşin fiyatı 970 TL civarında
ama -vade farkı vererek- kredi kartınızla, taksitle almanız da mümkün.
 
 Benim halihazırda iki tane Singer dikiş makinem var ve çok memnunum.
Tabii benimkiler; beyaz renkli ve sadece bir tanesi dijital.
 
160. yıla özel bu siyah modeli, dikiş makinesi almayı düşünen varsa; mutlaka tavsiye ederim.
İnceledim ve çok beğendim, gerçekten.
 
Sevgiler,
 
Beril Öke Gülen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)